Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Bookeraj

    prepoznala sam lokaciju istog časa, jedno najljepše, najmirnije ljeto prije više od deset godina. lošinju, osobito velom, još ću se barem jednom vratiti. hvala ti na ovome.

    avatar

    23.04.2014. (13:42)    -   -   -   -  

  • bodulka

    A jesi se raspitao kako se zovu stanovnici Ćunskog?

    avatar

    23.04.2014. (17:40)    -   -   -   -  

  • Neverin

    kako mi je drago da si došao u našu županiju :) skrušeno priznajem da nisam nikad bio na Unijama, Susku, Sv.Petru, Iloviku, Malim i Velikim Srakanama, ali guess what? Dragodid je izabran za izvođača i popisivat će svu suhozidnu baštinu na području Grada Mali Lošinj!!! Što znači i popis prapovjesnih lokaliteta tumula i gradina (hvala bogu da pametni Liburni nisu malterisali) gdje upadam ja!! Sretan sam ko prase s jabukama :)

    http://www.volim-losinj.org/politika/2210-ocuvanje-losinjskih-suhozida-n a-racun-eu

    ps. moraš se svakako popeti na Televrin!

    avatar

    23.04.2014. (22:01)    -   -   -   -  

  • sarahB.

    U Nerezine sam zacopana preko ušiju :-) moram li reć da je Osorščica moja cura ?;-) Malo si o njima pisao, al ima jedna crkvica Marije Magdalene na Osorščici, ruševna, al lijepa....eh. I da, Susak je zakon :-)))) suskinje su štrample izmislile i prodale svijetu :-P

    avatar

    23.04.2014. (22:04)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Bookeraj; Osjećam da ću se vratit i ja ;-)
    @bodulka: Ajme nisam :-o Ćunjci, Ćunjevi. Ćunskinjani možda :-D
    @neverin: Bravo, već vidim da ćeš spojit ugodno s korisnim! Televrin - obavezno!
    @sarahB: Ha ha, vidiš koliko je samo svjetski značajnih izuma poteklo s ovog područja:-) Obišli smo Nerezine, šetnicom pored mora do samostana i groblja pa se vratili natrag do lučice a osobito mi se svidio trgić u centru s tek prozelenjenim koštelama. Uf, koliko toga mi nije stalo u ovaj post...

    avatar

    24.04.2014. (06:38)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Ćunskoti :)

    avatar

    24.04.2014. (08:20)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Lijepo ispričano o Apsyrtides otocima, izgleda je i Medeja tu imala prste. I o.g. ću skočiti do Osorščice i Šiša.

    avatar

    24.04.2014. (18:43)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @bodulka: Pa daaaaa, to je tipično bodulski. A ja mislio Ćunskotijanci :-D
    @gogoo: O da, izgleda da su mnogi besmrtnici tu upleli prste ;.)

    avatar

    24.04.2014. (20:22)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    Lijepo podsjećanje na osam uzastopnih godina kampiranja u Punta Križi i civilizacijskih "skokova" do Osora, Nerezina, Velog...
    Veselim se najavljenom Cresu, Valunu, Lubenicama (kužimo se, ne!?), ...

    avatar

    25.04.2014. (14:49)    -   -   -   -  

  • Lou Salome

    Apsyrtides , kako to drevno i bajkovito zvuči. Predivan tekst i krasne fotke. Sjedi, pet.:)

    avatar

    26.04.2014. (11:35)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Poseban je doživljaj gledati ljeti duge kolone plovila kako čekaju otvaranje osorskog i lošinjskog mosta. Češće smo plovili istočnom stranom Cresa pa sa Punta križa preko za Lošinj.
    Mislim da sam učinio jednu od najljepših slika broda kome si se divio. Bio je na vezu uz riječki lukobran i slikao sam ga sa krme. Preko slike sam stavio plavu zavjesu a onda ga pustio da izroni iz te plave magle.
    Malo ljudi zna tu priču o zlatnom runu i vezi sa lošinjskim arhipelagom.

    avatar

    30.04.2014. (00:40)    -   -   -   -  

  • sekasmith

    Bez zlih primisli, da se odmah ispričam, slike Lošinja, jednog i drugog su uglavnom iste, iz drugog ugla. Nitko se još nije uputio da slika bivši samostan (u Velom), 5 minuta uz blagu uzbrdicu, prema Rialtu, tamo je svojedobno obitavao velečasni a objekt održavala domaćica. Jedinu starinu, kulu iz 1455., vidljivu s mora, je dogradnjom kata sakrio od pogleda jedan ugostitelj puno već godina unazad, zna se kak to ide.

    avatar

    15.08.2017. (18:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...