Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • alexxl

    Čuj Ti, Primadona, kaj se ne javljaš?
    Više si nismo dobri?
    Znači tak?
    Dobro, dobro!

    avatar

    26.10.2014. (22:13)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Jebi ga, ak se iz zatvora ide u Sabor, kaj ne bi i na Pantofčak
    Kod nas sve kriminalci, još od Tita, Tudžmana, Mesića, Lignji tata bil čuvar na Golom i dak. To nam je u difoltu

    avatar

    26.10.2014. (22:16)    -   -   -   -  

  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    to je nama naša borba dala...

    avatar

    26.10.2014. (22:17)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ehej starino, ma di si mi? sve štima, lonci krčkaju, teće služe? :0) ne zamjeri rijetka javljanja, vremena je malo, blog je na čekanju, dočekam slobodan trenutak kao ozebao sunce, dablogda i ti meni bio zaposleni PrimaDon pa mi se ne javljao :0)

    avatar

    26.10.2014. (22:20)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Originalan N A Š : škole, društva, roditeljstva........Sva sreća , da u ovo N A Š ne spadamo svi M I

    avatar

    26.10.2014. (22:41)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Ccccccc, maila sam ti poslal.
    Vidil sam Drinicu.

    Druga po redu, sa lampašem, iza patetične Andreje

    Nemrem verovati kaj ljudima pada na pamet i koliko se srozavaju!

    avatar

    26.10.2014. (22:45)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    brainwashed bleke. baš sam danas u društvu komentirala kako i groteska kod nas poprima još grotesknije oblike.

    avatar

    26.10.2014. (22:59)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    Da, ovaj Alexxov videopost je više od groteske - 'groteskna groteska', nešto za što doista još ni ime nije izmišljeno (nešto na što bi mogao vrištati od smijeha, no zapravo ti se prije svega plače od tuge i beznađa, pa si zatečen i sam, i ostaje ti nijemost kao još jedina reakcija)... ma ovo da je i za film, bilo bi previše, a kamoli za stvarnost.

    avatar

    26.10.2014. (23:28)    -   -   -   -  

  • Zack

    Fućka mi se za ove političke pizdarije, uvijek ih bilo i biti će. Mene grozi ovo o klincima koji ubijaju i muče životinje. Njih treba mučiti.

    avatar

    26.10.2014. (23:47)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    Pablon, misliš da se sadisti rađaju? ne, oni se stvaraju. potpuno sam uvjerena da te male sadiste već netko muči, najvjerojatnije sadistički roditelj, i da klinci samo ponavljaju obrazac viđenog-doživljenog-pretrpljenog ponašanja. uoči, otud naslov (kao parafraza Tomčevih riječi o Bandiću) - Nečiji proizvod.
    p.s. kad zgrožen djelom koje je uistinu grozno, dolaziš do groznog zaključka da klince treba mučiti, upadaš u isti obrazac i vrzino kolo groze. mučenje nije rješenje problema, ono je njihov generator.

    avatar

    27.10.2014. (00:17)    -   -   -   -  

  • vacaguare

    Najteže je biti svoj proizvod. Iako je unosnije biti tuđi

    avatar

    27.10.2014. (07:26)    -   -   -   -  

  • marionetta

    Znala sam da nazadujemo kao društvo,
    ali toliko.
    da nije 'oko za oko...'
    i 'neka baci kamen tko je bez grijeha'?
    budući (kolo)vođe.
    p.s.
    odgovornost (krivična, kad i ako je ima) je na roditeljima, isključivo.
    zakoni ne poznaju društvenu odgovornost niti općenitu sjebanost i naopakost društva uzimaju kao "olakotnu okolnost".

    avatar

    27.10.2014. (08:40)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @annaboni, lucidno i točno.
    @Ama Gi, lijepo si to rekla (opisala), moj način obrane u posljednje vrijeme je isključiti se ili naprosto isključiti (dotok suludosti). nije uvijek moguće, ali kad mogu kliknuti dugmić da ne slušam i ne gledam - to i učinim.

    avatar

    27.10.2014. (20:13)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @marionetta, eh da, izvitopereno društvo i problem suočavanja takvog sa samim sobom. vele, svakome najteži/najmrskiji zadatak. otud izbjegavanje suočavanja u vidu "olakotnih okolnosti".

    avatar

    27.10.2014. (20:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...