Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • samohranamajka

    Eh, kad bi se barem protiv svih dječjih bolesti uspjelo naći cjepivo. Možda to ima sve skupa veze sa strahom od visine. Treba se usuditi popeti na ramena diva! (Inače, nisam znala za ovu nagradu međunarodnog razumijevanja, jel' ona još uvijek aktualna? To mi dođe kao, eto, čovjek se uspeo na ramena. Odličan, pet.) Umjesto puzati po podu s lampašima ispred necijepljenih polukepeca (i još k tome živih!).

    avatar

    28.10.2014. (08:28)    -   -   -   -  

  • ljelja

    Vezano indirektno: moja obiteljska liječnica gostuje eventualno jedamput tjedno u ambulanti. Ostale dane razne zamjene svaki put druge. Kućnih posjeta nema i tako nakon operacija i trenutne nepokretnosti ne mogu do terapije i pregleda... Ne mogu promijeniti liječnika jer su svi puni i nitko ne želi nove pacijente s ozbiljnim problemima. Sorry, ljuta sam, bolesna i tužna.

    avatar

    28.10.2014. (09:14)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    i ja sam jutros vidjela obilježavanje ove obljetnice, i pomislila sam: kako prikladno, usprkos svim primitivnim raspravama kojima sam svjedočila, upravo na tu temu.

    avatar

    28.10.2014. (09:21)    -   -   -   -  

  • Neverin

    Newtonovi divovi su zapravo anticki izvori iz kojih je crpio bazu za svoja otkrica.

    avatar

    28.10.2014. (09:22)    -   -   -   -  

  • vacaguare

    Zašto se proizvođači cjepiva odriču odgovornosti za negativne posljedice cjepiva?

    avatar

    28.10.2014. (09:55)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @vacaguare, zašto se potpisuje predbračni ugovor?
    @neverin, jest.
    @Booki, oh, toga ne nedostaje, i rasprava i primitivizma. da je samo osmisliti cjepivo.
    @ljelja, naći se u žrvnju našeg zdravstva ne bih poželjela nikome, žao mi je što trpiš i patiš.
    @mamo, e kad bi!

    avatar

    28.10.2014. (16:17)    -   -   -   -  

  • alexxl

    E, Kokić, tek sad shvatih i zato ti hvala mudrice!!!!!

    Stalno sam si mislil kak sam ja taj Isakov div, a zapravo
    copy-paste seronja, tak, prepametan.

    Jebemti, koliko sam ja ramena prejašil.
    I još bum jašil i ni me sram.
    Još želim znati.....
    i zato ti hvala na "tvojim ramenima"!!!!
    PS
    Znaš kaj mi se danas desilo u Tkalči?
    Montiram jednu protuprovalnu rešetku, na jednoj trafiki, kolega odrađuje svoj dio posla, ja čekam, zujim i blejim okolo za dobrim guzovima, kad odozgo, Jandroković.
    Gledam ja njega,
    gleda On mene. Ide On, ja stojim, dođe On do mene:
    -dobar dan Majstore!
    -dobar dan G'dine Zastupniče!

    Osmijeh, onaj "balavi" i ode dolje, ka Krvavom mostu

    Što mi bi?
    A bilo mi drago!

    Jeba me pas, ak ne glasam za HDZ.

    Ovi su mi bar rekli Dobar dan, za razliku ovih Pizdi i Lignji,
    koji su me tak razočarali......................................
    fuj, fuj, fuj!

    Zakaj ne?
    Moj moto je:
    -već ak idemo u pizdu materinu, pa daj onda što prije

    Pusa!

    avatar

    28.10.2014. (20:48)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Treba imati snage, hrabrosti i znanja popeti se na ramena divova. A trebaju i divovi. U naša vremena nema ni jednog ni drugog.

    avatar

    28.10.2014. (23:10)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    semper, ima ih ima, o itekako, no oni nikako da se probiju kroz tu buku u kanalima, toliko su veliki da ni jedna naslovnica čak ni negdašnje plahte Vjesnika ne bi bila dovoljno velika za njih. No, obilježje divova i jest da se uglavnom njihova veličina prepozna "malo kasnije"...

    avatar

    01.11.2014. (08:50)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...