Komentari

zgmazoretkinje.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • Mala

    Imam pitanje za Alena ustvari dva:)
    1. Otkud ljubav prema avionima i odkud pravnik koji je sef koji vodi mažoretkinje u toj oblasti
    2. Da li ikada kao sudac se dogovorite sa trenenricama da ako je tim dobio dobre ocjene date neki znak npr. Skinite kapu, bacite olovku i sl.
    Hehehe dobro smatram vas profesionalcom u Vašem poslu ali da li je ikada bilo ovakvih slatkih i simpatičnih dogovora :)

    Pozdrav

    avatar

    18.04.2014. (10:34)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    1. Uh, ovo za avione stvarno ne znam kad se desilo. Znam samo da sam još tamo 1991. kad sam išao u Hong Kong i tražio najpovoljniju tarifu obišao sve zrakoplovne kompanije u Zagrebu i shvatio koliko je to ogroman sustav i kakve potencijale ima. Već tada sam imao nekih 50-tak redova letenja u arhivi. I tako je vremenom ta ljubav rasla, sustav je postao još više kompliciran, još se više umrežavao... i da skratim. Iz toga se može jako puno naučiti, i to je definitivno najrazvijeniji sustav na svijetu, koji i te kako može biti od pomoći u bilo kakvoj organizaciji. Još samo jedna napomena: ja ne volim avione (kao npr. spoteri koji satima na suncu i hladnoči "love" zrakoplove po zračnim lukama diljem svijeta), moja zona interesa je analitika sustava zračnog prijevoza.

    2. A što se tiče mažoretkinja. Ja sam na Pravnom faksu bio demos kod Kregara na Katedri sociologije i imao sam veliku šansu i ostati na faksu. Na Katedri Kaznenog materijalnog prava kod vrlo strogog profesora Horvatića sam bio kandidiran i za Rektorovu nagradu, koju sam kao prvonagrađeni dobio 1991. godine. No, na ispitu kod prof. dr. Šimunovića (danas pomnoćnik glavnog tajnika Ujedinjenih naroda i povjerenik UN-a za Ukrajinu) upoznao sam Gordanu Kos i eto, par godina kasnije je oženio. Kako je ona bila mažoretkinja doslovce me uvukla u to.

    3. Ne, to nije primjereno i to ne bi bilo OK napraviti. Pa ja to ne činim. Iako znam neke suce koji jasno pokazuju svoje emotivno stanje. Za svoj ili druge timove.

    avatar

    18.04.2014. (11:34)    -   -   -   -  

  • ?

    gdje je ove godine europsko ?

    avatar

    19.04.2014. (08:28)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    No pa to se zna već pola godine:

    Targoviste, Rumunjska, 11-14.9.

    avatar

    19.04.2014. (10:06)    -   -   -   -  

  • mama s

    Trening na Uskrsni ponedjeljak???

    avatar

    19.04.2014. (18:30)    -   -   -   -  

  • ?

    a šta se svi čudite tim treninzima? Cure stalno imaju treninge i ako im se stvarno da tolko trenirat kad je i svetak i petak, nek treniraju. Meni se isto dalo kad sam imala 13, al kasnije nije i ispisala sam se, tak da se njima očito da kad ostaju i treniraju. Ovo je već stara vijest tak da nemojte opet zatrpavat i davit s nepotrebnim glupostima.

    avatar

    19.04.2014. (19:53)    -   -   -   -  

  • mama s

    nemam ništa protiv intezivnih treninga, ali Uskrsni ponedjeljak je blagdan i čisto sumnjam da se djevojke išta pitalo. Do sada su uvijek zapovjedane svetke imale slobodno tak da da ovo me čudi .

    avatar

    19.04.2014. (20:31)    -   -   -   -  

  • zg

    Sretan Uskrs svim Zamicama, trenerima i upravi!

    avatar

    20.04.2014. (01:01)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    NARAVNO DA IH SE PITALO. Trenerice kadetkinja i juniorki su me zamolile za trening jel da je jako potreban. Ja sam dao striktan naputak da se moraju SVI RODITELJI SLOŽITI sa treningom, i ako se samo jedan ne složi da treninga neće biti. Isto tako sam naglasio da se ni na koji način cure ne smije prisiljavati, niti nagovarati. Dakle svi, napominjem, svi roditelji su se složili! Naglašavam da i moja kćer ima trening u ponedjeljak, te da su se treneri samoinicijativno odrekli svog slobodnog dana!

