Komentari

magarac-jedan.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Annaboni

    Ajde, malo si preoštar i isključiv.

    I nemaš prava gradonačelnika " častiti" novim imenom.......

    avatar

    13.05.2014. (12:58)    -   -   -   -  

  • Magarac jedan!

    a ja mislio da sam preblag, i ga je zaslužio o oštrije komentare. a preimenujem ga kako me volja. kako oni preimenuju i prenamjenjuju sve i svašta tako i ja.
    političari imaju građane kakve zaslužuju. :P

    avatar

    13.05.2014. (13:48)    -   -   -   -  

  • križar

    .....da kad veliki seru, mali se tuše (Sartre na naški)

    avatar

    13.05.2014. (14:48)    -   -   -   -  

  • Magarac jedan!

    a baš dižu tlak, županija im smeta, koči ih, oni puno daju a malo dobivaju. oni bi obalu za sebe, ali kad smo kod smeća onda se prave planovi da se izbaci smeće u zaleđe. bodatunima prvi red do mora gradu veća prava a zaleđu škovace i besperspektivnost.

    avatar

    13.05.2014. (15:37)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    "Veliki govnar" nije privilegija samo tvoga, ima njih posvuda,
    nakotili se k'o pantagane. Bilo bi mi drago naći jedno misto,
    grad, općinu u Lipoj nečijoj di se ljudi smiju, di ozareni
    odlaze posli posla po dicu u vrtiće..., ne, neee, nema toga,
    krivi su oni prije devedesete, kriva je mrakuša, uostalom svi
    su krivi samo "govnari" ostaju uzgor. Vrime je kolektivnog plača
    ili da se malo dignemo na noge, ja ovo brate radi svoje dice
    više ne mogu gledat, plače mi se il' bi se tukla:)))

    avatar

    13.05.2014. (17:10)    -   -   -   -  

  • Magarac jedan!

    u sistemu gdje samo govna isplivaju na površinu nije ni čudo tko nam vodi državu. loša selekcija.
    inače ja sam iz županije gdje drža kalmeta koji isto nije cviće.

    ono što kod ovog splitskog posebno iritira je taj bezobrazan predatorski odnos prema državi i kako funkcionira. postoje tajkuni koji bi ziđali uz obalu. a gradonačelniku se to sviđa ba bi on pravo da odlučuje o obali. ali on bi samo to, zdravstvo, obrazovanje, otpad i druge stvari ga ne zanimaju. on za sebe želi samo isplativo a drugima kako bude.
    on je kerum na kvadrat.

    avatar

    13.05.2014. (17:16)    -   -   -   -  

  • ZlicaOdOpaka

    Ti bi odgovornost, on bi lovu :-)).

    avatar

    13.05.2014. (20:39)    -   -   -   -  

  • Magarac jedan!

    oni bi lovu bez rada i da je pokupe od drugoga.

    avatar

    14.05.2014. (07:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...