Komentari

modestiblejz.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • semper_contra

    Nije on napredan već promoćuran. Kako do kruha bez motike je jedan od glavnih kolegija na ekonomiji pa nije čudo sa se takvi odmah ubacuju u politiku.

    avatar

    07.04.2014. (22:53)    -   -   -   -  

  • Plastik

    Još student? Baš me zanima u kojem roku će kompajlirati, pardon diplomirati pored svih tih obaveza. Treba pratiti.

    avatar

    08.04.2014. (00:48)    -   -   -   -  

  • Neverin

    čekajte da pogriješi barem, upoznao sam jednog načelnika iz mrske nam stranke i čovjek je normalan kao što postoji normalnih župnika:)

    avatar

    09.04.2014. (21:03)    -   -   -   -  

  • Bocaccio

    ne \eleí da glupa;a kao [to je "modesti yaga]uje medijski prostor ostavljajuí fekalije na tu]im blog stranicama ovim putem nastavljam rasprave sa glupa;om @modesti.

    "mislim da sam ti već jednom napisao da mi se debele babuskare gade, ;) pogotovo ako jošte k tome im se preko poganog jezika glupost valja. i ne boj se, ne očekujem od tebe da prekineš i isprazniš. želim ti radostan 10. travnja. :P
    svoje sam rekao."

    avatar

    10.04.2014. (19:50)    -   -   -   -  

  • MODESTI BLEJZ

    ne-ne plakati bokaćo, obriši noseka, ne ljutim se ja, ne tuli, bude sve ok, vidim da si se od silne muke (i biti će jet lag-a?) pokakio. ne uzrujavaj se toliko, evo časna blogerska, ne bum nikom rekla za tvoju sramotu.

    avatar

    11.04.2014. (01:31)    -   -   -   -  

  • \ - ?

    LIKE POD MUS..............Šta reći nego da se od sad češljam kao on.

    avatar

    13.04.2014. (14:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...