Komentari

uskestaze.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • Bistrac

    Moja pokojna baka je govorila da joj ne treba crkva da bude sa Bogom i da može biti sa njim bilo gdje .....Hvala Uski što pišeš i ukazujš na devijacije našeg okruženja...Hvala ti što vidim da nisam luda i da postoje ljudi koji isto misle...Slušala sam prošle nedjelje anatemu po onima koji su se usudili ići slaviti Dan obitelji na Kneju a ne biti u crkvi...Podsjetilo me na komentiranje /onog prije dragog župnika Rogića/ kad se na nedjeljnoj misi obrušio na Gospođu Žuži Jelinek i njen način života i što javno govori o seksu...Što oni sebi umišljaju ! Ovce u tor i da se nitko nije usudio ni beeeeeeeee ! Ni jedne jedine sličice sa druženja nema nigdje do sada objavljene...Omerte vlada da ih nebi Zubović uzeo na zub !i

    avatar

    25.05.2014. (22:41)    -   -   -   -  

  • Ogulinske uske staze

    Vaš sam komentar prenio i na glavnu verziju bloga na http://uskestaze.comuv.com/ jer mi je ovo rezervna varijanta.

    Hvala Vam na javljanju

    avatar

    28.05.2014. (21:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...