Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • malo ti malo ja

    Prije nekoliko godina priča mi žena, došla taman iz
    "gledališta lječilišta" dotičnog. Čovjek imao problem
    s vidom, ono očale k'o dno od demižane, pa bi htio
    nešto poduzet. Vrli doktor skače, grabi naočale, gazi
    ih nogama i uzima jadnika u svoje šake koje baš i nisu
    bile nježne. Nagadio sve doktore koji koriste metode,
    a nisu u skladu s njegovim, a narod okolo šuti, čeka,
    tiho odobrava, jer eto, on je doktor nad doktorima.
    Tada je bilo nekih problema, tretirani čovjek je tek uz
    pomoć susjeda došao do kuće, da li je i dalje odlazio
    kod njega ili je otišao liječniku uz objašnjenje da je
    razbio naočale, ne znam. Znam samo da ne mogu
    razumijeti ljude koji hrle k njemu, posebno ne one koji
    svoju djecu daju u ruke tom bolesniku, kojemu čak ni
    sud ne može ništa. Kakvi su roditelji koji iz navedenih
    razloga dijete vode "na liječenje", njima je prije svega
    portrebna hitna psihološka pomoć, pa ako imaju vjeru
    u Pavlovića neka idu k njemu ali bez djeteta. Ako su i
    nasjeli, nakon tog bezumnog gesta trebali su ga dohvatiti
    i dobro prebit, svakako "institucije ne rade svoj posao".
    Njemu je stvarno potrebno da ga koji snagator propusti kroz
    šake, barem bi se primirio na neko vrijeme.
    Pit čajeve od ljekovitog bilja pod kontrolom da bismo se
    osjećali bolje, nije baš isto kao dat svoje dijete luđaku
    bez kontrole. Uistinu mi se čini da nam pomoći nema:))

    avatar

    19.11.2014. (16:16)    -   -   -   -  

  • gec

    dotični "doktor" ordinira već godinama. i nikom ništa.
    u ovoj zemlji zvanoj cirkus gdje na tuškancima u vilama žive ljudi koji vam otvaraju vrata u bijelim kutama prodajući razne prahove za umiruće (ljudi, nažalost, kupuju kod njih) za ne baš male novce i mrtvi hladni vas gledaju u oči ili u zemlji cirkus gdje na više programa pratimo tarot i nekakve viskove, telepatije kroz ekran i preko slušalice, ljudi masovno zovu, mene nikakav dr. pavlović ne iznenađuje. a bome ni sudstvo.
    bok:)

    avatar

    19.11.2014. (19:43)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Ne mogu vjerovati : ovo je nastrano zlostavljanje ispod ljudskog dostojanstva.
    Što osjeća DANAS , nezaštiičen dječak od 11 godina , koji stid, traumu , podsmijeh onih koji su ga gledali.
    Duša me boli : što radi pravosudje , je li Opačićku stid , dječju pravobraniteljicu ili je opaki , zli , ludi Ante Pavlović svojom nastanošću jači od ikoga ?

    avatar

    19.11.2014. (20:00)    -   -   -   -  

  • SarahB.

    U našem je društvu zabrinjavajuća upravo t o l e r a n c i j a.
    takvih i njemu sličnih.
    U stilu, pomoći mu ionako nema, pa nećemo ga valjda ubiti?!!
    Tolerancija je prelaženje preko toga, prihvaćanje, razumijevanje, baš kao i olako prelaženje preko i mimo odluka pravosudnih tijela, koja će ofrlje odraditi svoj posao, za normu, da odrade, bez da se takvoga i slične, trajno smjesti u ustanovu za to predviđenu. Sve u stilu, pomoći mu nema, pa nećemo ga valjda ubiti.
    Ili ga još, nedajbože, hraniti godinama o svom trošku.
    Zbog te i takve "tolerancije", indolencije, ovo društvo odavno je postalo bolesno.U svim milim strukturama. Pa je mentalno zdralje doista postalo iznimkom. Vezano uz simulaciju, moja je draga M., liječena šizofreničarka u mojoj firmi, jedna od mentalno zdravijih ljudi koje poznajem.

