Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • gali

    Hvala najljepša ZDENKO na zaista predivnim stihovima Vašim.Dugo,dugo,veoma dugo ne pročitah nešto ovako lijepo,ovako.....ma riječi su tako siromašan odraz svega onoga što mi se sada u duši kotrlja

    avatar

    10.10.2014. (11:48)    -   -   -   -  

  • gali

    moja Kira je uginula nenadano, otrovana,nagađam tko ,al dokaza nemam, a Tihana,NE,nikada neću povjerovati da je uginula od upale pluća.....tvrdim ;ubijena je!

    avatar

    10.10.2014. (11:52)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    ljepi stihovi a ja mislila da so Tvoji...Veliki Ti Pozdrav mriža!!!

    avatar

    10.10.2014. (12:40)    -   -   -   -  

  • Tina Flowers

    Stihovi iz maminog spomenara :)

    avatar

    10.10.2014. (12:47)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    Kira i Tihana... tužno je to draga prijateljice... a Zdenkovi stihovi su za dušu... poezija vode, kiše, suza i oceana... i mi smo imali tužnih trenutaka... želim ti svu sreću svijeta... i kraj tuge... :)

    avatar

    10.10.2014. (13:40)    -   -   -   -  

  • U zvijezdama piše

    hvala tebi što si tu

    avatar

    10.10.2014. (16:04)    -   -   -   -  

  • gali

    Ne mogu ti reći-Zbogom-
    što znam da voljela bi ti.
    Meni to ne ide,
    znaš da ne ide.
    Ne mogu ti reći ;Adio-,jer ti bi rekla;
    -Ma, ne paše mi o bela mia

    Reći ću ti ;-Doviđenja i na mene sjeti se,
    srest ćemo se opet
    u jednom od narednih života,
    a ako ipak po tvome bude,
    saznat ću s tobom kako izgleda
    Tvog Rajskog vrta ljepota.

    Hvala ti, moja TI

    / in memoriam Divna K. 16.10.2012 /

    avatar

    12.10.2014. (14:09)    -   -   -   -  

  • gali

    ....poezija vode,kiše,suza i oceana....

    da malena Velika moja ,to je tako,iako drugačije od drugih mnogih svih ,vjerujem u odlaske tihe,svaki puta me snerva,znaš,vjerujem duboko,najdublje ,ta toliko puta ponovih ; odnekud smo došli, tu smo sada i nekuda idemo,a znam i gdje,samo o tome neki drugi put.

    trenutno; još jedan ispraćaj kada odlazi prijatelj drag kako je uvijek volio naglašavati kad god je o ovoj temi bila riječ;
    " Idem grliti oblake i praviti i gore dar-mar."

    momčić od dvanaest godina tek, maleni Veliki čovjek uze trubu i svome bratu po njegovoj osobnoj želji odsvira -Tiho noći-

    avatar

    12.10.2014. (14:23)    -   -   -   -  

  • Dinaja

    mila moja... tugujem s tobom, poezijom suza... i hvala ti na svemu... i sloniću... i sretna sam što si tu... :)

    avatar

    13.10.2014. (12:44)    -   -   -   -  

  • nutrina

    Osjećajno i lijepoooooo............

    avatar

    18.10.2014. (17:00)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    SREČNO u 2015!!!

    avatar

    01.01.2015. (20:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...