Komentari

salicakave.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Seek Another Land

    aha...

    avatar

    22.06.2014. (19:38)    -   -   -   -  

  • pero u šaci

    Ne znam što su gule. Ni u kakvom su odnosu s visinskim slabostima. Zatekla si me. Ali o bosonogosti bih već znao reći riječ ili dvije. O toj vrsti slabosti, koja zaljubi u sebe. I ne pusti, valjda nikada.

    avatar

    22.06.2014. (21:19)    -   -   -   -  

  • Bez šećera. Hvala.

    Da si zena, znao bi da pricam o kulama. Tekst bez greske i nije tekst. :)
    Ali ajmo se praviti da su kule nesto bitno. Mozda netko i otkrije sto su :)

    Sta sad ima "biti zena" s tim...to ne bih ni ja sad znala objasniti. Pozdrav perce :)

    avatar

    22.06.2014. (21:30)    -   -   -   -  

  • cyrano

    Kako nježan a čvrst imperativ u stihu, lijepo i plemenito

    avatar

    23.06.2014. (05:58)    -   -   -   -  

  • frosti

    (ja sam očito žena. jer ni uz svoju bolesnu sposobnost uočavanja *baš takvih* grešaka/tipfelera i sličnog - ja nisam vidjela da piše "gule". morala sam tražiti pomoću searcha.)
    osim toga - da. primljeno na znanje

    avatar

    23.06.2014. (12:03)    -   -   -   -  

  • Vanda

    I dođe mi slika Atlasa... samo tako.
    I dođe mi balkon.
    Pa mi na um padne cvijeće.
    I šalica čaja.
    Jedno sunce, nekoliko planeta.
    Milijuni beskrajnih svemir.
    Urbanove Ruke.
    Kockice leda.
    Mostovi.
    Zdjele voća.

    Što mi činiš...

    avatar

    23.06.2014. (12:12)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Već sam ti rekla da pišeš sve bolje.
    Ali čitam te jutros, i razmišljam kako možda nije stvar u tvome pisanju, nego u mojoj interpretaciji.
    Čitam te sve bolje.
    I jako mi se sviđa :)

    avatar

    27.06.2014. (09:26)    -   -   -   -  

  • Mayday

    Bila sam kula, a sad sam prah
    bila sam hrabra, a sad me strah
    (no to sam ja; ti ravnaš visinske slabosti i tektonske ploče...i neka)

    avatar

    05.07.2014. (05:16)    -   -   -   -  

  • Livia Less

    ulogirala sam se nekim čudom.. alelujaaa.. pozdrav

    avatar

    11.07.2014. (03:07)    -   -   -   -  

  • Vanda

    Za podignute ruke.

    avatar

    01.09.2014. (18:17)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...