    avatar

    19.11.2014. (20:24)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Samo polako. U posotu se s punim opravdanjem osuđuje luđak Dr. A., sablažnjava nad postupkom roditelja maltretiranog dječaka i kritizira sud (sudac) koji ga je pustio.
    A zar se nije dogodio haški slučaj. Sudac (sud) pušta na slobodu jednog drugog luđaka, V. Š., dotični urla po susjednoj nam državi o potrebi njezinog proširenja, rulja ga podržava i nikom ništa.
    Zaključak: ništa novo, jedan luđak se ugledao na drugog velikog, jedan sudac se ugledao na drugog velikog i jedna mala skupina ljudi ugledala se na jednu veliku. Vidjela žaba gdje potkuju konja pa digla nogu.

    avatar

    19.11.2014. (22:24)    -   -   -   -  

  • Lou Salome

    U zemlji u kojoj se svuda pale lampaši, niču križine, nakaradne crkvetine, gdje se djeci od malih nogu usađuje u glavu vjeronauk i gdje crvenkapice s kaptola preko ministarstava obrazovanja (ali i zdravstva) drugima prodaju maglu - ovo uopće nije čudno ni šokantno. Ono što mene uvijek iznova šokira jeste količina kretena koji se razmnožavaju (poput roditelja koji su klinca doveli kod Pavlovića) i koji stvaraju nove fizički i psihički osakaćene stvorove, isto kao što su i njih jednom njihovi roditelji uz suradnju lokalnog svećenika dokusurili.

    Stvarno zlo iz cijele ove priče su roditelji tog dječaka, Pavlović je samo lakmus papir koji pokazuje svu strahotu klerofašističkih obitelji koje djecu odvode na seanse luđacima zato jer su ih zatekli da masturbiraju.

    avatar

    20.11.2014. (10:45)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Pero, pa ta se spodoba, samozvani dr A. P, već više od dvadeset godina , bavi shizofrenim nadriliječništvom, a da mu nikada ni jedna institucija nije sankcionirala djelovanje, a kamo li zatraźila vještačenje njegova lika i djela te ga primjereno očiglednoj dijagnozi spratila u sobu obloźenu bijelim tapecirungom .Pače, i javna ga glasila tituliraju 'doktorom' i nitko od službenih pravobrižnika nije postupio po službenoj dužnosti, osim što je izrečeno 'oh' i 'ah, to je grozno'. Možda su i oni ' pacijenti' dotičnog 'pacijenta'.

    avatar

    21.11.2014. (08:22)    -   -   -   -  

  • stara teta

    dotični redovito hodočasti u izvjesne ustanove na zapadnom dijelu grada. obično kad napravi neko sranje, potuče se, izmlati nekog etc. pa ondak završi na hlađenju, pa promatranju, dobiva svoje ljekiće pa mu je bolje, pa bla-bla, pa se zaključi po ne znam koji put da je betežan, pa se vadi liječnička dokumentacija, pa mu se priušti prinudni boravak na neko vrijeme. ne nužni tim redom. pa onda zakonski i zdravstveno prođe vrijeme boravka, pa on opet van među ljude. u našim zakonima naprosto nema prinudne regulative da se pacijenti s izvjesnim dijagnozama, ukoliko baš ne delaju rusvaj (ne premlaćuju do smrti, ne pale pola grada, ne napadaju ljude po tramvajima s nožem etc.) drže stalno pod nadzorom. pod olakotnu mu se okolnost podrazumijeva da su odrasli ljudi samostalno, svojevoljno i pri punoj svijesti pristali na njegovo "liječenje", pa kaj se onda žale. daklem, nema adekvatne pravne ni zdravstvene reghulative da se takvi drže pod prismotrom. jer odmah bi imali posla fiškali pozivajući se na ženevsku konvenciju i ljudska prava. pa se postavlja pitanje kako država čuva ljudska prava od takvih kao taj samozvani "kairopraktičar".

