Komentari

smisao-zivota.blog.hr

Dodaj komentar (17)

Marketing


  • Annaboni

    Imam pozitivan primjer :

    Učenica iz Vrlike s roditeljima izbjeglica u Splitu
    do oslobodjenja Knina....
    Na moje pitanje < što je s vašom kućom i imanjem >, odgovorila je :" Imamo dobre komšije Srbe koji nam hrane stoku dok se vratimo "

    I vratili su se , ali ...... ( dalje neću )

    avatar

    05.08.2014. (11:33)    -   -   -   -  

  • geomir

    Potpisujem!!

    avatar

    05.08.2014. (11:34)    -   -   -   -  

  • dvorska luda

    Nego što smo trebali borit se gandijevskim metodama pa da se danas potpisuješ ćirilicom.
    Rat je glupost i veliko zlo ali još veća glupost je relativizirati stvari jer to vodi samo do idućeg rata.

    avatar

    05.08.2014. (12:05)    -   -   -   -  

  • Demetra

    Ne volim da se za narod govori da je glup. Možda nije školovan pa mu se može strah uliti kao ulje na vatru. Iz ravne sam Slavonije i meni je i dalje važno čistog obraza reći gdje je počelo, jer da nije niti bi Knin 91., a niti 95. bio oslobođen. Život bi bio bolji nego je sada. I ne volim da se nakon svega omalovažavaju oni koji su poginuli i pod tepih stalno stavlja isto: Nije važno tko je počeo, jer važno je iako treba dići glavu i nastaviti dalje.

    avatar

    05.08.2014. (12:06)    -   -   -   -  

  • Mayday

    Žao mi je onih koji su izgubili živote.

    Žao mi je i nas koji životarimo
    kao žrtve, da
    glupi, manje glupi, svejedno
    svi imamo pravo bar na vježbanje života.

    avatar

    05.08.2014. (12:25)    -   -   -   -  

  • 2N3055

    Tajkuni, i oni koji će zahvaljujući ratu to postati, uz svesrdnu pomoć političke vrhuške uvijek nastoje huškačkom retorikom izazvati građanski rat jer u građanskim se ratovima najlakše osvaja i učvršćuje vlast i prisvaja tuđa imovina. Uvijek se govori o agresiji kada se spominje rat 91. To nije točno. Bio je to klasični građanski rat, slobodno možemo reći školski primjer građanskog rata.

    avatar

    05.08.2014. (12:42)    -   -   -   -  

  • Mariano

    Gledao sam neki dan Spielbergov film "Lincoln", s izvanrednim ulogama Daniel Day-Lewisa i Sally Field. Lincoln je poveo građanski rat zbog ukidanja robovlasništva. Da bi u Kongresu dobio potreban broj glasova za izglasavanje amandmana na Ustav, morao je izvoditi nevjerojatne (i vrlo inteligentne) vratolomije. U tom se filmu pokazuje sva istinitost one uzrečice "Politika je umjetnost mogućeg". Da je trebalo ići u partizane ili u građanski rat protiv ukidanja robovlasništva, išao bih. 1991. u Hrvatskoj, nažalost, situacija je bila mučna i mračna. Iako se može reći da su Srbi i Milošević prvi počeli, može se reći i to, da su Hrvati objeručke i radosno prihvatili, puni nacionalističke ostrašćenosti i ratnohuškačke nabrijanosti. Tamo četnici, ovdje ustaše - na kraju ti zaista dođe na isto. Srbi su stradavali u Osijeku i Vukovaru (i ostatku Hrvatske) još 1990, šikaniralo ih se na sve moguće načine pa se zaista može reći da smo mi (Hrvati) jedva čekali da se međusobno pokoljemo. Nema nevinih. I stoga bi Dan domovinske zahvalnosti trebalo obilježavati mnogo skromnije i sa svojevrsnim stidom zbog svega onoga što je tzv. "naša" strana počinila "njima". Prije 150 ili 100 godina još je u vođama bilo idealizma; danas je sve strašno iskvareno i lukava koristoljubiva podlost vlada nad svime. Kako reagira međunarodna zajednica zbog ovog pokolja Palestinaca u Pojasu Gaze?! Mlako ili nikako. Ovaj svijet bi trebalo sravniti sa zemljom i krenuti ispočetka.

    avatar

    05.08.2014. (14:37)    -   -   -   -  

  • jelen

    Ti eksploatatori su zaista žgadija... teška :-(

    avatar

    05.08.2014. (15:57)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    @annaboni
    ...veliš, tu završava pozitivan primjer...

    @geomir
    ...pazi kaj potpisuješ ;)...

    @dvorska luda
    ...ne znam što ste Vi trebali, znam što sam ja mislio da trebam, i to sam učinio - bio sam glup, što ne znači da nisam danas - uzeo sam pušku i išao sam braniti „slobodu“ i pobijedio sam, ostao sam živ, mnogi nisu, a danas si uzimam za pravo reći da je narod glup i da su svi koji su poginuli u bilo kojem ratu svoj život dali uzalud...

