Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • tiana

    Koliko tebi donijela Z(v)ir slatkih i novootkrivenih muka i saznanja, toliko si ti meni veliko i nadasve slatko otkriće. I naravno, ne zbog toga što je tekst slatkast, već nadasve čitljiv, i pitak i još saznajuće otkrivajući. I onda ne naravno novi jer u svemu ovome samo sam ja nova tu i nova ja otkrila tebe.

    avatar

    17.07.2014. (23:43)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    A tek što bi bilo osvojit' ga na noge... tako "malog", "niskog"...!

    avatar

    18.07.2014. (00:12)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Trebalo bi prvo guglati od kad se spominje pod tim imenom pa korijen traziti medu tadasnjim rijecima tog kraja sto nekad dovodi do sasvim drukcijih rjesenja. Mozda je cak i avarski izraz

    avatar

    18.07.2014. (06:18)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    Ha ha, dobro si ti ovo analizirala, i jedna i druga teorija imaju smisla.
    Možda odgovor leži na vrhu Zira ;-)

    avatar

    18.07.2014. (13:15)    -   -   -   -  

  • Trakon Gasve

    Hajde, neka nisam jedina koji voli satima razmišljati o porijeklu nekog random naziva. Ne često, ali uhvatim se tu i tamo kako analiziram "jastuk".

    avatar

    19.07.2014. (14:30)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    :-))... eto, tko hoće gori, ide doli :-))) i još mu fali soli u glavi!

    avatar

    20.07.2014. (10:39)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Mi u Rijeci imamo izvor Zvir.

    avatar

    23.07.2014. (00:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...