Komentari

broduboci.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • čiovka

    Prvih se bojin.... nikad neznaš kad će naletit na te, drugi mi već lagano idu na živce, za treće se pravin da ih ne vidin, a ovi četvrti su stvarno od kurcijalnog značaja. :-D
    Jedne bjesnike si zaboravija. :-)

    avatar

    12.04.2014. (13:29)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Fenomenalan tekst. Ma kao da si ga iz mojeg malog mozga izvukao i onda po svojem obradio. A dio:
    Prvi bjesnici proljeća više se ne pojavljuju u šumama već na cestama i možemo ih prepoznati po dva karakteristična kotača, od kojih je zanimljivo, jedan uvijek prednji a drugi zadnji. Dolaze i odlaze u pravilu naglo i nabusito tako da ih nije jednostavno ni zamijetiti.
    je nešto za antologiju moderne proze :-)!

    avatar

    12.04.2014. (13:31)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Dobro o proljeću i političarima, a ovi bi mogli i mene naučiti voziti sa kotačem u ariji, makar moja makina ne može preko 50.

    avatar

    12.04.2014. (15:33)    -   -   -   -  

  • malo ti malo ja

    "Bjesnici", oni prvi, kad me u vožnji mimopriđu, samo
    se okrenem vozaču i kažem "jadna mu majka", a ovi
    drugi što su od "kurcijalnog značaja" za nas i naše potomke,
    mogu samo reći : "jadna nam majka, a i mi". Bilježim se
    uvažavajući vaš stil "sve k'o da i neće", živio:)))

    avatar

    12.04.2014. (16:27)    -   -   -   -  

  • sarahB.

    Hahah, ovo je odlično :-)))
    Al ništa nam neće milo proljeće što na rame slijeće pokvarit :-)

    avatar

    12.04.2014. (20:56)    -   -   -   -  

  • bodulka

    Moji miljenici među bjesnicima su vlasnici šlaparija (oni što imaju ime po mladom od ovce, da budem politički korektna) koji dođu s ciklamama, naprave cirkus od doslovno cijelog starog grada, a odu s novcima i iza sebe ostave Aleju pak papira u glavnoj ulici koja je mrtva zimi. Ali očito oboje jako volimo sve vrste sezonaca pa `ko nas pita :D

    avatar

    12.04.2014. (21:48)    -   -   -   -  

  • čiovka

    @Bodulka, i tete sa hendmade stolnjacima made in Kina, priko ruke. :-)

    avatar

    13.04.2014. (08:15)    -   -   -   -  

  • Outremer

    Ma, slušaj(čitaj) Brode, ti ka da si odrasta na Marsu kad se iščudjavaš našin političariman! Morebit da je ona makina za detekciju metala , šta je namontirana na ulazu u Sabor, neki mehanizam za ekspresnu lobotomiju, jerbo ja , evo, ne mogu virovat da čouk tek tako , iz čista mira, čin prodje kroz saborske dveri, kaže ' adio' čiston obrazu i zdravoj pameti. Ma , da in , bidnima , ne stavljaji u spizu oli piće kakovu kemiju, a zna se da su političari vrsni bonkulovići i bumbimiri i čin osjete crijevni disbalans od obične spize,nesriće, odu na kvasinu. I ti bi bija totalno dezorijentiran da te neko nasilu uvali u oni zamrčeni i amortizirani bemvejac oli audi , pa ne znaš je li te voza, oli stoji na mistu. Meni se čini da su tako nastradale mnoge vrle perjanice slobodne riči , duovnici, pučki tribunali, nositelji prosperiteta, borci za neznanšta itd. Adio!

    avatar

    13.04.2014. (08:42)    -   -   -   -  

  • brod u boci

    @čiovka: NIkad ne valja ispucat sve metke ;-)
    @semper contra: Oh hvala hvala :-)
    @gogoo: Moja teško može i preko 35. I to na dva kola :-D
    @malo ti malo ja: Jadna nam majka kako god okrenuli
    @sarahB. : Ma naravno, neka nam proljeća!
    @bodulka: Eh da, to je posebna sorta
    @Outremer: Nisam na Marsu ali tu u negdi u susidstvu jesam :-D

    avatar

    13.04.2014. (20:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...