Komentari

krule.blog.hr

Dodaj komentar (19)

Marketing


  • mudenburger

    Krule,šta bi tek rek'o da si bio u JNA? Ja sam bio na Muzilu. Da nisi i ti?
    Nisi mi ništa odgovorio na mailove u vezi treće knjige. :-(

    avatar

    23.03.2014. (14:59)    -   -   -   -  

  • Zack

    Mene je hvatala vojska, i iskreno navijao sam za to da me proglase neposobnim. To se i dogodilo, ali iskreno ne znam točno zašto. Sad kad čujem kakve se sve pizdarije tamo dožive žao mi je što nisam bio. :D

    avatar

    23.03.2014. (17:38)    -   -   -   -  

  • Komentari ludila

    Istinu zboriš. No trebao si probati level 2 tj postati razvodnik i to u vodu u kojem je ekipa s kojom si od prvog dana (ovi što su dobili mlađu generaciju su imali banju). Kad to savladaš, tj kako 20 normalnih ljudi (putem ti zapovjednik završi u vojnom zatvoru pa si ti naa naglo zapovjednik voda) prenesti da naprave neku idiotariju, odslušati sto ideja zašto je to glupo (s kojima se u načelu slažeš) i onda ih tjerati da to naprave kao da je to najbitnije i najpametnije na svjetu, onda si na poslu glavni za organizaciju :D

    avatar

    23.03.2014. (20:08)    -   -   -   -  

  • Igniss

    Fenomenalno napisano, svaka čast.

    Mislim da ti je naslovnica blog.hr-a nepravedno odabrala par paragrafa da ti se članak čini fatalističkim više nego zabavnim. Iako je moj profesor u srednjoj ispravno govorio "nikada nećete shvatiti što sve živi s vama u istoj državi sve dok ne odete u vojsku", svejedno je u tome bilo i dobrih strana.

    avatar

    24.03.2014. (10:07)    -   -   -   -  

  • Euro

    zamisli da si sluzio 86 u Kicevu..
    Pa kada ti bace kompletan krevet sa 4 kata pa ga u djelovima moras donositi i sastavljati i tako par puta na dan..

    avatar

    24.03.2014. (10:19)    -   -   -   -  

  • j.

    u dvjema vojskama sam proveo dvadesetičetiri mjeseca života pa kad pročitam ove tvrdnje da su nas kakti tamo za nešto spremali lagano zakipim :) stvarno su me dobro spremili...

    pada mi na pamet nešto što sam pročitao kod Jirija Šotole o tome kako nisu veliki ljudi koji rade ono s čim se slažu, nego su heroji oni koji iz dana u dan rade ono s čim se ne slažu...

    avatar

    24.03.2014. (10:25)    -   -   -   -  

  • Rane

    Voli te Rane!

    avatar

    24.03.2014. (11:46)    -   -   -   -  

  • bellarte

    ...bilo je bisera...ma niska biserja u HVu...al u JNA...?,brate mili kad se skupi čoban sa Šarplanine,pa Janez iz Tolmina,pa Muharem iz Ključa,pa Miladin iz Kruševca,pa Ljuban iz Nikšića,pa Ivek iz Špičkovine,pa ...ma to je bilo bisera na kubik kvadratnog metra.....

    avatar

    24.03.2014. (11:56)    -   -   -   -  

  • Dante

    Muzil jelte !? Bio, vidio i potvrđujem. 1993 (klasa 5) isto sranje drugi akteri :-)

    avatar

    24.03.2014. (12:06)    -   -   -   -  

  • mudenburger

    @Dante: Klasa 69, 82/83,dakle 10-ak godina ranije.
    Onda su po krugu pasla neka goveda.
    Mislim da se onda zvalo banja ili odmaralište obzirom da se je vrlo malo radilo i ne mogu reći da sam se baš napatio.Žao mi je samo što me nisu prilmili za ronioca iako sam prošao sve preglede.