    avatar

    21.11.2014. (10:40)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    MALO - ''njima je prije svega potrebna hitna psihološka pomoć'': u toj je rečenica koncentrirana bit situacije, s obzirom na sve involvirane
    ANNABONI - ne samo danas, nego svakog dana u vašem gradu: neprihvatljivo u roli najnormalnije prihvaćenog
    SARAH & TETA - problem toleriranja onih što si dozvoljavaju da im sloboda prelazi granice tuđe slobode
    SEMPER - dobra paralela sa slučajem Šešelj; majmun radi što majmun vidi
    SALOME - drago mi je da je netko potvrdio registriranje i ovog aspekta situacije, nadao sam se tome

    avatar

    22.11.2014. (21:51)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    GEC & OUTREMER - Dobro zborite. Ova je zemlja već odavno eldorado za lunatike (pseudoznanosti, teorija zavjera, šarlatanstva, sujevjerja, ''duhovnosti'') - sve te vračare, gurue, mišake, sudce, pavune, pavloviće... Dijelom zbog općeg kulturnog ozračja te neke apatije i besperspektivnosti racionalnosti, sa suvislošću na niskoj cijeni, kilo mozga dvije marke. Dijelom i zbog defekata u regulaciji mnogo čega.

    avatar

    22.11.2014. (21:53)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    Većim dijelom zbog besperspektivnosti racionalnosti! Kao da je protuteža postala nepostojeća (osim na tvom blogu), pretpostavljam jer vrijedi ona "pametniji popušta" u formi potpunog odustajanja od argumentirane rasprave. S druge strane, ono što se predstavlja kao protuteža zapravo je pseudo (protivljenje iz interesa, jedna se luda kači s drugom). Na kraju se i meni čini besmislenim iznositi mišljenje. Da parafraziram Juliana Fellowesa u Snobovima: ako bi netko glatko prošao na detektoru laži dok iznosi blatantne neistine, ima li smisla razlagati oprečan stav?
    Ogrezlost u bilo kojem uvjerenju može se kvalificirati kao ludost. Spominjao si Antikrista i onu slavnu "Veliki su umovi skeptici", no prije će biti "Zdravi su umovi skeptici".

    avatar

    24.11.2014. (14:00)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    HLAPIĆKA! Baš mi te milo čuti. Nema te, nema, a ruku na srce, ni mene nešto - sve samo na kapaljku dospijem (eno odgovorim nekome svake prijestupne, teme ostaju nedorečene, pola mi ih pobjegne u golom fizičkom nestizanju i fragmentiranosti). Kakva vremena. Iako je komentar potpisan bez ulogiravanja, nema dvojbe da si to ti, prepoznatljiv je, obradovao me. Da, živimo u ''informacijskom dobu'' čija je primarna odlika da je dezinformacijsko do srži, i valjda nikada nije bilo tolikog rascvjetavanja ludosti na divlje. Kakva vremena. '''Veliki su umovi skeptici'' je Nietzscheov osobni žargonski tik - govoriti o ''veličini'' kao šifri za opreku duhovnih patologija koje je detektirao. Ja da sam pisao tu rečenicu, upotrijebio bih isti izraz kao i ti - to joj je pravo polje primjene.

    avatar

    25.11.2014. (08:38)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    Čitam te, ali jedva kada stignem odgovoriti. Valjalo bi sročiti neki pristojan odgovor, a ja sve nekako natuknice pišem.
    Strah me da će te nestati zbog nestimulativne recepcije.
    Tu i tamo isprintam neki tvoj kraći uradak pa ga zalijepim na oglasnu ploču u zbornici, ali svi prolaze pored njega i žurno grabe imenike... (uvijek je naveden izvor, u to ne sumnjaj :))
    Umorna sam. Evo baš sam u subotu prikazivala djeci Zaljubljenog Shakespearea. Nema golotinje, ali ima seksa- ipak je to renesansa. Šesnaestogodišnjaci mi govore "To nije primjereno za nas", a onda odlaze kući gledati Igru prijestolja. "Grijeh" je riječ koja više nema značenje- ona je samo sredstvo ucjene. Kakva vremena, kažeš.
    Kako je sve ciklički, ostaje nam samo nadati se da poslije ovog srednjeg vijeka opet dolazi renesansa.

