Komentari

igniss.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • Daifa

    Bilo bi mi zanimljivo znati koliko je taj Roosh imao zadovoljavajućih veza (sa ženama naravno). Ti ga često spominješ pa pretpostavljam da bi to mogao znati barem otprilike. Čisto da mogu procjenit čime se on točno bavi tj. da li je on više nekakav relationship expert ili se sve svodi na to kako povalit što veći broj žena.

    avatar

    02.08.2014. (08:48)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Ovisi što smatraš "zadovoljavajućom vezom". Uzmi u obzir da najmanje 70% veza završava time da žena nakon nešto manje od godine dana počne zabušavati i uskraćivati naklonost/seks i onda nakon još nekoliko mjeseci skoči na drugu prikladno lociranu granu prije nego se ovaj jadnik uspije snaći (a to je uzimajući u obzir tendenciju žena da biraju maksimalno Alfa muškarce, koji to isto rade ženama). Ne kažem da je veza nešto loše, samo da to nije automatski neki ideal kojemu treba stremiti.

    Roosha sam osobno upoznao i proveo neko vrijeme s njim. Mogu reći da bi on svakako mogao održavati kvalitetnu vezu godinama kada bi to htio - interesa od strane žena nikada ne manjka - ali od svih ekstremnih iskustava (prvo vrlo loša u SAD-u u mladosti prije igre, a zatim fenomenalan uspjeh svugdje po svijetu nakon što je izbrusio igru) je oguglao na ono što ja i ti smatramo "čarima" veze. Mogu ga potpuno razumjeti kada kaže da nakon par seksualnih činova jednostavno poželi da ga cura pusti na miru. Ali ipak, kao što sam napisao u ovom osvrtu, meni to djeluje depresivno i ne bih htio oguglati do te mjere, no možda će me Hrvatice s vremenom ipak učiniti takvim. Vidjet ćemo.

    S tim rečenim, njegov modus operandi je curu s kojom je završio zadržati u tom neodređenom odnosu ("mini-avantura"*) barem nekoliko tjedana, i.e. ili dok mu ona ne dosadi, ili on ne odseli, ili se ona počne loše ponašati ili ona odluči da to ne vodi nikamo ili da je našla bolju priliku i ode. Da nije tako, morao bi živjeti samo od seksa na jednu noć, što je suluda ideja s previše uloženog posla i varijabilnosti da bi se to isplatilo.

    * = nipošto nemoj misliti da je mini-avantura nešto u što žene bivaju zavarane ili uvedene prijevarom. To je točno ono što i one očekuju, ovisno o tome kakve vrste muškaraca traže.

    avatar

    02.08.2014. (10:37)    -   -   -   -  

  • Daifa

    Zapravo, ovisi što on smatra zadovoljavajućom vezom. Ti bi to mogao bolje procijeniti jer si i bolji poznavaoc lika i djela dotičnog gospodina. Imam dovoljno godina i iskustva da znam da ono što je nekome zadovoljavajuće meni predstavljala zatvor.

    Znači, ako sam dobro shvatila, njegov cilj je usmjeren povećanju broja seksualnih parterica? Oko toga se vrti njegov uspjeh, savjeti itd. Ako zanemarimo što bi on mogao ili ne mogao ipak za sada nije bio u mogućnosti održavati kvalitetnu vezu godinama?

    avatar

    02.08.2014. (15:24)    -   -   -   -  

  • Igniss

    On je od prevelikog broja partnerica (koji je došao ubrzo nakon godina razornog celibata) pomalo oguglao i stvari koje bismo ja ili ti konvencionalno smatrali ugodnim dijelovima veze smatra bezveznima ili nepotrebnim teretom. I sam priznaje da smatra da je nešto izgubio (taj fenomen naziva se "hedonic treadmill"), iako to ne znači da ovako nije sretan ili da su ljudi u vezama sretni - dapače!

    Ooooops, ti si žensko. Anyways. Ne, svakako nije bio u vezi duljoj od par mjeseci. Potpuno ga razumijem zašto, iako to ne bi bio moj izbor. Meni se veze sviđaju, dokle god su kvalitetne (što je rijetko, zato vjerojatno i ne provodim toliko vremena u njima :P ).

    S tim rečenim, muškarac će danas teško ostvariti dobru vezu ako nije muškarac koji je u stanju imati dovoljno velik broj partnerica. To čini njegove savjete apsolutno vitalnima za stjecanje kvalitetne veze, a ne suprotno kao što se to čini. Čak i ako se muškarac nađe u situaciji da je naletio na rijetku ženu kod koje to nije potrebno (ima ih), opet je bolje imati opcije nego ih ne imati. Dokle god govorimo o broju partnerica od dvije znamenke, a ne 3-4 naravno.

    avatar

    02.08.2014. (16:20)    -   -   -   -  

  • The Artist Formerly Know

    Sjeca li se tko Baywatcha?

