Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (20)

Marketing


  • Zack

    To samo istinski zli ljudi mogu raditi. I ja bih ostao zatečen tolikom zloćom.

    avatar

    12.04.2014. (19:19)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    Čovjek se može naći u jadnoj situaciji na bezbroj načina,
    barem to danas nij problem. To što vozi neloše auto, ništa
    ne govori o tomu koliko ima u džepu. Čak i da je bio u odijelu,
    zar mu i to ne bi mogla biti "ostavština" iz boljih vremena.
    Rađe bih tako razmišljala nego ga okrivila, ne znam baš da je
    lako posegnuti za bocama i kontejnerom nekomu tko ima, ne
    znam, sad si i mene ubacila u rikverc misli. Živila ti meni:)))

    avatar

    12.04.2014. (20:15)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Da, zaista je tužno gledati takvu scenu. Jednako tako je mučno kad te takva scena nagoni da počneš razmišljati o svim mogućim i nemogućim scenarijima koji su do takvog 'igrokaza' mogli dovesti.
    Mogući scenarij: patike i ofucana trenirka su 'radni' rekvizit, kod kuće ga presvlači. Za adekvatan 'ofucani' auto nema para, pa se poslužio 'ne tako lošim'.
    Mogući scenarij predmnijeva i autorica: uočio je vreću s flašama koju je napunio neki, možebitno, veći bijednik od njega pa ajde da poboljšam svoj standard i kupim novu trenirku.
    Mogući scenarij: 'djelatnik' mafije koja se bavi skupljanjem flaša.
    Mogući scenarij, po mojem mišljenju najmanje vjerojatan: siromašan čovjek skuplja flaše ne bi li preživio. Takvi, naime, koliko je meni poznato, a imao sam i sam prilike mnoge takve susretati, ipak ne voze flaše u prtljažniku 'ne tako lošeg' auta. Obično vuku vreće za sobom, sreo sam u Biogradu ženu s takvom vrećom a pokraj nje koračao je dječak šest-sedam godina, voze pohabana dječje kolica preko kojih je ponekad prebačen pokrivač da se ne vidi što je u kolicima, ili pak u kolicima iz supermarketa koja su na neki 'neobjašnjivi' način promijenila vlasnika.

    Ima vjerojatno još poneki mogući scenarij koji mi trenutno ne pada na um. No u svakom slučaju ostaje u ustima gorčina koju je na kraju kratkog, ali efektnog članka, spomenula i autorica: „Osim da sam bez obzira na odgovor posred prsa osjetila udarac. Nastavila sam kući još pognutije glave.“

    avatar

    12.04.2014. (21:18)    -   -   -   -  

  • durica

    ne kužim zakej bi kopanje po smeću bilo rezervirano samo za one siromašnije, bez auta, s manjom kućom, penzijom, plaćom ili više pohabanom odjećom. prvo, svaka boca vrijedi pedeset lipa. pa sad da bilo tko od nas, prolazeći pokraj smeća vidi pedeset kuna, recimo dok vozi novi bicikl s košaricom ili šeta u lijepim cipelama, da li bi se sagnuo i pokupio pedeset kuna, ili bi ostavio nekome s manje lijepim cipelama, sa hrđavim biciklom ili većim minusom u banci. drugo, i moji starci nose boce u obližnju trgovinu i one koje dobe od nekog drugog kome se to baš ne da. moja svekrva pokupi svaku bocu koju nađe na plaži ili u šumi i veli da tako čini dobro za okoliš i još ima osjećaj da nekaj ušpara. treće, to je sirovina kao i svaka druga, staro željezo ili papir i neki se ljudi jednostavno time bave. ne znam kako smo došli do toga da nam je skupljanje boca postalo ekskluziva za najsiromašnije i najgladnije. kao neki vic: " vi koji ste danas jeli marš od kontejnera! napravite mjesta za prave bokce! ".

    avatar

    12.04.2014. (21:55)    -   -   -   -  

  • lion queen

    nitko to ne bi radio, da mu nije sila. da bi znala što je taj čovjek mislio, trebala bi malo prohodati u njegovim cipelama. ne treba suditi drugima, već sebi.

