Komentari

smisao-zivota.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • semper_contra

    A na moj rođendan se prije 113 godina rodio najdugovječniji Car i Kralj, nekada gospodar i vladar Hrvatske (točnije dijela današnje Hrvatske) Franjo Josip 1. I ništa mi nije pomoglo da i ja postenem nešto slično. Pače, postao sam samo jedan od malih čovječuljaka u gomili koje se naziva Čovječanstvo.

    avatar

    22.11.2014. (18:54)    -   -   -   -  

  • deeksha

    Bas mi je drago da sam na naslovnici opazila objavljen post. Da sto sam ono htjela reci...sala...SRETAN RODJENDAN!!! Uzivaj i lijepo provedi dan.

    avatar

    22.11.2014. (20:59)    -   -   -   -  

  • jelen

    Sretan Rođendan! JFK ko da je bio baš suicidalan s tim nekim svojim potezima, a možda je samo bio ludo naivan ne znam... U kolekciji kovanica najdraža mi je ona memorijalna s njegovim likom, originalna iz 1964. 90% srebra... a druga najdraža mi je sovjetska rublja iz 1970. jubilarna povodom stogodišnjice Lenjinovog rođendana :-))

    avatar

    22.11.2014. (21:10)    -   -   -   -  

  • geomir

    Ako sakupiš nasumice tridesetak ljudi sa ulice,po zakonu vjerojatnosti,
    vjerojatnije je da će dva ili više njih biti rođeno isti dan u godini.
    Ne u istoj godini.
    Pročitao u knjizi "1,2,3,..do beskonačnosti" George Gamov.
    Iz istog razloga na lotu veoma često budu izvučeni dva ili više brojeva za redom,
    a da se vraćaju brojevi u bubanj siguran sam da bi često izvlačeni dva ili više puta isti broj.

    avatar

    22.11.2014. (22:50)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    @svima
    ...zahvaljujem na komentarima i čestitkama :)...

    avatar

    23.11.2014. (11:30)    -   -   -   -  

  • Yoni

    Sretan rođendan, a obzirom da sam na ovaj zakasnio, bilježim se za onaj slijedeći, sasvim sigurno ću biti prvi koji ti ga je čestitao. :) Tj. čestitala. :)
    @jelenko medenko - Znam da si otišel v klauzuru, ali moram se pohvalit da sam rođena baš na stogodišnjicu Lenjinova rođenja (kao i naš vrsni Splićo, književnik Ante Tomić), tak da mi je brojka 22 kroz cijeli život povezana s bezbroj zanimljivih sinkroniciteta. Mario, jesi li i ti opsjednut brojkom 22? ;-)

    avatar

    26.11.2014. (01:28)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    @Yoni
    ...hvala na čestitkama i nisam opsjednut s brojem 22 :)...

    avatar

    27.11.2014. (18:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...