    @demetra1
    ...ni ja ne volim puno toga u životu pa živim, vjeruj mi preživjet ćeš to što ne voliš da se govori kako je narod glup ;)... i školovanje nema veze s tim da li je netko glup ili nije... trebao sam napisati kako su ljudi kao vrsta glupi, to bi bolje odgovaralo poanti... i ja sam glup, i devedesetih sam bio glup, jebiga, nisam znao, danas mislim da znam, al ko će ga znat, možda ipak ne znam... uglavnom, uzimam si za pravo govoriti da su ljudi glupi jer da nisu do ratova nikada ne bi dolazilo... i ponavljam, svatko tko je dao svoj život u bilo kojem ratu dao ga je uzalud, to je moje mišljenje s kojim se ne mora nitko složiti, i svatko ga može doživjeti kako hoće, pa i kao omalovažavanje onih koji su poginuli, iako time nikoga ne omalovažam, naprotiv, tugujem za uzalud izgubljenim ljudskim životima...

    @mayday
    ...žao je i meni :(...

    @2N3055
    ...gledajući strogo definiciju rata, jest, to je bio građanski rat, iako je potpuno nevažno kako ćemo ga nazvati...

    @Mariano
    ...nema nevinih, ali ni sravnjavanje neće pomoći dok god ljudska svijest opstaje ovakva kakva jest...

    @jelenko medenko
    ...bormeč jesu... ali mi smo za to krivi, mi ih stvaramo i uzdržavamo, jer ih mi želimo...

    avatar

    05.08.2014. (17:09)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    što kaže Balašević, krivi smo mi što smo ih pustili :)

    avatar

    05.08.2014. (18:06)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    @Sjedokosi
    ...upravo tako...

    avatar

    05.08.2014. (18:17)    -   -   -   -  

  • zanovjetalica

    Ekspoatatori i radnice otudene zaglupljene mase postoje samo u marxovoj fikciji. Ali marx nije jedini filozof drustva uzmi si malo i procitaj pareta, durkheima. Oni su ipak malo realniji.
    I da domovinksi rat ne mozes svesti na marxovu teoriju. Pobogu marx je zagovarao socijalizam i komunizam!

    avatar

    05.08.2014. (18:46)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    @Zanovjetalica
    ...ne mogu svesti tzv. "domovinski rat" na Marxovu teoriju, niti to pokušavam... ali mogu svaki rat svesti na isti uzrok, i to činim, jer je uzrok svakog rata isti - ostvarivanje moći i vlasti određenih grupacija nad određenim prostorima, odnosno širenje područja eksploatacije... i što fali socijalizmu i komunizmu?... uvijek im dajem prednost pred kapitalizmom, iako sam politički orijentiran kao anarhist...

    avatar

    05.08.2014. (19:18)    -   -   -   -  

  • Goga i Mario

    neka vječno žive sjećanja na one koji su nesebično dali obol svojim tijelima i životima, nebih rekla za "slobodu" već prije svega čuvajući tuđe živote...bila sam dijete, proživjela strahove koje donosi rat kao i svako živo biće, ali me brine i rastužuje to što unatoč tolikim godinama, poslije rata, mi ga živimo i oživljavamo svakodnevno, a istovremeno ratujemo sami sa sobom u vremenu u kojem imamo "slobodu"... preživljavajući iz dana u dan u sve većem siromaštvu puka koji je u ono vrijeme hrabro uzeo oružje i branio gole živote..dok danas taj isti puk pognute glave dopušta da ga gaze moćnici u mirnodopsko vrijeme...'ko će brojat te žrtve?

    avatar

    05.08.2014. (20:19)    -   -   -   -  

  • zanovjetalica

    Podupires anarhiju a u sustini propagiras pacifizam ili?

    avatar

    05.08.2014. (21:37)    -   -   -   -  

  • križar

    ....tko tebe granatom, ti njega .....s pjesmom, cvijećem....s čiiiiim?Trivijalnošću?Svi smo krivi i nitko nije kriv?Žrtve su tražile to što su dobile?Zajebi to!Ma znaš "prodaješ" rog pod svijeću?I to onu koja se treba,mora upaliti za sve one kojima se svijeća nema GDJE upaliti, jer nemaju "vječno" počivalište!

    avatar

    05.08.2014. (23:53)    -   -   -   -  

  • Smisao Života

    @goga@mario
    ...eto, možeš ih ti brojat ;)...

    @Zanovjetalica
    ...anarhopacifizam...

    @križar
    ...zanimljivo je kako nekog tko je propovijedao okretanje drugog obraza nisu proglasili ludim već bogom, i kako mu se (barem statistički) klanja većina stanovništva na ovoj planeti i koji po tome nikada ne bi smjeli dignuti ruku na drugog čovjeka... i koje je sad to licemjerje npr. klanjati se tom bogu, obožavati ga, govoriti o ljubavi, bla bla, i onda s imenom tog boga na usnama i s krunicama oko vrata ići ubijati druge ljude... tko je tu lud, oni koji su takvog biserka koji zagovara ljubav među ljudima proglasili bogom, sam taj biserko, ili oni koji mu se klanjanju?... no, ono što sam ja htio reći u ovom postu nije okretanje drugog obraza niti ljubav među ljudima, već sam ukazivao na ljudsku glupost koja dovodi do ratova... da ljudi nisu glupi, da se ne daju zavesti, do ratova nikada ne bi dolazilo, i meni moja savjest ne može dopustiti da opravdam bilo koji rat koliko "pravedan" bio, i to je sve... a tko će kako na emocinalnoj razini doživljavati moje riječi nije moj problem...

    avatar

    06.08.2014. (14:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...