Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • sekasmith

    Nemam kaj reći, mogu samo lajkati?

    avatar

    01.07.2014. (12:50)    -   -   -   -  

  • NF

    Za guzicu spremni! Zgodna minijatura, ja se nakon Sloterdijka ne usuđujem okušati na tom terenu, jedino sam malo razočaran izborom ilustracija, malo me iritira taj favorizirani industrijski trend xD

    avatar

    01.07.2014. (12:51)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Haha od 'one' se ne odvajaš lako a ove druge...neće crv u njih. Kad
    se nakon 5000godina budu radit iskopine i nađu plastičnu guzicu
    tadašnji 'unesko' ili 'unicef', ko li već, zaštitit će ih kao ostatke političara (samo se njih po dobru pamti)
    iz 'Old Kroejša'. :))

    avatar

    01.07.2014. (13:00)    -   -   -   -  

  • križar

    E jebga, moja ko plivadon i super ti je komentar na anketi-potpisujem!

    avatar

    01.07.2014. (13:10)    -   -   -   -  

  • brigita3

    Ovo su na fotkama sve guzice iz svijeta ... nema nasih. Ali nama ne ide ni iz guzice u glavu a kamoli obrnuto. Takav smo narod, pa to ti je ... bez glave i bez guzice (naravno sa izuzetkom onih muskih guza ... one su pokazale sta imaju, mislim pokazali su ne glavu nego guzu i time su nas zaista predstavljali u svijetu).

    avatar

    01.07.2014. (13:16)    -   -   -   -  

  • .

    Što ćeš kad su neki ljudi tako shvatili izreku koja kaže kako za uspjeh uvijek treba imati dobru pozadinu (ma što rekli, učinili...)

    Ali, neki su je protumačili još i gore :)

    avatar

    01.07.2014. (13:17)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    moj obol

    avatar

    01.07.2014. (13:17)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Naših nema, bar nema Severine koja ih ima............
    A nogometaši su pokazali svoje gluteuse kad nisu mogli golove.

    avatar

    01.07.2014. (13:18)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    Hahahaha, pa znaš što! Ovo ti je pravi haiku pripovijedak. Svaki komentar mi je zapravo suvišan! Mašala!

    avatar

    01.07.2014. (14:07)    -   -   -   -  

  • tiana

    Sveprevladajuće konformističke guzice........u pravu si......

    avatar

    01.07.2014. (14:09)    -   -   -   -  

  • cyrano

    guzice naše nasušne :)))

    avatar

    01.07.2014. (15:40)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    pa sad, ne zanimaju me guze ni guzice, zanima me osoba
    a onda ta osoba zna kakvu imam ja kakvu ima ona
    i nismo, niti ćemo biti... ko jezičar ne želim...
    a znaš onu: straga licej sprijeda muzej :)

    Bravo top blogerice! Čestitam!!!

    avatar

    01.07.2014. (16:51)    -   -   -   -  

  • Demetra

    Netko reće haiku, ne, ne haibun jer uz fotke sjajna poezija u prozi. A što ćemo k vragu i ja volim neku lijepu mušku pogledat.

    avatar

    01.07.2014. (17:08)    -   -   -   -  

  • lion queen

    nemoj misliti na lovrena....nemoj misliti na lovrena....nemoj misliti na lovrena....

    (ovaj post ima dublje značenje...lovrenova isklesana stražnjica već treći put u tvom postu...ima li tu čega na vidiku??? preljubnice!:))))

    avatar

    01.07.2014. (17:32)    -   -   -   -  

  • ZlicaOdOpaka

    Svi smo vriti :-)).

    avatar

    01.07.2014. (20:43)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ima li tu čega na vidiku???
    blokte LQ, pa guzica. i treći put (lijepo da pratiš), i eventualno četvrti, peti, pa zašto ne i stoti. otvoreno urbi et orbi priznajem da mislim o guzici, doslovce naslikam to što o njoj mislim, čak zaokružim (i kao paradigmu), a ti otkrivaš "dublje značenje" da mislim o guzici? vau, genijalno, ma kako si samo pogodila.

    avatar

    01.07.2014. (23:06)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Meni je moja majka znala reći: ajde, daj, požuri, ne guzaj se! :-)))

    avatar

    02.07.2014. (01:14)    -   -   -   -  

  • Mayday

    Pusti ti to, svakom je njegova draga
    a na čemu bih npr. ja, molićufino, sjedila da je nema, na pupku?! ;)))

    avatar

    02.07.2014. (05:07)    -   -   -   -  

  • Euro

    i sise da se ne zaborave..hehe

    avatar

    02.07.2014. (09:56)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    da ne bi bilo zabune Euro, u svijetu guzica ne propuštaš biti šupak. hehe.

    avatar

    02.07.2014. (10:17)    -   -   -   -  

  • Elle Woods Gone Brunnette

    a ja se nikako riješit svoje...

    avatar

    06.09.2014. (20:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...