    Seniorke nemaju trening u ponedjeljak.

    zg:
    Hvala mnogo. I Vama također.

    avatar

    20.04.2014. (01:14)    -   -   -   -  

  • mama šepec

    sretan i blagoslovljen uskrs!

    avatar

    20.04.2014. (06:31)    -   -   -   -  

  • Mažoretkinje grada Osijek

    Želimo sretan i blagoslovljen Uskrs!

    avatar

    20.04.2014. (11:29)    -   -   -   -  

  • carica

    Juniori nenaju trening u ponedjeljak

    avatar

    20.04.2014. (11:31)    -   -   -   -  

  • Lena

    Sretan i blagoslovljen Uskrs svim Zamicama, trenerima i upravi!

    avatar

    20.04.2014. (13:26)    -   -   -   -  

  • :)

    Sretan Uskrs!!
    Kako je prosao trenerski kolegij?

    avatar

    20.04.2014. (13:45)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    DAKLE NI JUNIORKE NEMAJU TRENING, iako je trenerica to htjela. Samo kadetkinje. Dakle, ne kritizirati dok ne upoznate sve činjenice. Mislim da bi pitanje bilo primjerenije, umjesto "napada".

    avatar

    20.04.2014. (15:23)    -   -   -   -  

  • vanda

    Koliko vremena provedete vjezbajuci na stazi za defile?

    avatar

    20.04.2014. (21:10)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Inaće vrlo mnogo. No, sada ne možemo jer je prehladno i preružno vrijeme. Do sada smo separatno trenirali defile u dvorani. Od ponedjeljka krećemo sa konkretnom stazom bez obzira hoće li biti i polarna hladnoća.

    avatar

    20.04.2014. (21:26)    -   -   -   -  

  • mala

    Jedva vas cekam vidjeti na drzavnom! AJMO ZAGREB!

    avatar

    20.04.2014. (23:40)    -   -   -   -  

  • mama s

    Postavila sam pitanje (sa upitnikom na kraju) a ne napadala. Vaš odgovor više sliči napadu pogotovo stoga što je meni priopćeno u subotu da je trening u ponedjeljak bez ikakvog pitanja prije. Za to ne mogu nikoga okriviti jer postoji mogućnost da je moje dijete to prešutjelo., iako ona tvrdi suprotno, no nema veze... ima trening, nije kadet i odraditi će to kao i sve dosada samo bih voljela da se usaglasite i dogovorite prije nego curama išta kažete.

    avatar

    21.04.2014. (10:43)    -   -   -   -  

  • pitanje

    novi post?

    avatar

    21.04.2014. (11:06)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    citiram:
    "nemam ništa protiv intezivnih treninga, ali Uskrsni ponedjeljak je blagdan i čisto sumnjam da se djevojke išta pitalo. (...)"

    Ja u ovome ne vidim pitanje, nego konstataciju i to izuzetno negativnu. Dakle, još jednom naglašavam:

    1. Današnji treninzi su napravljeni na zahtjev trenera koji smatraju da curama treba još treninga a zato što je Državno prvenstvo izuzetno blizu (ove godine ranije nego inače).

    2. Moj striktan naputak trenerima je bio da je trening moguć:
    - samo sa 1. formacijama, ne i sa curama koje nisu u 1. formaciji
    - samo ako se sve cure slože sa treningom i nemaju već dogovorenih obveza

    3. Obje trenerice koje su sazvale treninge (kadetkinje i seniorke) uvjeravaju me da su postupile tako.

    Ako imate ikakvih drugih spoznaja, molim da mi to kažete. U protivnom stvarno ne vidim razloga za reakcije kao gore. Unose negativno raspoloženje u tim neposredno pred prvenstvo.

    avatar

    21.04.2014. (11:18)    -   -   -   -  

  • zg

    Novi post:DDD

    avatar

    21.04.2014. (11:23)    -   -   -   -  

  • Zagrebačke mažoretkinje

    Objavljen!

    avatar

    21.04.2014. (12:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...