    avatar

    24.03.2014. (15:40)    -   -   -   -  

  • Sredovječni udovac

    Ja sam vojsku probao jos '84. i normalno, kao i svaki mladi anarhist, zamrzio je tamo jos vise. Poslije rat dosao do mene pa opet vojska, onda pauza pa opet vojska. Na kraju završim nesto kao taj tvoj koji objasnjava gdje je mjesto sranju. Kad sve to pogledam unazad, izgleda da sam ja najveći kurac...

    avatar

    24.03.2014. (16:44)    -   -   -   -  

  • semper_contra

    Otišao u vojsku 25.9.1968., vratio se iz Armije 25.9.1969. Tako se to tada išlo. Zakačila me invazija na Čehoslovačku pa nam produžilo. Bijeljina, BiH. Puk veze (bez veze). Rod: radiotelegrafista. Što reći: vojska ko vojska. Da je pameti ne bi je bilo niti trebalo biti.

    avatar

    24.03.2014. (22:23)    -   -   -   -  

  • @seno

    Krule...

    Svaka ti dala i drago mi je da ti je primarni talent, znanje i iskustvo u građevini donijeti neku duševnu i financijsku korist.

    Iman osjećaj da ćeš ti u nedalekoj budućnosti biti voditelj radova na temeljima prve RH nuklearke. Da imam moći i kapitala, angažira bi te odmah. I oprostia bi ti ako fali betona i nakrkaš 2 kubika šljunka i koju aluminijsku felgu sa pneumatikom.

    Godspeed-:)

    avatar

    03.04.2014. (21:40)    -   -   -   -  

  • Cina

    Bravo majstore, danas sam te prvi put gledal u emisiji nedjeljom u dva.
    I sad čitam tvoj blog, i u pizdu materinu konačno ljudi koji se ne boje reći lopovima da su lopovi!

    avatar

    08.06.2014. (15:13)    -   -   -   -  

  • chumaman

    Ha ha onda je mene pošteno zajebalo 89/90 Gnjilane -Kosovo
    dobra priprema za DR ,tako da sam prekaljen odgulio 91' ko dragovoljac
    dok su nas- ili mene mogli trpit (ili dok su šupcima popunili redove)prva demobilizacija 92' LUD.
    Valjda iako ne bi nakon toga ni poštarsku uniformu obuk'o
    radi gole egzistencije i čistog mazohizma vratih se 94' u profesionalnu brigadu , eeee tu sam na skroz puko k'o kokica .
    Uglavnom što te ne skrka.....ideš dalje, k'o mutav na sjeno......

    pozdrav braći po oružju

    avatar

    08.06.2014. (15:27)    -   -   -   -  

  • knjiški moljac

    nego, kako to da je prilog u nedjeljom u 2 o tebi sniman u mom kvartu (Rijeka - Srdoči) ? :-)

    avatar

    09.06.2014. (14:35)    -   -   -   -  

  • Banija i Lika

    Pozdravljam sve:)

    avatar

    09.06.2014. (15:24)    -   -   -   -  

  • Banija i Lika

    SInoć sam gledao emisiju "Nedjeljom u dva" i jako mi se svidjela. Dajem svoju podršku kolegi iz Like i kolegi iz Zagreba! Samo nastavite biti ljudi:)

    S poštovanjem,
    Miroslav

    avatar

    09.06.2014. (15:25)    -   -   -   -  

  • Mačak

    Gledao sam i ja emisiju ,,Nedeljom u 2,,! Razlika izmedju mog gledanja i gledanja predhodnika je što sam je ja gledao u Beogradu gde i živim.

    Kao prvo pohvala emisiji a posle toga pohvale i gostu emisije.Mislio sam da posle vašeg ulaska u EU,nema potrebe za ovakvim ljudima kao što je KRULE. Teći će med i mleko.Niste otišli daleko ili bar niste onoliko koliko sam ja očekivao da će te otići.Teme o kojima pišete su identične kao i ovde u Srbiji. Sve što sam pročitao deluje kao da je pisao čovek iz Beograda.
    Zbog toga evo podrške za dalji rad i odavde !

    Pozdrav!

    avatar

    10.06.2014. (10:52)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...