Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • don branko

    pozdrav gali

    avatar

    10.06.2014. (15:03)    -   -   -   -  

  • Damir's

    meni se sviđa

    avatar

    11.06.2014. (23:27)    -   -   -   -  

  • don branko

    kako si

    avatar

    14.06.2014. (08:50)    -   -   -   -  

  • rascijepano srce

    možete li pomoći,ili barem proslijediti info za pomoć dalje?
    Hvala Vam

    avatar

    19.06.2014. (15:16)    -   -   -   -  

  • don branko

    pozdrav dali mi možeš napviti dizajm bloga
    kapisrece rijeczivota mel donbranko1@net.hr

    avatar

    20.06.2014. (11:10)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    šaljem Ti veliki zagrljaj....

    avatar

    21.06.2014. (21:36)    -   -   -   -  

  • proza o nevjerojatnom

    Hvala na anđeoskim prizorima i anđeoskim zvukovima! Ovo je Čudesna meditacija na čisto svjetlo! Božanski Otac uvijek je tu za sve nas, a na nama je samo da mu se približimo i predamo svoj križ ili svoje grijehe u Njegove ruke da ih On uništi jer jedino on to može. Sve nas učiniti čistima i svetima. I osobno sam Mu beskrajno zahvalna što je uzeo moj križ kao duh u mom snu i uništio moje prijašnje grijehe koje zasigurno neću ponavljati. On je sve to iscijelio i naučio me kako da ostanem čista duša - slobodna od grijeha. I svojih i tuđih. U sljedećem postu pisati ću o tome kako mi se Isus u snu pojavio kao nekakav duh obasjan tisućama svjetala koje je usmjerio prema meni dok sam ja njemu pružala svoj križ, a sada imam novi simpa post o mojim doživljajima sa patuljcima koje također jako često sanjam. Vjerujem da ćeš doći, pročitati i ostaviti svoj trag koji mi je uvijek od presudnog značaja. Hvala unaprijed draga prijateljice :)

    avatar

    27.06.2014. (12:29)    -   -   -   -  

  • modrinaneba

    Nedostaješ tu....fališššš.....ehoj Gali.....javi se na mail...Pozdrav od carstvosnova!!!

    avatar

    30.06.2014. (18:09)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    Zora rudi! Gali sunce budi! Pogled s Vidove gore... ;)))))

    avatar

    30.06.2014. (22:55)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    "Od boga!" Gali jedra će te odnijeti i na goru... i, buditi u zoru... Pjesma
    za tebe glasa i navija... Sve dok sunce sja... kao Lorem imaš krila za -
    let preko Ekvatora...!!! :-))))

    avatar

    07.07.2014. (22:03)    -   -   -   -  

  • dream-land

    mrižo moja....evo mene na novo a di si meni Ti..dal si dobro???

    avatar

    11.07.2014. (22:14)    -   -   -   -  

  • Zrakoplov

    Za Galiii...

    I Jug… I Sjever…
    U srcu propeler…
    A između…?
    Vidova gora
    i moja zora…;)))))))))))))))))))

    avatar

    16.07.2014. (22:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...