Komentari

zenagaza.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • Seek Another Land

    ne znam da li je ovo samo priča ili crtica iz tvog života, ali... uživala sam čitajući. čak sam se u jednom trenutku zamišljala kao suučesnik u toj maloj noćnoj pustolovini. hrabra si, ili jako maštovita :-)
    hvala ti što si me nasmijala :-)

    avatar

    29.04.2014. (14:32)    -   -   -   -  

  • Iz njene perspektive

    bila istina ili ne, priča je uistinu sjajna :)

    avatar

    30.04.2014. (11:04)    -   -   -   -  

  • Riba Luca

    Ha ha, čak i aktovku ima..takvi su mi poznati,

    po načinu pisanja sam shavatila kao insert iz života jedne hirovite osobe ...svatko bi trebao udovoljiti svojim hirovima i ja ih imam puno, i udovoljim si ..šutke naravno :))

    Odlično!

    avatar

    30.04.2014. (12:28)    -   -   -   -  

  • Neverin

    "devijantno" ponašanje je prijekopotrebno u ovom ladičastom društvu :)

    avatar

    30.04.2014. (14:51)    -   -   -   -  

  • Simplica

    COOL, vidjela sam kako se sve to odvija, toliko je dobro pisano...

    avatar

    30.04.2014. (15:16)    -   -   -   -  

  • luki 2

    Jako, jako lijepo napisano. Živo, kao da se odvija pred očima čitatelja.
    I pitanje: pa dobro, gdje si Ti?! :)))) Pišeš rjeđe i od mene.... Pusa, L+B+G

    avatar

    30.04.2014. (20:49)    -   -   -   -  

  • dejmon

    Često sam čitao ovakve i slićne priče, ali ih nikada nisam razumio. No, možda priča o mravu i skakavcu nema smisla, pa čak ni o trnoružici, pa ni o jednorogu i svetom gralu. Ponekad pomislim da i mali princ nije postojao, ali nema veze. Lijepi pozdrav.

    avatar

    30.04.2014. (21:44)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Ovako nešto puno govori o čovjeku... ne nužno nešto loše :D

    avatar

    30.04.2014. (22:47)    -   -   -   -  

  • rU

    da, odlična priča.

    avatar

    01.05.2014. (08:39)    -   -   -   -  

  • pupoljak

    sad sam i ja na iglama,kako je dalje bilo...
    Usput da ti kažem čitam tvoju arhivu 5+

    avatar

    01.05.2014. (21:34)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Hmmda.........svatko ima svoje veselje, zar ne ?

    avatar

    01.05.2014. (21:54)    -   -   -   -  

  • magle dolaze

    :-)))))))))Do maloprije sam mislio da sam ja lud... sad ne mislim tako.
    O ženo gazo, velika ti hvala na tome :-))))))))))))))

    avatar

    04.05.2014. (22:01)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    Seek Another Land - lijepo da sam nekoga nasmijala :-))

    Iz njene perspektive - hvala:-)

    samotvoja - da, neki muškarci kao da su rođeni s aktovkom...:-)

    neverin - uvijek sam ispadala iz ladica :-)

    Simplica - hvala, trudim se

    luki 2, - evo, vratila sam se na Blog, stara zabava ..:-)

    dejmon - i meni je dugo trebalo da razumijem, al nema veze

    Igniss - :-)

    rU - hvala : -)

    pupoljak, - hvala...:)

    annaboni - važno da je veselo ...:-)))

    magle dolaze - eto vidiš, zato postoji Blog :-))))

    avatar

    05.05.2014. (14:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...