Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Fotografi svih zemalja, naoružajte se

    i ja se to pitam, te neke iste vijesti stoje već više od mjesec dana.... ali da te utješim, izgleda da ni blog-editor radi kak spada (jer ne mogu blokirat komentare nekih vrlo iritantnih likova...)

    avatar

    15.04.2014. (20:51)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Svaka čast za ovo!

    Gledam i razmišljam, što je s onima koji su
    odgovorni za ovu stranicu ?

    Bolesni?
    Ne znaju što rade?

    avatar

    15.04.2014. (21:23)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Bravo, potpisujem.

    avatar

    15.04.2014. (21:24)    -   -   -   -  

  • Zack

    Me ne samo sa dnevnikom, sa svima. Sve samo negativa, ne mogu ja to probavit...

    avatar

    15.04.2014. (21:28)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Pička mu strinina, kaj kradeš ideje za post?
    A ja mislil da ih jebem!
    Ma to su ti Draga bitange, kaj mastrubiraju, a šefovi im veze nemaju.
    Pa kretenluke sa serverom godinama vuku.
    Paj sad ovo!
    Oni su ti dužni, da neki kurac naprave o svom trošku, ono emisije....
    kultura, nekaj.
    Oni, "Severina tivi", nikad, nikaj tak nekaj.
    Kupi, gotovo, ubaci 600.000 reklama, potplati, kuverte, beri profit.
    Ja ne znam zakaj sam tu?
    Valjda kaj volim srat, ali nitko me ne doživljava.
    Mafija sestro!
    U prvoj seriji MC su sve zmanipulirali, ja svjedok, fotke imam,
    a ondak se svi isčuđavali u drugoj seriji sa dva pobjednika, rvackim i bosanskim.
    Nismo Mi, produkcija je,,,,dajjjjj, nemoj me jebat.
    Na ti Svilana.
    Bljuuuuuuuuv!

    avatar

    15.04.2014. (21:33)    -   -   -   -  

  • Lilianke

    Valjda se nije niš u međuvremenu dogodilo...

    avatar

    16.04.2014. (08:48)    -   -   -   -  

  • križar

    Znaš onu, šta nije na teveju nije se ni dogodilo.Ja i meni slični se ne događamo jer smo cenzurirani.

    avatar

    16.04.2014. (10:40)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Sa Dnevnikom.hr događa se točno ono što i sa Hr. Kvrc!

    avatar

    16.04.2014. (11:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...