Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Bergaz

    Totalno ludo...!
    Hobi?
    Svaka čast.

    avatar

    25.08.2014. (11:05)    -   -   -   -  

  • Valcer

    Ništa bez kreativnog prkosa?
    Ili ipak ima veze s pjesmom "kad mandule procvitaju"?
    Čestitam ti.

    avatar

    25.08.2014. (11:29)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Odličan si. Mislim na-------fotki

    Čestitke glede i unatoč

    avatar

    25.08.2014. (11:59)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    čestitam, i ne jedi se da te nijesu pogurali i izazvali despet možda ne bi doplivo do kraja, :)

    avatar

    25.08.2014. (12:29)    -   -   -   -  

  • mecabg

    Sve sve, i dobar plasman i trka,i dugačak izveštaj,
    ali što je ovaj na slici zavodljiv...
    ih da mi je koja godina manje:))

    avatar

    25.08.2014. (13:45)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    ma vidi njega .....svjež ko rosa kažeš...a meni deluješ kao puter nježan...Čestitke ribice!!!

    avatar

    25.08.2014. (13:55)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Bravo. A sada možeš udahnut.

    avatar

    25.08.2014. (21:48)    -   -   -   -  

  • geomir

    Lipo prošpetiva onega ča će se apiena dogodit !! :-)))))

    avatar

    26.08.2014. (00:09)    -   -   -   -  

  • geomir

    http://www.tzhvar.hr/hr/hvar/kalendar-dogadanja/?newsId=584

    avatar

    26.08.2014. (11:18)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    gledala taj maraton prije jedno 16-17-ak godina.. ma prošlo ko časkom.. he he

    avatar

    26.08.2014. (15:12)    -   -   -   -  

  • FrancescaDelbiancoPhotography

    Uvijek zanimljivo pročitati tvoje posteve!
    Pogotovo sad kad sam se vratila na blog.hr :-)

    Pozz iz Rovinja Fishu ;)

    avatar

    27.08.2014. (23:13)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    E sad, ja u Poreču, kod Plave lagune, otplivam ponekada između dvije bove u komadu, i mislim da kužim o čemu pričaš, to sa snagom volje, vjerovanjem u sebe i nemoguće, ali eto, kada bi ti se ja sada ovdje javno divio, vjerujem da mi se ne bi sviđao taj osjećaj. Da se vratim svojoj laguni, jer ne znam gdje bi pobjegao od osjećaja puste inferiornosti. Dok ja plutam između spomenutih bova, nerijetko pored mene prođu tipovi s naočalama za plivanje, i mašu kao fatalni ubojice u filmovima strave, jednolično, gotovo polako, i stižu sve pred sobom, i one koji idu ovako, onako ili nikako, oni jednostavno idu kao da nikada nisu počeli, niti će završiti. Uvijek sam mislio da su ti šutljivi ljudi neki Rusi, olimpijci na odmoru, ili što već, ali fakat, i kako god, to je jedan sasvim drugi svijet. Nisam znao da si i ti član te ekipe ;)
    P.S. Smajlić je na kraju jer ne znam znak za totalnu zbunnjolu.

    avatar

    04.10.2014. (16:51)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...