Komentari

diogenovabacva.blog.hr

Dodaj komentar (32)

Marketing


  • Annaboni

    " Koji je idiot to radio"------cijela nacija čula veleumnog Bandića

    avatar

    24.08.2014. (21:37)    -   -   -   -  

  • tiana

    Slučaj je krajnje delikatan, ............:)

    avatar

    24.08.2014. (23:46)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    predstava dostojna (svoje) šekspirijanske publike.

    ovacije pacijenata....upravo tako, sve si reko pa skoro ostadoh suzdržana. skoro. :)
    no, friško pojavljivanje markićke u novinama i nicanje ovih velebnih zdanja po kninovima raznim poremetilo mi uobičajenu nirvanu. :)
    jedino na čemu se u ovoj zemlji sustavno radi je proizvodnja pacijenata. to ubija nadu u sutra. a bogomi i prekosutra.

    avatar

    25.08.2014. (11:34)    -   -   -   -  

  • Črnorizac Hrabar mlađi

    moj brat milan, majmun po struci (a ja po vrsti pa nas ono majmun čini braćom) ne da zaslužuje pjesmu, on zaslužuje knjigu čitavu, rukopis kojem će zahvalni mu pacijenti njegovi dodijeliti ISBN!

    avatar

    26.08.2014. (00:18)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    ANNABONI & TIANA - bome
    EMI - tebe volim zato što najvolim kad mi čitatelji/ce beru svaku finesu (skoro ostadoh suzdržan... skoro :))
    URKO - ne znam ti ime ni (zasad) ISBN, ali znam tko si

    avatar

    26.08.2014. (00:22)    -   -   -   -  

  • Mariano

    Mi nismo ni svjesni kakvog čovjeka imamo u Bandiću; on je skupljač narodnoga jezičnoga i etnološkog blaga. Njegove brzopotezne revolveraške poslovice i doskočice zapravo nam govore da je on i više od toga: glavom i bradom sam Kreator takvoga blaga. U njegovoj blizini čovjek se s pravom može osjećati kao da upravo živi biblijska vremena. Trebalo bi mu podmetnuti Filipa Šovagovića da obavi s njim intervju: mislim da mu je ovaj neprepoznati genijalac jedini dorastao, jer je njegov subverzivni humor ispodmentalne ili nadmentalne naravi, što će reći, ne može se ući u trag izvoru iz kojeg nadire njegova inspiracija. Od Vesne Pusić je napravio takvu budalu da je to bilo neugodno za gledati.
    http://www.youtube.com/watch?v=38sN0b-ECDw

    avatar

    26.08.2014. (16:26)    -   -   -   -  

  • Črnorizac Hrabar mlađi

    milan bandić mi je rekao: buraz, kaj te briga kaj misle da znaju tko smo i kaj delamo... a milan bandić, gospon pero, nije glup čovica. on je majmun samo po struci, a i tu zna neke finte koje mi majmuni po vrsti nikako da skužimo.

    avatar

    26.08.2014. (23:35)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    a da si ostao suzdržan lišio bi svijet (sklona sam čak misliti da čovječanstvo to ne bi preživjelo) jedne čedne pjesmice čijom si inspiracijom bio.

    paz' sad:

    najvolim kad me voliš,
    u kasnim noćnim satima (00:22), :Đ
    nesuzdržano.

    (ovo je moja treća pjesmica i osjećam da sam sve bolja. (cerim se tu, znaš)) :)

    nije li zanimljivo što se sve može iskonstruirati iz jedne bezazlene rečenice tipa "tebe volim zato što najvolim kad mi čitatelji/ce beru svaku finesu (skoro ostadoh suzdržan... skoro ", a? :D

    šalila sam se, dakako (ne mogu ja dva puta zaredom (biti ozbiljna) ko neki) :).
    znam da ti to znaš (mislim, da se šalim, ne ono sa dva puta) :) ali tvoja svekolika publika ne zna što nas dvoje (ne)radimo u kasnim noćnim satima pa da ne komplikujem. :)

    poznata mi je vrsta ljubavi koju si spomenuo i mogu reći (eksploatirajući do kraja trenutni sveopći izostanak suzdržanosti) da i ja tebe volim iz sličnih pob(l)uda. :Đ (korijen se može naći u sebeljublju, ako bi ga netko baš htio tražiti) :D

    avatar

    27.08.2014. (22:03)    -   -   -   -  

  • Lou Salome

    Milan Bandić, analni znalac, intelektualac. U mladim danima rektalni alpinist, u poznijima onaj čiji anus velikodušno prima li, prima....

