Komentari

pripadantebi.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Bergaz

    Klapa i "S ponistre..." me razduševila! Koje dobre sjene!
    A i "A gramofon - His Master's Voice"!

    avatar

    11.05.2014. (17:13)    -   -   -   -  

  • fanny

    Nisam te dosad čitala, ali vidim da pišeš redovito. Voljela bi da nam fb grupa prošiti horizonte u blogosferi...
    Ko o čemu, ja lakomica prvo vidjela kobasice ;-)

    avatar

    11.05.2014. (17:58)    -   -   -   -  

  • čiovka

    @GP-ZG: Klapa kao da pjeva. A i gramofon. :-)
    @Fanny: Malo sam se ulijenila, ali evo, grupa me potakla da bar slike zalipim. :-)

    avatar

    11.05.2014. (19:24)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Ima tih nekoliko udruga koje njeguju neke srednjovjekovne tradicije. I idu od sajma do sajma. Pogotovo tijekim ljetne sezone. Zgodni su i atraktivni. Čini mi se da ljudi to vole. Tko zna može li se od toga živjeti?

    avatar

    11.05.2014. (20:08)    -   -   -   -  

  • brigita3

    Steta da to nije sacekalo ljeto, bilo bi lijepo i uzivo vidjeti iako tvojim fotkama nikada nema zamjerke.

    avatar

    12.05.2014. (07:56)    -   -   -   -  

  • suncokretica

    I kod nas Sajam Vlastelinstva na Starom gradu Dubovcu :)
    Puno kreativnih stvarčica si uslika, lai, nekako me se dojmila fotka sa kobasama :))))))))

    avatar

    12.05.2014. (23:14)    -   -   -   -  

  • čiovka

    @Plastik: Ne znam.... mislim da ne može. :-)
    @Brigita: Od 12.- 15. 06. u Trogiru se održava Battle of the nations, viteške borbe. Moglo bi bit interesantno. :-)
    @Suncokretica: I slanina je prva liga. :-)))

    avatar

    12.05.2014. (23:28)    -   -   -   -  

  • MiniMaxine

    Volim ovakve sajmove, i kod nas ih se nađe
    volim i tvoje sličice, to znaš
    a volim i tvoju listu blogera, hehe, ne snalazim se više u ovim vodama ;-)

    avatar

    14.05.2014. (08:25)    -   -   -   -  

  • kaparoculica

    Sta reci? Slike su van svake konkurencije. Bravo!

    avatar

    14.05.2014. (12:11)    -   -   -   -  

  • čiovka

    @MM: Ma lako se snać u ovim vodama. A lista.... haha... nisan je minjala i kad malo pogledam, skoro svi sa nje su u FB grupi. :-))
    @kaparoculica: Fala. :-)

    avatar

    14.05.2014. (12:43)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Na tvojoj "trpezi" svega, za oči, uši, grlo..., lipa
    kombinacija:))

    avatar

    14.05.2014. (16:52)    -   -   -   -  

  • slatko grko

    slike su ti krasne ma više ne priznavam samo slike, sad i ti moraš koju prozborit :), a i ja se zalijepila za kobasicu :)

    avatar

    14.05.2014. (20:14)    -   -   -   -  

  • čiovka

    @malo ti malo ja: Za svakoga ponešto. :-)
    @Slatkogrko: A ja taman bila u fazi izlječenja od bloga. :-)))

    avatar

    14.05.2014. (20:25)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...