Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (14)

Marketing


  • geomir

    Puno smo se zapustili, ma opet ima i onih koji nešto mrdaju, pokreću,
    ali bez da oni gore to vide i stave u program, slabo ćemo proć!!

    avatar

    14.04.2014. (22:34)    -   -   -   -  

  • Pogled izvana

    Krasne slike. Osjećam hlad rijeke i čudesnu energiju vode.

    avatar

    15.04.2014. (04:43)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Ti bi , Brode , triba napisat novi udžbenik iz zemljopisa , koji bi se onda lipo zva Lirsko- epski zemljopis namisto ovoga suvoparno-bubetačkog kojim sada tlače dičicu sitnog i krupnoga zuba. Tako bi se objedinili i književni rodovi i zemljopisna faktografija i biologija i sveźivoineživo , uključujući klapsko pivanje, ojkanje, bećarac,zerica matematike, fizike , kemije , Vrličko kolo itd. Adio!

    avatar

    15.04.2014. (09:20)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Geo: Kažu da se od gore sve bolje vidi, ali za ove naše nisam baš siguran
    @Pogled izvana: E to je to!
    @Outremer: Imam ja već tri udžbenika napisana, ali niko me ne šljivi ;-)

    avatar

    15.04.2014. (10:23)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    lijepo je, doista se čovjek osjeća poštimanije uz prirodu, nego uz društvo...

    avatar

    15.04.2014. (10:51)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Obožavam ovu sokastu zelenu boju ranog proljeća. Kao da se može čut šuškanje klorofila. Čini se da ove godine opet imamo proljeće, Bogu hvala!

    avatar

    15.04.2014. (14:42)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Daj ti,Brode, naštampaj u konobi koji libar , pa da nan dica imaju šta barenko u ilegali čitat i lipe slike gledat. Sićan se kad mi je mladji mali bija prvašić, udžbenik iz hrvatskog nije ima slovo dj u abecedi i lipo je još pisalo da abeceda ima dvajestidevet slova, a u tekstu u radnoj, pisalo je ' ...medo se sjeo...' , '...medo se ustao i složio si je piće.' Mali se valja od smija i reka je učiteljici da ko je ovako nepismen pisa knjigu. A, ona će ti, ni pet ni šest i u magnovenju, da je to ispravno napisano jer se u ZG tako govori i da ona znade odakle vjetar puše, a šta se broja slova tiče, ona moźe reći da je knjiga višekratno lektorirana . Da mi mali nije porijeklom od vlaßke prababe, možda bi ga ova tuka i zablesirala, a ovako se mali još jednom zacenija od smija. Adio!

    avatar

    15.04.2014. (18:57)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @Bookeraj: Znalački kombinirati prirodu i društvo - to je umijeće ;-)
    @bodulka: Istina, i meni se sviđa ova "zdravo" zelena boja svijeta :-D
    @Outremer: Mislim da je puno važnije što se govori nego kako se govori ;-)

    avatar

    16.04.2014. (06:42)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Je, lipi moj, ali ja govorin o školskim udžbenicima i to u izdanju ' Školske knjige'. Daklem, to nije zafrkantska dijalektalna prepiska, već službeni udžbenik. Šta bi rekla moja vlaška baba: ' Služba je služba, a družba je družba.', isn't it? Adieu, mon ami!

    avatar

    16.04.2014. (07:53)    -   -   -   -  

  • Bergaz

    Vidim ga!
    Gledamo ga svako ljeto... I nama će vjerojatno "doć' na red"!
    Pravi ste!

    avatar

    16.04.2014. (08:43)    -   -   -   -  

  • Neverin

    žedni preko vode i gladni pored polodne zemlje, ne shvaćam ni ja kako nam to uspijeva

    avatar

    16.04.2014. (12:45)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Sve mi se čini da će se u bliskoj budućnosti ostvariti tvrdnja kako se najbolje i najbrže putuje - pješice.
    Krivo: bicikl je brži a jednako ne treba crnog blata kao ni cipel-zug. Uz to još jedna prednost: u neposrednijem si kontaktu s ovakvom prekrasnom prirodom kakvu nam prikazuješ svojim fotkama. I hvala na lijepoj legendi o paloj Anki :-)!

    avatar

    16.04.2014. (22:47)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @GP-ZG: Točno, bravo!
    @neverin: Bit će bolje jednog dana ;-)
    @semper contra: Znam, i prihvaćam ali samo djelomično, Meni se sa biciklama uvik događaju neke zvizdarije. Ili se probuši guma, ili se otkači lanac, ili mi se sic vrtelja, ili mi je ukradu, tako da se radije pouzdajem u vlastite noge ;-)

    avatar

    17.04.2014. (21:15)    -   -   -   -  

  • odmak

    Rado pročitam i pogledam.

    avatar

    20.04.2014. (18:58)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...