    avatar

    29.08.2014. (12:34)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    EMI - Najvolim u kasnim noćnim satima kad si čedno nesuzdržana iz korjenskih pob(l)uda. I pritom prisiljena posebno naglasiti da se samo šališ. Jer inače ne bi bilo jasno - i stvarno, tko zna, tko to zna što to mi ili ne u neka doba, i tako dalje. (Iako, moram reći, šala je šala, no i dvaput je dvaput!)

    avatar

    30.08.2014. (02:43)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    MARIANO - kad Miki kaže idemo delat, on misli ozbiljno
    URKO - što ovo o Mikiju kažeš: majmun radi što majmun vidi?
    LOU - kad Miki kaže da mu je pun... šupak (a ne zna iskopat šanac!)

    avatar

    30.08.2014. (02:48)    -   -   -   -  

  • Bog i pravda

    Za pero u šaci

    Znadem ja što tebi smeta.
    Istina,zato i brišeš moje stihove.
    Hrvati za takve kažu,pa pusti tog reponju...

    avatar

    30.08.2014. (11:23)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Nisam u toku sa zbivanjima vrlih gradonačelnika, samo bi te pitala znaš
    li ti odakle je prika "M" Odatle k'o izađe nema toga doktora, primarijusa,
    rektologa koji mu može parirati, on će sve napraviti bolje, pa i novi
    analni kako bi pošto poto uša' u anale.

    * Želim da ti se u familiji rodi ženskica, u protivnom, svi ti muškići će
    dobro doći onima s puno cura, jedno s drugim. Ono kod mene je
    čestitka, ne spadam u djelitelje ljudi na muške i ženske, samo ljude.
    Inače prepoznajem samo ljudske osobine, sve ostalo je nevažo.
    Hvala na posjeti:))

    avatar

    31.08.2014. (21:30)    -   -   -   -  

  • Črnorizac Hrabar mlađi

    kažem: možeš mikija istjerati iz zagreba, ali ne možeš zagreb iz mikija!

    avatar

    01.09.2014. (15:29)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    ....tebe je lako...najiditi....kao disati zrak...

    avatar

    02.09.2014. (12:56)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    MALO - proktolog za anale
    URKO - baš to bi bila odlična varijanta, pa neka mu onda i Zagreba u njemu!

    avatar

    02.09.2014. (15:54)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    EMI - Najiditi? Tko me najidio? Zar me netko jidio? Karamba i karambita, izgleda da na ovom blogu ja uvijek zadnji sve saznam!

    avatar

    02.09.2014. (15:56)    -   -   -   -  

  • Črnorizac Hrabar mlađi

    gle, frajer je potukao konkurenciju na zadnjim izborima. opet. prema tome, tko je tu lud? tobožnje budale koje glasaju ili tobožnji intelektualci koji te nedjelje ostaju doma jadikujući nad svojom sudbinom? kužiš? nije bandić problem kao bandić. da jest onda bi prvom prigodom zagreb birao nekog drugog. uz dodatak: tko je drugi? ili treći? sve je to, da pojednostavimo, kurac-palac...

    avatar

    02.09.2014. (23:19)    -   -   -   -  

  • Črnorizac Hrabar mlađi

    pero, izgleda da sam s tvog bloga pokupio virus. zove se "bog i pravda". kako se uklanja? je li to trojanac ili je običan konj?

    avatar

    03.09.2014. (22:19)    -   -   -   -  

  • Bog i pravda

    Kapetan Urko,prije svega, prateći tvoje postove i komentare koje ostavljaš,imam dojam da većeg virusa od tebe nema.A što se Bandića tiče,pa neka ga bez obzira što tebi ne godi.Uglavnom Bandić nije kapetan Dragan (sad u Australiji) koji je za domovinskog rata u Hrvatskoj u Kninu i okolici obučavao četnike da kolju nedužni hrvatski puk.Jel ti dosta?Zabranio si mi kod sebe komentiranje registrirano i to ti je sve što možeš mi naškoditi a u tom mi sva šteta nek bude.Inače me nećeš ukloniti niukom pogledu,pa to nije pošlo za rukom ni administratoru hrvatskog bloga a kamoli tebi.Slab si još u odnosu na mene...

