Komentari

skrpun.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Demetra

    Poanta mi baš i nije jasna. Da li zbog toga što su ovi na vlasti nečija djeca mi trebamo biti ponizni ili ja to ništa ne kužim. Ona sam generacija koja je dvije trećine života stvarala, a sada mi prijete uzeti i to malo penzije, naravno ta nečija djeca, ne moja.

    avatar

    27.07.2014. (11:05)    -   -   -   -  

  • Zack

    Sve si rekao. :))))

    avatar

    27.07.2014. (11:56)    -   -   -   -  

  • dražeN ;)

    Ali i centralna ljevica se ponaša jednako arogantno, a za retoriku je ionako svejedno ;)

    avatar

    27.07.2014. (12:12)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Je @Dražene.............ali desnica je ipak jača. Ko jači, taj kvači

    avatar

    27.07.2014. (17:44)    -   -   -   -  

  • tiana

    Uvijek se sjetim u nekim prilikama, pa i sada dok sam čitala post, nečeg što sam davno slušala od starijih, iskusnijih i u puno životnog pametniji. Stare izreke tako često i dobro žive u ovim modernim vremenima.
    "Majka starica, na ručku nedjeljnom kod sina. Pečena koka, nevjesta poslužuje majku staricu i želi joj otkinuti batak kokošji ili prsa, mekano i finije bijelo meso. Pozicije koje imaju i više i ljepše meso na koki. U tom trenutku javlja se ponosni sin, uspješan kojega ja njegova majka odgajala i pružala moguće-nemoguće u životu. Ne taj komad ženo, majka voli krilca. To je uvijek jela i to one dijelove koji imaju više kostiju!!!!!!!!!"

    avatar

    27.07.2014. (17:53)    -   -   -   -  

  • škrpun

    demetra1..........To je kao i svaka bolest. Ima simptome i ako ih se ne
    prepozna bolest preuzima tijelo. To je proces i nema takvog lijek koji
    može nešto loše rješiti u hipu.

    pablon..............Drago mi je ako sam bio jasan.

    kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;)..........mogao bih ti ponuditi
    odgovor isti kao i @demetra-i.

    annaboni..........Na tragu si mojih misli.

    t.f......................Respect za tvoj komentar!

    avatar

    27.07.2014. (23:10)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    ja sam tu djecu imao u školi i kad vidim neke male bogove na položajima
    razočaran sam i tužan :) Ne bih tu ni lijevi ni desni. pa znamo da je vlast slast :)

    avatar

    28.07.2014. (08:13)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    dobro rečeno! općenito, ako su je oni stvorili, ja i mnogi drugi smo je odgojili (zato smo i krivi što je tako neodgojena! :)

    avatar

    28.07.2014. (08:37)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...