Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Bergaz

    Prva ti je vrhuski spoj hiperrealizma i akvarela.
    Rijedak prizor!
    Majstorski!

    avatar

    18.04.2014. (09:03)    -   -   -   -  

  • prolaznica

    Brode legedno - sad kad spomenu Besu ne mogu se ne sjetiti kako sam je onih davnih dana procitala u dahu i zamisljala sva ona mjesta, posebno pacificka otocja i divila se Jozi i njegovoj druzini. Tada mi se to cinilo kao avantaru ravnu odlaska na Mjesec.....Godine prosle i ja se nasla blizu tih Pacifickih otoka, upoznala mnoge Islanders ( tako ovdje zovu ove sa Pacifickih otocja - Samoa,Tonga, Fiji, Numea, Vanavatu...). Pri svakom kontaktu u pocetku sa njima, Besa mi je bila na pameti. Cak sam negdje citala da je Malnar ( jos jedna za mene legenda)dobio neko odlikovanje na Samoa. Ja ovakva kakva jesam htjela sam to provjeriti sa mojim poznanicima i prijateljima sa Samoe i nitko o tome nije znao nista. Jedna moja radna kolegica je jos iz najvishe klase sa Samoe pa sam se nadala da bi ona nesto mogla znati o tome jer joj je otac bio neki ministar. Ma jok.......

    avatar

    18.04.2014. (09:37)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Da, zaista, što nas spriječava u tom naumu? Svijet je još uvijek tu, brodovi također, možemo ih kupiti ako već ne izgraditi, možda je problem jedino u tome što mnogi od nas nikad ne odrastu.

    A ja bih rekao suprotno: problem je u tome što mnogi od nas prerano odrastu.

    avatar

    18.04.2014. (13:37)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Posljednja fotografija ti izgleda kao ulovljen trenutak pred ulet Mauricia Babilonie u kadar!

    avatar

    19.04.2014. (16:41)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @GP-Zagrebancije: Ponekad se sve dobro posloži ;-)
    @Prolaznica: Sretnice jedna, već i na sam spomen tih imena - Rangiroa, Makeemo, Vanuatu, Tonga, srce odma poskoči i mašta se razigra :-)
    @semper contra: Može biti i to!
    @bodulka: Ha ha, čak i ako se ne dostigne sto godina samoće ;-)

    avatar

    20.04.2014. (08:30)    -   -   -   -  

  • Neverin

    niti ne treba otploviti daleko, ima čitav sijaset naših lijepih otoka, otočića i škoja koje treba proučavat

    avatar

    23.04.2014. (22:23)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...