Komentari

nightwishqueen.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Damian S.

    guuuuurl naw yu speakin ma language!
    počeo sam davno gledati (radi sexa, budimo realni), nastavio gledati jer su plot twistovi postali tako ludi da sam nastavio gledati for the lols. ali i dalje sam sve odgledao. ^^
    mrzio sam sookie i billa, eric mi je bio kul. lafayette mi je bio presuper, mislim da mi je bio najdraži muški lik.
    i...palio sam se na pam. jer sav taj sass je jednostavno rawr. ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=VYEV8j1CYDQ
    ^ovo pršti spojlerima, al tako je super *.*

    sincerely

    avatar

    25.09.2014. (17:38)    -   -   -   -  

  • Kouji

    Hvala ti na kometaru. :)

    Ovako kako si je ti opisala je predobra.

    Nisam bas preveliki ljubitelj vampirala,

    ali kad budem imala vremena, pogledati cu je. :D

    avatar

    25.09.2014. (23:05)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    damnit stavio sam krivi link. mislim, nijedan link s pam nije kriv, ali ovaj je puno bolji.
    https://www.youtube.com/watch?v=QovEHMpUQW4
    uglavnom, kad sam ju vidio u prvoj sezoni mislio sam da izgleda kao skoro pa kao da ju je netko estetskom kirurgijom probao pretvoriti u angelinu jolie, a u kasnijim sam se sezonama smijao na skoro svaku scenu gdje ona i eric rješavaju nešto. ima takav lovely ubojiti šarm.

    avatar

    26.09.2014. (12:34)    -   -   -   -  

  • cinkcrveno

    lafayette! on je ljubav čista.

    avatar

    27.09.2014. (10:47)    -   -   -   -  

  • Njegova :)

    Ljubitelj sam vampira i moram priznati da sam pratila Vampirske dnevnike haha, a za True Blood sam čula, no još nisam pogledala, nekako kao da nemam vremena, a imam ga joj. :)

    avatar

    27.09.2014. (22:12)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Pogledala sam do prvih epizoda 2. sezone. Ipak mi nije bila tko zna šta ova serija, ali tko voli nek izvoli ;)

    avatar

    29.09.2014. (08:26)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    btw jesi bila na danima japana u mimari? slučajno sam imao vremena pa sam svratio (sushi odličan, razočaran sakeom - ima okus kao razvodnjeni gemišt). anyway, dok me light yagami cosplayaš davio pričama o yaoiju, uokolo su se motale neke slatke cosplay curice, i palo mi je na pamet da si i ti možda svratila! doduše nemam pojma kako izgledaš, ali ako si cosplayala ili nosila pikachu hoodiecu sjetit ću te se :)

    sincerely

    avatar

    29.09.2014. (21:34)    -   -   -   -  

  • Christie.

    True Blood mi je na popisu,
    but let's be real,
    što se serija tiče,
    popis nikako ne napreduje
    otkad su Hannibal i Game of Thrones gotovi.

    Al čitala sam prvu knjigu,
    davno još xD
    Bila je ok, niš posebno.
    Al kad kažeš da je serija dobra,
    budem se pokušala natjerat :))

    Linkin Park mi je dobar,
    al nemam ništa njihovo na iPodu for some reason.
    Kakav im je novi album?

    avatar

    01.10.2014. (23:39)    -   -   -   -  

  • nepostojana

    TRUE BLOOD JE ŽIVOT!

    avatar

    12.10.2014. (19:11)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    me no like vampires. :(
    al nove i drugačije serije uvijek dobro dođu za provođenje zimskih večeri.

    avatar

    09.11.2014. (02:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...