    avatar

    12.04.2014. (22:27)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Mene zanima tko je tako bogat da može bahato ambalažu koja se plaća ostaviti u smeću. To je kao i ona navika da se lipe ne uzimaju kad ih vraca trgovac, a u siromašnoj Njemackoj se uzima i jedan cent.
    Bio sam na utrci na kojoj su nam davali za okrjepu vodu u bocicama. Kad popijemo vodu ili se zalijemo po glavu, bocice se bace sa strane gdje ih inace pokupi organizator, ali ovaj put su to vidjeli ljudi u prolazu i poceli skupljati boce cim ih netko odbaci. U sljedecem krugu sam vidio pravi rat oko bocica, a jedan mi je skoro probio nogu nekom kukom koju je koristio da se prvi dočepa 50lipa. Bili su to svakako obuceni ljudi, različiti, vjerojatno svakakvih, razlicitih priča.
    U svakom slučaju, jadno je doba i kojem možeš za svakih tih 50 lipa podignutih sa ceste zamisliti i ispričati jednu životnu priču. .,

    avatar

    13.04.2014. (04:12)    -   -   -   -  

  • alexxl

    Plaće od Nove godine dobil nisam. Uz tri firme koje su nam u najmu i naše "sijenice" za marendat....u njenoj sjeni, nađem 15 tak butelja skupljega vina i 30tak voda, sokova, brdo kostiju, razbacanog kruha etc.
    Poberem ih, a s finom limuzinom se upeljam u dvoričće i daljinskim otvaram kapiju.
    Sam sebi glupo izgledam.
    Tražim si drugi posel, no nikak da ga nađem.
    Takvih desetak, ali istih, tu sa ovoga područja, vrte non stop iste oglase i to ti je to.

    avatar

    13.04.2014. (09:49)    -   -   -   -  

  • brigita3

    Ne znam da li sam dobro shvatila ali ovdje se radi o tome da se onima kojima je potrebnije, prepusti nesto sto ce im pomoci. Slazem se sa komentatorima koji pisu da je to novac (naravno ne treba obavezno prazne boce baciti u smece) ili da je to pozeljno radi ocuvanja okolisa, ali isto tako mislim da su boce ostavljene kod kontejnera vjerovatno i spustene tu jer stanari znaju da netko redovno dolazi da ih skuplja pa racunaju da ce ih taj i pokupiti. A onda dodje netko kome i nije bas takva potreba i uzme. I sigurna sam da taj isti to zna. E to onda nije u redu.

    avatar

    13.04.2014. (09:57)    -   -   -   -  

  • fra gavun

    Dilema je na mjestu. Svjedok sam da su pomoć iz karitasa i crvenog
    križa dobivali ljudi (u ovom slučaju gospođa) koji bi parkirali
    mercedes koju stotinu metara dalje.
    Znam čovjeka koji se deklarira kao veliki vjernik-katolik a u dućanu su
    ga uhvatili da krade kafu i čokolade. Znam 'ljude' koji su tek na pragu
    40 a toliko su dovukli tehničke i ine robe u svojim 'garažama' da se
    ja crvenim. O autima i gorivu iz firme ne treba ni govoriti, to je postalo
    kao normalno a lokalna vlast ima kataraktu. Jbg.

    avatar

    13.04.2014. (10:09)    -   -   -   -  

  • donin svijet

    Idealno bi bilo da smo već u ovom trenutku društvo koje razvrstava otpad... jer je to u interesu cijelog društva i da nema ljudi kojima je prikupljanje boca način preživljavanja. Gledajući sve te ljude, koji se smjenjuju na kontejnerima mi ne možemo znati kome je kakva sila..... i ne možemo znati njihovu životnu priču.... bez obzira kako se nama to u tom trenutku činilo.
    Kad znamo koliko dobiju za jednu bocu.... nije teško izračunati da se ne radi o nekom poslu na kojemu se mogu obogatiti oni koji ih prikupljaju na kontejnerima.
    No mi se u ovom trenutku nećemo osvrnuti na to tko nas je i na koji način doveo u situaciju da ljudi to uopće moraju raditi, nego ćemo se upustiti u procjene kome su te boce potrebnije. Čak ćemo olako ljude proglašavati zlima.... što su se uopće usudili prići kontejneru.
    Uvjerena sam da nikome nije ugodno hodati (ili se voziti) od kontejnera do kontejnera i skupljati boce.... i jedino što mogu je željeti i sanjati društvo u kojemu nikome neće biti na taj način neugodno... i nadam se da nikada neću doći u situaciju da te ljude osuđujem i procjenjujem da li bi to trebali ili ne bi trebali raditi.
    Kad vidim ljude na kontejneru jedino što osjećam je prestrašna tuga zbog toga što to uopće moraju raditi i strašnu ljutnju na one koji su nas kao društvo do toga doveli.... sve ostalo je nebitno.....

