Komentari

dijamantnidvorac.blog.hr

Dodaj komentar (10)

Marketing


  • Boris

    @Hrvoje, blog Ti je predivan, pun iznenađenja : Budi samo strpljiv i uporan u svojim snovima. Drž se one narodne : Svaka roba ima svoga kupca. Činjenica je da smo putem interneta "prezatrpani" informacijama, pa onda , naravno, i s dezinformacijama. Kao i sve u životu, ljudi slobodno biraju prema svojim sklonostima. Što će iz toga dalje proizići, to zna samo dragi Bog. Bitno je da je namjera dobra. Budi čio i veseo ! Lp.

    avatar

    03.05.2014. (09:11)    -   -   -   -  

  • bellarte

    ..ovo je super!

    avatar

    04.05.2014. (10:25)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    sviđa mi se ideja. volim slati razglednice, no u posljednje vrijeme nemam kome... a glupo mi je slati samoj sebi. ljudi više ne cijene kad im pošalješ razglednicu.

    avatar

    04.05.2014. (12:29)    -   -   -   -  

  • šumarKA

    super ideja.
    u sandučiću pronalazim samo račune, razglednica bi bila osvježenje, budem probala.

    avatar

    04.05.2014. (16:48)    -   -   -   -  

  • Mrvicak

    Ja sam jedan od onih koji jos uvijek salje razglednice sa svojih putovanja, ali ja rijetko dobijem neku. Za ovo nisam znao i sigurno cu se ukljuciti u to. Odlicna stvar.

    avatar

    04.05.2014. (17:24)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    šaljem razglednice, imam stariju rodbinu koja ih još voli primati, ali mlađi to najčešće više ne čine :)

    avatar

    05.05.2014. (06:59)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    prije par dana poslala sam nekoliko razglednica iz Istanbula, a prije možda tjedan dana i primila jednu (također iz Turske)... volim slati razglednice (kad imam vremena), u prvom redu jer meni samoj predstavljaju živopisan, zgodan ritualčić, osobito osobama za koje znam da ih vole primati, ili da će im to nešto značiti...

    avatar

    05.05.2014. (17:43)    -   -   -   -  

  • Lou Salome

    kao klinka skupljala sam ih, posebno one divne, kičaste čestitke za Novu Godinu, jer ona se u to vrijeme slavila intenzivnije od Božića. Često sa ogromnom sjetom pomislim na tu kutiju blaga koja je završila tko zna gdje u vihoru vremena.

    avatar

    05.05.2014. (17:58)    -   -   -   -  

  • Euro

    prije je toga bilo vise i cesce..Sada samo e maili,sms-ovi i moderna sranja..

    avatar

    06.05.2014. (07:35)    -   -   -   -  

  • eum

    "A vi koji će te raditi Meni u slavu, i pronositi spoznaju
    o Meni, da Me ljudi upoznaju, štuju i ljube, znajte
    da će vaša nagrada biti velika jer cijenit ću sve,
    čak i najmanji napor koji će te učiniti i nagradit
    ću vas stostruko u vječnosti"

    Navod iz novog posta,
    Lp i Bb.

    avatar

    09.05.2014. (19:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...