Komentari

magarac-jedan.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • donin svijet

    O zvončarima neću... iako mislim slično kao i ti.... no Tonino nije zaslužio ovakvu prozivku.
    U ovo vrijeme ludila... kad je SDP na čelu s Milanovićem izdao svoje birače malo je onih koji su se cijelo vrijeme usudili iznositi svoje iskrene stavove na svaku temu... bez obzira sviđalo se to Premijeru ili ne. Tonino je to uvijek činio... a njegovo mišljenje nije uvijek bilo u skladu s onim što je Premijer radio i mislio. Očito nisi pratio, ako ne znaš što misli na određene teme.
    Ostalo je malo iskrenih čuvara ideje socijaldemokracije u ovoj zemlji... a on je svakako jedan od onih koji je čuva.... mudro, nenametljivo, ali odlučno i bez petljanja i manipuliranja.
    Pratim ga već dugi niz godina i ne slažem se da je prije bio lošiji. On je vrlo obrazovan, sposoban i lucidan političar, skroman i samozatajan čovjek vrlo pozitivne osobnosti.
    Ja sam razočarana biračica SDP-a.... Ako situacija ostane ovakva.... oni moj glas više nikada neće dobiti... jer su izdali ideju i krenuli su s vragom tikve sadit. Postoji samo jedan uvjet pod kojim mogu dobiti moj glas... a taj je da Tonino preuzme stranku. Ne mislim samo ja tako. Mislim da je Tonino jedini u stanju spasiti SDP i vratiti socijaldemokraciju na hrvatsku političku scenu.
    Nisam sigurna da je puno takvih ljudi na političkoj sceni.... no to nije važno. Veliki broj ljudi u politici su poltroni i uvlakači i ponašaju se onako kako se sviđa vođi... pa je onda baš zgodno da vođa bude normalan i pošten čovjek.... tada i uvlakači mijenjaju svoje ponašanje... jer im je bitno sviđati se glavnome....

    avatar

    28.05.2014. (20:57)    -   -   -   -  

  • ZlicaOdOpaka

    Ovi su užas, ali ona druga strana je još gora.

    avatar

    28.05.2014. (21:26)    -   -   -   -  

  • Neverin

    molim da se Linića ne brka sa riječanima, taj mastodont je rodom s Grobnika i nebi volio sa njim dijeliti planet, a kuda li regiju. Volio bi da se SDP raskasapi kao što bio volio da se HDZ-u presudi i napokon ukine.

    avatar

    28.05.2014. (23:55)    -   -   -   -  

  • Magarac jedan!

    @donin svijet ja kažem da je na mene sad odtavo bolji dojam nego prije dok je bio ministar vanjskih poslova. što ne znači da me dojam ne vara.
    nije ovo tolik prozivka upućena piculi koliko pitanje što on nudi i kojim vrijednostima želi vratiti stranku. još jednom ponavljam da to pozivanje na račana i vrijednostima socijaldemokracije a da istovremeno ne čujemo kako misli provoditii te vrijednosti malo puno podsjeća na karamarko i njgovo pozivanje na izvorne vrijednosti tuđmanove politike.
    možda i griješim, ali volio bi da picula malo detaljnije objasni što i kako misli da bi trebalo napraviti na konkretnim područjima privrede, plaća, znanosti, mirovina te ideje socijaldemokracije.
    a i ono ako vlast piculi ovisi o liniću i ekipi onda to neće ispasti na dobro.
    ako znaš neke detalja koji su mi promakli slobodno me uputi na njih. :)

    @ZlicaOdOpaka i meni tako izgleda.

    @neverin ivinteme što psujem ali ja samo kažem onako kako čujm... :) a to ti je tako. sad zaš kako je meni i meni sličnima kad se priča o kalmti i kalmetovcima i tome da su svi iz zadarskog kraja kalmetovci ili zatucani desničari. to riječanin ili zadrani9m je onda više neka metafora (ili metonimija), a i u pozorenje da pazimo tko se predstavlja kao "naše gore list".

    avatar

    29.05.2014. (07:22)    -   -   -   -  

  • donin svijet

    Pratim ga dvadesetak godina i doista bi mi trebalo puno prostora i vremena da ti prepričam sve njegove izjave koje sam čula ili pročitala. :)
    Rijetki su političari s kojima se uvijek slažem i koji mi nikada nisu digli živac... baš nijednim detaljčićem... a Picula je upravo takav političar i čovjek. Njega smatram jedinim pravim socijaldemokratom u SDP-u... bar od onih koje imam priliku čitati i slušati.
    Teško da Picula ima neki samo svoj program. No postoji Program21... koji je prihvatljiuv i obećanje biračima. Dovoljno je da se drži njega. Do sada ga se Koalicija na vlasti nije držala.
    Moramo biti svjesni da je njemu puno elegantnije ostati u EP. Bolja mu je plaća, kulturnije okruženje i pristojniji posao. SDP je u rasulu, izgubio je povjerenje birača i ovaj trenutak sasvim sigurno nije onaj koji bi bilo koji političar poželio za preuzimanje takve odgovornosti. Ako to učini u ovom trenutku... to je na njegovu osobnu štetu i baš time će pokazati svoju veličinu i koliko mu je stalo do SDP-a, koji je stvarao i gradio, ali i do birača koje je uvijek poštovao. On je tih i samozatajan... ali odlučan i iskren.... i nikada i baš nikada nije pokazao ni najmanji trag bahatosti.... za razliku od bahate balavurdije u SDP-u... koja ga je i dovela u ovakvo stanje.... a naštetila i svima nama.
    p.s. Izraz balavurdija nemoj shvatiti kao moje vrijeđanje generacije... jer se radi o mojoj generaciji.... ali ja čvrsto vjerujem da od starijih moramo učiti i poštovati ih.

    avatar

    29.05.2014. (08:01)    -   -   -   -  

  • Neverin

    misliš da me ne hvata stid za takvim ljudima? pogotovo kad onaj dupeglavac Bozanić otvori usta i reče nešto što je 99% neukusno ili zatucano. A to sve jer Krk smatram djelom svojega Kvarnera. Ja bi ti to sve u škole natrag vratio na građanski odgoj što se sad sprema.

    avatar

    29.05.2014. (09:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...