    avatar

    13.04.2014. (11:31)    -   -   -   -  

  • SPIG

    Malo predepresivno za početak ovako lijepog i sunčanog dana, ali to je to. Iako i dalje pokušavam širiti optimizam nekako mi je to postalo sve teže i teže i teže i teže...

    avatar

    13.04.2014. (11:57)    -   -   -   -  

  • Rebel With a Reason :P

    Teška nam je realnost.
    Kad otvoriš oči i tako vidiš svašta stvaro nije lako.

    avatar

    13.04.2014. (12:09)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    hm da. i ja sam uvijek u dilemi kod raznoraznih prosjaka, a ponekad i kod humanitarnih akcija...

    doduše, slažem se sa Sredjovječnim - tko je tako bogat (bahat?) da u smeće baca novce u obliku povratne cijene ambalaže. ja ne.

    avatar

    13.04.2014. (12:12)    -   -   -   -  

  • NEMA RAJA NA ZEMLJI

    Doista, do dubine Božjega svemira osjetljivi ste i emocionalno napetik'o turska puška.
    U prvi mah učinilo mi se da ste vidjeli gospon druga Linića pa vam se u glavi i duše sve izokrenulo...
    Smireno, smireno...

    avatar

    13.04.2014. (12:24)    -   -   -   -  

  • obadzo

    ...imam par varijanti odgovora kao sugradjanin, al' ne bi sad o tome, samo bi te pozdravija...ha, nisan odavno iako te "pratim"! ;-)
    ...lip pozdrav

    avatar

    13.04.2014. (13:05)    -   -   -   -  

  • Neverin

    to je jedan od razloga zašto ulažem u svoju izolaciju u prirodi

    avatar

    13.04.2014. (14:11)    -   -   -   -  

  • bellarte

    ..potpuno se slažem sa duricom..a i drugima donekle.....
    ...svojevremeno sam usnio san..a snovi mogu biti samo paralelne realnosti,da sam zaradio miljun kuna na lutriji..eh,al sam prije toga uplatio kombinaciju lota od 2 kune,no još prije toga pronašao,zapravo pokupio 4 limenke pored puta vozeći bicikl,pa njih lijepo zamjenio za 4kune....i tako stekao imetak od miljun kuna...pa sad ,ako bi se kojim slučajem sve posložilo to ne bi bilo uopće nevjerovatno...
    ...znači novac leži na zemlji,samo je potrebno ponekad sagnuti se i ubrati ga..netko će ih ignorirati(limenke!)..netko šutnuti dalje u šipražje...svakom je na volju tko ih vidi....

    avatar

    13.04.2014. (16:00)    -   -   -   -  

  • Joanna has left Stepford

    bez nužne povezanosti s konkretnim slučajem ima jedan zgodan reality...extreme cheapskates...[a href=https://www.youtube.com/watch?v=LmrkjdA7lT0 target=_blank]da ne povjerujes[/a] ima nas svakakvih, i ne moramo se svi međusobno razumjeti:)

    avatar

    13.04.2014. (18:20)    -   -   -   -  

  • Bookeraj

    da, u Hrvatskoj može biti sto varijanti.

    avatar

    14.04.2014. (14:41)    -   -   -   -  

  • Kretzy's [r]evolution

    blagodati kontejnera su naša realnost, sve je rečeno i sve se zna. Samo ne znam gdje nam je granica izdržljivosti? Nema sigurnosti ni za kog ne znam zašto se mirimo s daljnjim raslojavanjem na one koji nemaju ništa i oni koji imaju sve? Hrvatska nema ni kontejnera koliko ima abonenata, tuči ćemo se i kontejneri će nam uskoro biti privilegija ... i ne zaslužujemo bolje.

    avatar

    16.04.2014. (09:36)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...