Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • seoska idila

    no no odakle ti to?

    avatar

    08.07.2014. (18:24)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Višak slovo P.

    avatar

    08.07.2014. (18:27)    -   -   -   -  

  • alexxl

    To bi trebalo pohodat i počastit se.

    avatar

    08.07.2014. (19:53)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Kad sam bio preklani, udarila me u oči sljedeća matematika: 100% svetosti, 0% prostornog uređenja. Dakle, ništa drugo osim ovoga i nije moglo biti slučaj, da je to eo ipso bilo mi je odmah jasno.

    avatar

    08.07.2014. (21:11)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Odakle si ovo ?????

    avatar

    08.07.2014. (21:33)    -   -   -   -  

  • lion queen

    ima toga i bliže. nisi trebala otići toliko daleko...ili te možda nešto drugo svrbi?

    avatar

    08.07.2014. (21:54)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ne bavim se čitanjem tuđih misli LQ, pa ne bih znala što se sve tebi po mislima vrti da mene navodno svrbi, ali u prvom me redu ni ne zanima što tebe svrbi. no kad se već iz tko zna kojih čudnovatih pobuda baviš svrbežom (nemam ništa protiv, ljudi imaju svakojake hobije), fakt je da me danas zasvrbio desni taban i da sam se u jednom trenutku (p)očešala o nogu stola, pa uopće ne sumnjam da bi ti iz toga potencijalno mogla izvući kakav tipičan lq-zaključak o mojoj mržnji prema hrvatskoj drvnoj industriji, vlastitom hrvatskom stopalu i uopće svemu hrvatskom. no glede teme popularne ali od Stolice Svete nepriznate tvornice svakojakih čuda (o kojoj je riječ), vidi čuda, ovaj put sam čak sklona i složiti se s tvojim nesvjesnim trenutkom lucidnosti da ima toga i bliže (pod "toga" bi se podrazumijevali navedeni: prostitucija, kocka, krijumčarenje i prodaja droge). ma daj, tko bi rekao, zaista? prostitucija, kocka, krijumčarenje i prodaja droge u Lijepoj Našoj? ma ti se šališ :0) kako meni Međugorje uopće nije daleko, a kamoli "toliko daleko", razumljivo mi je da bi iz tvoje perspektive doživljaj "bližeg" bilo ono što je geografski bliže tebi. samo ne znam kako bi ta nepobitna činjenica da "ima toga i bliže" (pa i tebi) trebala, po tvojoj intenciji, umanjiti ili poništiti činjenicu da "ima toga" i u nepriznatoj tvornici čuda?

    avatar

    09.07.2014. (00:53)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @seoska, annaboni, nije bitno odakle, zanimljivije je (barem meni) vječno otkrivanje tople vode.
    ali da sve bude po ps-u i da vam utažim znatiželju: "Međugorje je postalo..."
    @fra, u sridu!
    @alexxl, mudro zboriš, ka` i uvik.

    avatar

    09.07.2014. (00:53)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @pero, došla sam do zaključka da je mjesto opasno (i) za vid. ja umalo ostadoh bez potonjeg od fluorescentne kineske Gospe, svetih međugorskih kamenčića (ali, da perverzija bude veća, oblutaka :0) po 5 eura i zlatom uokvirenog sv. Pašalića na jednoj turbokatoličkoj recepciji (bez zajebancije, turbo-kič opisanog garantira živu istinu). a stanje se tijekom godina nije promijenilo na bolje. dapače.

    avatar

    09.07.2014. (00:54)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Sve što je ljudsko, ni Bogu nije strano.

    avatar

    09.07.2014. (16:40)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    Međugorje u međunožju...

    avatar

    09.07.2014. (21:39)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    @mamo ;0) da je barem, bilo bi ljudskije, ovako je upravo svojom stopostotonom svetošću (kako je precizirao pero), odnosno, stopostotonom lažnoćom, veći kupleraj nego sam kupleraj. prostitucija, kocka, krijumčarenje i prodaja droge? pih, sve je to kamilica naspram svetosti svetih.

    avatar

    10.07.2014. (11:41)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Palo mi je na um isto što i @fra gavunu pa kad je on već izbacio P ja nemam više što :-)!

    avatar

    10.07.2014. (23:44)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    greške su cijena priše (i strane mi tastature), najčešće me nije briga, al` ponekad kao sad, kad je picajzla u meni na straži, ne mogu gledat` i to ti je ;0)
    stoga, ovaj put jednom peru Lajk u pravom rodu i bez viškOva:

    @mamo ;0) da je barem, bilo bi ljudskije, ovako je upravo svojom stopostotnom svetošću (kako je preciziraLo pero), odnosno, stopostotnom lažnoćom, veći kupleraj nego sam kupleraj. prostitucija, kocka, krijumčarenje i prodaja droge? pih, sve je to kamilica naspram svetosti svetih.

    avatar

    14.07.2014. (10:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...