Komentari

igniss.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Kiki

    Meni je iskreno žao što sam završila sve te škole i radim težak, praktički muški posao.
    Bio bi mi puno bolje da se nisam školovala, imala hrpu staža danas, jer bih radila od 18-te, vucarala se po bolnici i prvog doktora kojeg bih zgrabila udala se za njega (zbog svog hraniteljskog instinkta medicinske sestre :) .

    No s druge strane, bih li onda imala mog divnog muža kojeg imam sada , tko zna?!

    Svejedno, ono gore sam najozbiljnije napisala i stojim iza toga, nježni i dobri suprug je bila samo moja luda sreća.

    A ja i dalje rintam i radim i prisilno glumim muškaraču, dok bih se kao mrs doktorka vjerojatno odmarala u ´ladovini.

    Zadovoljna sam svojim životom, puno sam dobila, ali nažalost Igniss, slažem se s tobom glede izbora ženskih zanimanja. U drugom životu bit ću glede posla pametnija, ako tog drugog života bude ;).

    avatar

    02.04.2014. (13:36)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Vrlo mi je drago vidjeti ovako racionalna razmatranja sudbine. Moj zadnji paragraf strikes again - "čast iznimkama" :D

    avatar

    02.04.2014. (14:02)    -   -   -   -  

  • JaneEyre

    Koliko može biti varijacija na temu pokazuje i moj posao: završila sam pravo te radim na pružanju besplatne pravne pomoći u jednoj NVO, odnosno radim nešto kao advokat, ali za siromašne...

    također se nadam da ću još dugo ostati na ovakvom poslu iako često zna biti stresan, donosim predmete kući, itd...ne motiviše me toliko plata niti neka funkcija, nego čisto činjenica da volim to što radim...ipak, kroz neka moja iskustva kroz rad mislim da posao advokata nije baš posao za ženu ...idealan posao za ženu je npr. posao nastavnice/učiteljice/profesorice...fino lijepo radiš u prosjeku 4 sata dnevno i imaš vremena da dođeš kući, skuhaš ručak, provedeš vrijeme s djecom...pored toga, imam dojam da bih u svom poslu bila uspješnija da sam muškarac: lakše bih ostvarivala kontakte, te imala veće povjerenje ljudi - ljudi nekad svjesno/podsvjesno smatraju da bi njihovi interesi bili bolje zastupani ako bi ih zastupao muškarac, a neke od stranaka mi nekad kažu: ''hmm...a ovaj, osim tebe sine ima li neki stariji muškarac da se i sa njim posavjetujem?'':)

    a i meni su antipatične ove žene što su bolesne za ambicijom: za titulama, za samopromocijom...i mada na prvi pogled to nije ''ženstveno'' meni su puno veće žene ove npr. što rade u željezari na proizvodnoj traci, nego ove razne projekt kordinatorice, menadžerice i PR-ovice što samo pucaju šuplju, a u biti ništa ne rade i što pričaju i analiziraju probleme ovih žena što rade na proizvodnoj traci...

    avatar

    02.04.2014. (23:11)    -   -   -   -  

  • Tzar

    interesantno kako na grafu učiteljica ima ženstvenost 9 a profesorica 2!
    obrazovanje je izgleda mali korak za ženu ali veliki za čovječanstvo...

    a na samom dnu je Vesna Pusić koju još niko nije dobro odradio pa kuka xD

    avatar

    03.04.2014. (07:40)    -   -   -   -  

  • d@d@

    Sve ćemo mi biti jednom stare babe, a mrs dr ima 70% penzije a gđa doktor 100%. Nije uvijek muško mišljenje najvažnije. :)

    avatar

    03.04.2014. (08:12)    -   -   -   -  

  • Igniss

    @JaneEyre: to što ti stranke kažu nesumnjivo spada u jednu vrstu seksizma za koju ne bih imao ništa protiv kada bi nestala (naravno, ne kroz proskripcije i paljenje grešnika na lomači kao što feminizam želi). Ako ti daješ iste savjete na isti način kao i tvoji kolege, ne može biti problem u tebi, već samo u njima.

    No definitivno se slažem da je stresan uredski posao opasan za ženstvenost - možda ne toliko kao agresivan posao s jakim natjecanjem, ali svakako je kao što kažeš vidljiva razlika između žena jednog, drugog i trećeg tipa.

    Hvala na podjeli iskustva :)

    @Tzar: da, ali ne radi se nužno o obrazovanju. Učiteljice i odgajateljice također imaju diplome/magisterije, a profesorica je u odnosu na njih samo 20% više educirana (doktorat/docentura/etc.). Glavna razlika je u tome što je to dodatno vrijeme za postajanje profesoricom, kao i karijera nakon toga, ispunjena statusnim igrama, podvaljivanjima, ogovaranjima, oštrom konkurencijom, zabadanjem noževa u leđa i sl. stvarima koje s vremenom jednostavno ispiju ženstvenost iz žene i amputiraju joj onaj joie de vivre s kojim je počela.

    Sve akademske sredine su takve. To nije stvar seksizma kao što nekad optužuju feministice, već jednostavne činjenice da u akademskim sredinama ne radi puno ljudi, te je prostor (i financiranje) stoga vrlo ograničen. Svejedno je natječe li se žena sa ženama ili s muškarcima, uvijek zbog prirode posla ostaje vrlo oštro natjecanje koje je s vremenom maskulinizira. Opet, čast iznimkama.

    Heh, u doba kada je Vuco to prvi put rekao sam se zgražao, ali kako je vrijeme prolazilo sam sve više počeo uviđati da zapravo ima nešto u tome :P

    @d@d@: ako ćemo gledati striktno financijski, veća šansa za udaju za nekog muškarca s opcijama = veći prihodi tijekom života (a bome i poslije, kroz naslijeđenu mirovinu).

    Ali da, naravno da se ne svodi sve na to što se sviđa muškarcima.

    Problem je što mnoge žene s uspješnim karijerama potpuno zanemare to što im se sviđa i onda počnu kukati zašto više ne dobivaju pozornost.

    avatar

    03.04.2014. (08:25)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    Bez veze, meni MIlanka Opačić ženstvena i sexi više od bilo koje konobarice, pevaljke ili bilo čega drugog ...

    Zapravo kad bolje razmislim nema mi to nikakve veze sa zanimanjem već s osobom ...

    avatar

    03.04.2014. (16:56)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Prihvaćam tvoju Milanku Opačić i podižem za Mirelu Holy *barf*

    avatar

    03.04.2014. (20:04)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    Za Mirelu ću glasati ...

    avatar

    04.04.2014. (13:28)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Slobodno...

    (da se razumijemo, iako ja definitivno neću glasati za nju, to je zbog njenog toksičnog karaktera i stavova, ne zbog ružnoće. Glasao bih i za čovjeka pod željeznom maskom kada bi mi se sviđali njegovi stavovi)

    avatar

    04.04.2014. (13:51)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Rođeni za zgražanje 2: Velika čistka

    avatar

    04.04.2014. (20:42)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Priroda moći

    avatar

    05.04.2014. (15:53)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Novi post: Kako izgleda otac 98-ero djece?

    avatar

    12.04.2014. (10:12)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...