Komentari

skrpun.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • kamena

    sol si na ljutu ranu, moj gavune... u što godine i novce izgubih, to se ja pitam... nedavno sam link ostavila, kod demetre mislim...
    http://www.dnevno.hr//vijesti/hrvatska/107553-otkrivamo-pljacka-h rvatskog-naroda-drzava-je-postala-vlasnik-vase-kuce-i-zemljista-a-vi-o-tome -ne-znate-nista.html...

    avatar

    29.08.2014. (13:39)    -   -   -   -  

  • tiana

    Krećem od početaka, od sukoba demokracije i legalnosti. One koji bivaju trenutno na vlasti nazivamo isto tako legalno izabrana vlast sastavljena od nekih ljudi. Izabrani od naroda onog ponekad tek pukom zvanim, ili narodom ili nekim drugim. Koliko tog naroda reklo je to moja legalno izabrana vlast bi bila, koliko od ukupnih, pa onda tih koliko došlo je reći, pa reklo oni su ti. Po onom prvom ako narod je rekao da oni su kao prvo legalni, onda i ono za što oni ruku dižu ili oni što perima pišu, znači i narod bi to isto rekao.
    U ovim demokratničnim državama legalno je i demokratično, pa shodno tome i demokratično je legalno. Nekako kad malo sam to bolje pročitala, ja bih sve te vlasti nazvala matematičke (višom ili nižom vrijednošću).
    A legalno uvijek i samo uvijek bilo je, biti će i upravo jeste sve ono što matematičkoj trenutnoj vrijednosti (nedavno ili prije vremena nekog kao vladajućoj izabranoj) važno je upravo kao i ta matematika.

    avatar

    29.08.2014. (14:34)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Ništa ilegalno!

    I seks treba legalizirati

    avatar

    29.08.2014. (15:05)    -   -   -   -  

  • Vitae...

    Legalno ilegalno te pozdravljam i ovdje i činit ću to makar te ukazom zabranili pa objavljivao 100% ilegalno ahahahah
    :))

    avatar

    29.08.2014. (15:50)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    E a meni sada nešto sa tom legalnom nelegalnošću ipak nije jasno. Dali je crkva propisala da su kondomi nelegalni jerbo da su rupičasti? Je! A kakva su onda djeca koja ispadnu iz takvih nelegalnih rupičastih kondoma? Legalna ili ilegalna?

    avatar

    30.08.2014. (00:08)    -   -   -   -  

  • bellarte

    Najbolje o legalnosti i nelegalnosti znaju na http://zvono-istine.org/...tu sam otkrio mnoge laži kojima nas država i institucije premazuju..preporučam svima da malo prolistaju...

    avatar

    30.08.2014. (13:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...