    Nicole Eggert (41) ovih dana

    avatar

    02.08.2014. (16:30)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Klasično probijanje barijere

    avatar

    02.08.2014. (20:53)    -   -   -   -  

  • Zoni

    Kod Roosh-a me uopće ne čudi to da mu "konvencionalne" veze nisu zanimljive. Iako izgleda sasvim prosječno, čovjek jednostavno ima previše opcija (živi dokaz da Igra ne samo radi, već razvaljuje). U prilog mu ide i to što je jako elokventan, a po mojim dojmovima i iznadprosječno inteligentan.
    Svejedno vjerujem da bi dotični ipak bio u nekoj dugotrajnijoj vezi, da se nije toliko opekao po pitanju suprotnog spola. Jbg, sjebale ga žene, a žene je pak sjebao feminizam. :D
    No da ne duljim, kod njega mi je fascinantna činjenica da ne prakticira siguran seks (tj. često/u pravilu ne koristi kondome), a spavao je s hrpom žena. :D
    Ne znam... ja si to ne dopuštam i kad se radi o djevojkama/ženama za koje manje ili više pouzdano znam da nemaju velik broj bivših partnera. Ok, znalo se i meni dogoditi da u trenutku strasti jednostavno ne stavim kondom, ali u moju obranu to se svaki put dogodilo s djevojkom koju sam smatrao kvalitetnom i potencijalom za nešto više od seksa.
    Mislim... čisto statistički, Roosh bi trebao imati neku spolno prenosivu bolest. I ako se dobro sjećam negdje je izjavio/napisao da se testirao samo jednom u životu te više nikada ne planira, jer mu je čekanje rezultata bilo previše stresno. :D

    avatar

    04.08.2014. (15:38)    -   -   -   -  

  • Visoki

    @Zoni
    "...a po mojim dojmovima i iznadprosječno inteligentan"

    "No da ne duljim, kod njega mi je fascinantna činjenica da ne prakticira siguran seks (tj. često/u pravilu ne koristi kondome), a spavao je s hrpom žena. :D"

    Opako inteligentno.

    I od jednog i drugog :)

    Ok, ok, sada bann :).
    Može.
    Ali, ako me čitate unazad (a ne čitate) rekoh otprilike baš suprotno...navucite kondome neka vas ne peče...

    Ali bilo je na gluhe uši i tako to...pih...
    Brisanje komentara kao već doživljeno jednom. Može.
    I to je k.

    Svejedno, dečki... zbog sebe, zbog slabe (ali ipak!) mogućnosti da sretnete Ženu... "obucite se", pa to je min civilizacijski.

    Ooohhh, Igniss, ako je zaista točno što veli Zoni, aaaaaaa ljudi halo !!??

    Možeš me brisati, ali se "obuci". Uvijek. Isuse. Fuujj.

    avatar

    04.08.2014. (21:28)    -   -   -   -  

  • Visoki

    Ma joj.
    Kraj. S moje strane.

    TO vam je uzor ??

    aaaa. Ok, ban. Može. Jezivo. Briši ovo, autoru, da se ostali ne zgroze.
    Sretno.

    avatar

    04.08.2014. (21:31)    -   -   -   -  

  • Zoni

    @Visoki Pa tko nam to ne može bez ovog bloga?
    Ispada da si ti Ignissov najvjerniji čitatelj. ;)
    Inače, ako je netko inteligentan, to ne znači da nikada ne radi glupe stvari.
    Meni se čini da je Roosh inteligentan, no isto tako smatram da zna raditi gluposti.

    avatar

    04.08.2014. (22:46)    -   -   -   -  

  • Zoni

    @Daifa Ok, Rosh je imao popriličan broj partnerica (za prosječnog muškarca zapravo golem i nedostižan broj), no nije svrha svih njegovih savjeta povećanje broja (potencijalnih) seksulnih partnerica. Iako i to uvelike pomaže, jer htjeli mi to priznati ili ne, žene u pravilu žele muškarce koji su poželjni kod žena tj. muškarce koje žele druge žene (čitaj konkurencija). Također primijeti učestalost riječi žena i želja u prošloj rečenici, lol. :D
    Ukratko, daje on i savjete koji mogu poboljšati/produljiti postojeću vezu.

    avatar

    04.08.2014. (23:10)    -   -   -   -  

  • Igniss

    @Zoni: mene spolno prenosive bolesti ne straše toliko, ali ideja trudnoće svakako da, tako da uvijek koristim kondome. Po tome se ne mogu poistovjetiti s Rooshem. I on sam je rekao da je to iracionalno, tj. priznaje da je to "muški hrčak" na djelu. Iskreno, držim da s inteligencijom dolazi i određena doza autodestruktivnosti.

    Što se veza tiče, na početku ga je svakako sjebao feminizam, ali držim da je u posljednjih par godina i sam sebe sjebao. Otkrio je mjesta sa ženama koje mu odgovaraju i a priori se odbio skrasiti s bilo kojom, makar na kratko. Zbog previše iskustva je oguglao na vezivanje, slično kao što se događa ženama s puno partnera (s tom iznimkom da je ženama za to dovoljan samo jedan jedini partner, ako je dovoljno alfa).

    Naravno, sjebao je relativan pojam. I dalje ima život prepun uspjeha i opcija koji izaziva zavist kod većine muškaraca. To vrijedi više od većine "veza" u kojima uživaju Beta tipovi.

    @Visoki: dobro trollanje. Je li stvarno misliš da iznosiš nekakve inkriminirajuće podatke zbog kojih ćeš biti mučenički obrisan? Ponašaš se kao oni 9/11 teoretičari zavjera.... "evo sutra će me upucati, ali BAŠ SAM IM REKAO ŠTO IH IDE $!$!$!$!$%!%!%%!!&!!!!!"

    avatar

    06.08.2014. (10:10)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Evolucija zaključivanja

    avatar

    07.08.2014. (15:55)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Govorenje curama da si bio zaručen

    avatar

    12.08.2014. (13:59)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Kopanje po dnu

    avatar

    22.08.2014. (15:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...