Komentari

skrpun.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Mayday

    Kvragu
    tvoje vrijeme je i moje vrijeme
    a ovo danas je era profesionalnih ne amatera
    (jer amater radi to nešto isključivo iz ljubavi prema tom nečem)
    nego diletanata.

    avatar

    25.06.2014. (17:57)    -   -   -   -  

  • lion queen

    ništa lakše od toga nego vratiti se u razdoblje socijalističkog samoupravljanja. skupiš 100 istomišljenika, uplatite svaki po 1000 kn, to ti je 100.000 kn početnog kapitala, osnujete d.o.o., smislite čime ćete se baviti, krenete u biznis, osnujete radnički savjet i samoupravljate. novac od dobiti ne podijelite prema broju udjela, već ostavite u fond zajedničke potrošnje, fond za osnovna sredstva, fond stambene izgradnje i fond rezerve. dobra stvar je što više ne morate izdvajati sredstva za nerazvijene i beograd. kad vam se prikupi nešto love u fondu zajedničke potrošnje, kupite odmaralište pa ljetujete u njemu skupa s familijama. kad se skupi šuškica u fondu za stambenu izgradnju, izgradite zgradu za prvih 10 na listi. odmah osnujete i sindikat u firmi, koji će se baviti nabavkom svinjskih polovica i posteljine na tri rate pa i to uredite.
    (hmmm jedini problem vidim u tome tko će od vas biti direktor i vozati službeni auto....tu bi moglo doći do makljaže i stvar bi mogla propasti i prije nego bi počela)

    avatar

    25.06.2014. (18:29)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Imaš pravo ( nek me Lionica poždere ) što se sjećaš nečega dobroga što si prošao.
    I imaš pravo to glasno reći.
    Kad se sjetim gorljivog Kunsta koji se slatko prodao HDZ i sjedi u Saboru
    dodje mi muka , ali popijem Buscol

    avatar

    25.06.2014. (18:56)    -   -   -   -  

  • lion queen

    ja to mislim ozbiljno.

    avatar

    25.06.2014. (21:53)    -   -   -   -  

  • škrpun

    lion queen...........Mislim da si 'preletila' tekst. LP.

    avatar

    25.06.2014. (22:31)    -   -   -   -  

  • Sjećanje i osvrti

    U Jugi, koja je uzimala od Zapada kao miljenče na granici s komunizmom, rad Karitasa bio je zabranjen, a Crkvu je uzdržavalo njezino članstvo. 1965. jedvo se iskamčila dozvola za rad Karitasa, koji je preko Glasa koncila predstavljao obitelji u potrebi kroz rubriku "Tko je moj bližnji", pa im se je pomagalo koliko se moglo, a spašena su mnoga odbačena djeca i udomljene samohrane majke... Prema tome, ne govori napamet!

    avatar

    26.06.2014. (09:54)    -   -   -   -  

  • Sjećanje i osvrti

    Inače, post je zanimljiv i zaslužuje mjesto u vijestima na Blogu hr.!

    avatar

    26.06.2014. (10:59)    -   -   -   -  

  • sekasmith

    Tvoje vreme je dok si živ, za taj izraz - u moje (naše) vreme bi trebalo naći neki sretniji izraz. Možda - moje sretnije vreme?? Da, inače se slažem s napisanim, vidim ne baš svi.

    avatar

    26.06.2014. (18:23)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @sjecanja i osvrti, čini se da je bilo bolje onda Crkvi nego sada. Vidiš što se desi kad nekome daš previše moći i novca. Meni je žao što sam kršten i sram me takve institucije. Oročili našu budućnost kako bi mogli žderati i plesati nad leševima krvnika za koje se mole.

    @Škrpun, meni je super to sa sindikatima bilo mada sam imao samo 7 let. Sjećam se kao klinac da su me roditelji vodili, zahvaljujući zločestom socijalizmu, u sindikalni hotel u Rapcu i na Prviću. Sada kada je napokon pobijedila opcija busanja prsa u prazno e sad moji roditelji nikaomo ne idu jer pare za izlete idu na sve veće troškove života. Jebeš i takvu zemlju, previše je i postojala. Za nešto takvo neljudsko ako ikad krene nekakvo novačenje u meni imaju sigurnog dezertera.

    avatar

    26.06.2014. (21:47)    -   -   -   -  

  • Razgovori na netu

    Ha,gledaj,ja nisam tako star,ali se sjećam Juge i ne pamtim ju baš po nekim lijepim stvarima.Djetinjstvo mi je bilo sretno,ali ni onda,ni sada nismo mogli na more.Mislim da vi svi žalite za uspomenama,a ne za vremenima,jer vremena i nisu bila sretna.

    avatar

    27.06.2014. (13:44)    -   -   -   -  

  • škrpun

    Riječ-dvije kao komentar na Vaše komentare. Simptomatično je čim se
    spomene 'moje vrijeme' da se svi zakače na neku nostalgiju, za vrijeme
    koje se ne bi smjelo spominjati i o čemu je sramota raspravljati.
    Ima i ona druga a to je površno čitanje teksta ili 'preletiti tekst' pa se
    suština izgubi u 'koraku'.
    Počeo sam ovaj tekst s jednom istinom a to je kako su sindikati
    dijelili krumpire i svinjeske pole uz ostale aktivnosti ali nikome od Vas
    nije zapelo da se nisu bavili stvarima i aktivnostima zbog kojih su
    stvoreni, radi čega sindikat postoji? Za povući paralelu ovi sadašnji
    su još gori.
    Isto je i s Crvenim Križom' pa mi je @sjećanja i osvrti oprala uši
    zamjenivši CK za Karitas mada ja nemam dobro mišljenje o ni jednom.
    Ispričao sam i istiniti događaj koji završava s rečenicom 'ovako nešto
    mogu organizirati samo metalni mozgovi'.
    Poanta je da se promjene moraju dogoditi u glavi inače ostaje sve
    isto uz male nijanse različitosti.
    No, drago mi je da ste navratili i pročitali. LP.

    avatar

    27.06.2014. (18:22)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    tekst mi se dopao. Tvoje vrijeme je i naše vrijeme. To očito neki ovdje zaboravljaju
    . O crkvi i komunizmu bi se moglo pričati, brojao sam ja lemuzinu u doba komunizma i ništa nije velečasnom falilo :)

    postavio si neko pitanje na kraju, na njega ti ne mogu odgovoriti jer sam Agramer a sad više ni ne znam da li takvih ima :)

    avatar

    10.07.2014. (11:09)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    a komentiraš li ti za uzvrat? na mom postu od životne mi je važnosti :)

    avatar

    10.07.2014. (15:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...