    avatar

    03.09.2014. (23:23)    -   -   -   -  

  • Črnorizac Hrabar mlađi

    sorry, bog i pravda, moram izvršiti malu korekciju. ne, nisam slab u odnosu na tebe. zdrav sam u odnosu na tebe. vidiš, to nije isto:)
    btw, ne kužim kakve sada veze bandić (ex komunjara) ima s kapetanom draganom i kakve ti veze imaš s ratom koji nisi doživio? nemoj samo lagati da si bio u ratu. baš takvi, koji rata vidjeli nisu, o istom najviše laprdaju.
    da ponovimo još jednom - nisam slab nego zdrav u odnosu na tebe.
    i nepismen si. kužiš, večernja škola ne može samo tako nadoknaditi izostanak osnovnoškolskog obrazovanja...

    avatar

    03.09.2014. (23:49)    -   -   -   -  

  • Ruhr

    Kapetan Urko,žalostan je tvoj stav prema istini!.

    avatar

    05.09.2014. (09:36)    -   -   -   -  

  • Črnorizac Hrabar mlađi

    ne, ruhr, nipošto. bolest je žalosna, a moj stav prema bolesnima ispunjen je dubokim suosjećanjem. to bi bilo to što se tiče "polemike" s tobom na ovom mjestu, ne želim spamati čovjeku na njegovu sjajnom blogu.

    avatar

    06.09.2014. (14:30)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    URKO - Što se tiče naci-trola: savjetujem ti da se i dalje trudiš predano i pošteno odgovoriti na svaku koju ispali. ;)
    Što se tiče Bandića: osvrtao sam se ponešto na taj mehanizam. ''Zar stvarno misle da će im netko povjerovati kako bi se naš mili Mile dao živ rastrgati za Zagreb? Obrazovaniji dio nacije možda bi njihovu strategiju protumačio kao upucavanje onom drugom dijelu, neškolovanom, lakovjernijem (koji je usput i većinski) - ma za njih je to, za raju, oni će to popušiti. Ali meni se nekako čini da je ovo preglupo za bilo koga. Ne moraš biti nuklearni fizičar da bi u tome prozreo bezveznu, maloumnu frazetinu. Čak ni većina nije baš sasvim maloumna, dakle svakako nadilazi nivo plakata. Ali reći ću i više: uvjeren sam da taman i kad bi biračko tijelo bilo sastavljeno od sve samih nuklearnih fizičara, neurokirurga i ekvivalentno superpametnih građana, intelektualna razina političkih plakata i dalje bi ostala tu negdje.'' U ostatku teksta ima par misli o naravi tog problema o kojem ispravno veliš da ''nije bandić problem kao bandić''.

    avatar

    07.09.2014. (09:20)    -   -   -   -  

  • Emi Gablo

    vidiš, tako se i meni uvijek čini "ma ovo je preglupo za bilo koga". ali me svaki put rezultati demantiraju.
    i nije stvar samo u mehanizmu o kojem pričaš, stvar je u tome da upravo i baš nije preglupo za bilo koga.

    mislim da su svi naši pretendenti na vlast (odnosno njihova kvaliteta) direktan proizvod većinski nezahtjevnog biračkog tijela.

    da smo svi nuklearni fizičari moguće je da bi i onda postojao sistem kalkulacijskog ponašanja po mehanizmu o kojem pričaš, pa bi ja najvolila osobu A ali bi glasala za B kako ne bi pobjedila osoba C jer B i C imaju najviše izgleda no tad bi se sve odvijalo na višoj razini u smislu prosjeka kvalitete pretendenata. mi se sad praćakamo na razini nekakve markićke, karamarka i sličnih.

    da su i osoba A i B i C (po meni) u kategoriji "preglupo za bilo koga" ja ne bi izašla na izbore. i da smo svi mi ja (:D ) ne bi bilo podloge u tom slučaju za djelovanje mehanizma o kojem si pričao. podloga bi se stvorila tek kad bi se razina kvalitete pretendenata digla.

    avatar

    07.09.2014. (13:34)    -   -   -   -  

učitavam...