    avatar

    25.11.2014. (11:33)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Ha! Zanimljivo i čudno mi je bilo pročitati ovo o strahu. Zato što sam se uhvatio u ogledalu: znam imati navlas isti strah i ja za tebe, povremeno ti provjeriti blog - je li još tamo.
    Ajmo ovako: nek te ne bude strah (pečatiram) ako mene ne mora biti strah, može?
    Rekao bih da im u Shakespeareovom seksu ne smeta seks već Shakespeare. :) Ovo mi je dobro: dizanje moralne panike ne zbog marenja za samu normu, nego instrumentalno, za potrebe kinjenja drugih; prijestup norme kao dospijeće u podložnost ucjeni.
    Umorna od škole? Jesi još na relaciji Vukovar-Osijek?

    avatar

    25.11.2014. (15:55)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    Onda me više nije strah, jer tebe ne mora biti strah :)
    Nisam još uvijek, nego ponovno na relaciji Osijek- Vukovar. Ovih sam dana u iščekivanju konačne odluke (ostajem li dulje ili ću biti iščašena u izbačaju?). Ovoga puta hrvatski, što mi je veliko olakšanje i podiže moral (učinkovitost mi raste proporcionalno s vlastitim interesom za predmet, ali dodatna je ugodnost prijeći na nešto višu razinu komunikacije, sad kad više ne postoji jezična barijera).
    Ne moram ni spominjati da mi netrpeljivost svakodnevno jede živce, da sam i sama postala maligna, već time što ne reagiram na nju. Banalni znaci poput privjesaka na pernicama, škrabotina po klupama, okretanja glava u školskom hodniku: sve to počinje u želucu i penje se do pluća.
    No, tu leži dilema. Otići u neki ured lektorirati od 8 do 15h, lakirati nokte i zaboraviti ih, ili nastaviti s Rilkeom po panoima kojeg nitko ne čita, s projektima u kojima nitko ne sudjeluje i sa suknjom uvijek prljavom od krede?

    Podcrtavam pozitivnim: kao što je meni ovaj blog, dobra knjiga ili pjesma Belle and Sebastian oaza, tako se i ja njima trudim biti.

    avatar

    26.11.2014. (13:02)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Živio sam u uvjerenju da s Rilkeom dijelim samo raspisanost i rođendan, kad ono i nešto što me čini puno više počašćenim - pano u tvom razredu! :)
    Iznenadila si me za Belle & Sebastian, obično me ljudi blijedo gledaju kad njih navijem, što je već samo po sebi dobar razlog to want the world to stop. A evo mi je i post nešto u tom štimungu.
    Kakva vremena.
    ''Let me feel the air again, the talk of friends
    The mind of someone my equal''

    Držim palčeve da ostaneš, unatoč svemu. Ako ne radi tebe, a ono radi te djece! Sve mijenja imati pravu oazu u ovakvim vremenima.

    avatar

    27.11.2014. (00:44)    -   -   -   -  

  • Hlapićka

    Ne bih sad cjepidlačila, ali da ispravim: ti si na panou u zbornici sa svojim "Kao automat za kavu" i sličnima, a Rilke je u razredima jer moji kolege i nisu baš za poeziju :)
    Ne znam znaš li, ali Stuart Murdoch napravio je i film nedavno, God Help the Girl. Nisam gledala, drugi mi kažu da su likovi jednodimenzionalni, radnja jednostavna itd., ali da vrijedi pogledati.
    Sad se isključujem do tvog sljedećeg posta jer sam komentare opet pretvorila u čavrljanje :)

    avatar

    27.11.2014. (08:48)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Neka si, tj. smo. Tea-time! :)

    avatar

    27.11.2014. (09:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...