Komentari

salicakave.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Seek Another Land

    Negdje tamo
    Ja sasvim namjerno
    Vodim hladne ratove
    Stoljećima prijeteći svojim raspadom
    Svojim napadom
    Svojim povlačenjem


    prijeteći i prijeteći i prijeteći...
    hvala ti

    avatar

    05.04.2014. (01:30)    -   -   -   -  

  • Araya

    događa se da čitam ove stihove i grlim tvoje misli kao da su moje...

    avatar

    05.04.2014. (07:51)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Uhhhh!

    Ubila se me tim dogadjanjima
    kojima podliježemo
    kad nam
    najmanje treba sebe vidjeti

    avatar

    05.04.2014. (07:59)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    Ma sve najvažnije stvari događaju se usputno :)) Dobra pjesma, snažna i zrela. A injekcije bure i kiše (za uspavljivanje) su mi baš neočekivana, odlična slika!

    avatar

    05.04.2014. (08:32)    -   -   -   -  

  • Zack

    Prejako. Suvišno je bilo što dodati! :)))

    avatar

    05.04.2014. (11:05)    -   -   -   -  

  • ovaj komentar nije ovdje

    Čim sam počeo čitati sinulo mi je da upravo zato jesi i možeš biti spisateljica. Jer možeš i ne staješ. I to je beskrajno. BTW daj, ovih dana?

    avatar

    05.04.2014. (13:56)    -   -   -   -  

  • Alžbeta Bathory

    Najbolji mi događamo se između redova.
    Ono što je oku vidljivo najmanje je reprezentativno.
    Baš si me pogodila s ovom u pravu žičicu! :)

    avatar

    06.04.2014. (22:16)    -   -   -   -  

  • magle dolaze

    Pa jasno... kada netko kaže : "volim kišu, klupe, makove i kolače", onda o njemu ne znaš zapravo ništa.

    A kad' osoba ovako lijepo sebe definira u vremenu i prostoru, onda o njoj znaš sve.

    Znaš o njoj sve u jednoj višoj dimenziji.

    Sve od ništa na n-tu :-))

    avatar

    07.04.2014. (09:32)    -   -   -   -  

  • Vanda

    Ova tvoja mi je bas posebna. Ispovijedna, gotovo naga, a prije svega najsnažnija i po nekoliko puta pročitana.

    Baš si mi nedostajala.
    Da.

    avatar

    14.04.2014. (19:28)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Što je, zapela sa Arsenalom? Meni je i tako Liverpool draži.

    avatar

    27.04.2014. (21:22)    -   -   -   -  

  • Juli

    sedamputa u sedamdana ti čitam ovo....

    avatar

    29.04.2014. (20:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...