Komentari

mrizazivota21.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • gali

    Teći će ovaj Slap,
    ima ko Nijagarin da postane,
    grdno se vara svaki onaj
    tko iti pomisli da se
    od njega odustaje!

    avatar

    03.04.2014. (01:04)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Eto tebi malo duhovnog zadovoljstva. Da samo znaš koliko sam puta na ovakav način sudjelovao u akcijama Greenpeaca od suprotiva kitolovu do osude paljenja tropskih šuma i još puno, puno toga.
    Puno si toga kod mene nabajala a jedno najbolje si zaboravila: Moja igra s dupinom!
    Kada je pak o najljepšem akvariju riječ, stvari stoje ovako: Sestrin suprug je umro, eto uskoro budu dvije godine. Svaki akvarij ima svoj vijek trajanja pa tako i spomenuti. Silikon kojim su spajane staklene plohe provrtali su morski crvi i akvarij je počeo puštati vodu pa je postao sa svojih 1800 litara vode opasnost u sobi. Jednom riječju vrijeme ga pojelo.

    avatar

    03.04.2014. (11:41)    -   -   -   -  

  • gali

    znan Brada,sve znan, zapravo i znan jerbo si na samoo sebi upečatljiv način popratija odlazak Velikog čovika svoga,znan ,al isto te molin ,od srca te molim; ajd ga još jedanput prikaži ono kroz video ko kad si onda,mooooliiin teeee,molliiiiin teeeeeeeeeeeee

    . a onu tvoju pizdariju sa dupinon ,da znaš da je TO JEDINA NA KOJU SAN ONO PRAV ZAPRAV DEBELO I PRIDEBELO NASILA I DA ZNAŠ DA GA ČUVAN U SVOJIN FAJLIMA,ETO pa sad oš virovat ili neš tvoja stvar ti Virtuozo dupinoglavac jedan dabili,privesla si me onda š njin ko niko nikad i kako niko nikad nije i svala čast,jesi me!
    aj jub za oboje i pušćaaaaaaaaaaaaaj video molin teeeeeeeeeeeeeeeeeee,zaozbilj te molin

    p.s. i fala ti puno,puno,viš Green pisovce san zaboravila na svoju sramotu skroz naskroz,aj mi pomozi da injima pošaljemo,ako bi tija?

    avatar

    04.04.2014. (00:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...