Komentari

whiteflesh.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • sarahB.

    tvoje misli meni liče na transcendenciju čistu...sviđam.

    avatar

    10.03.2014. (17:37)    -   -   -   -  

  • 20 do asa

    ......ne znam tko je na slici dasno na blogu, ali frizura je dobra !!.....

    avatar

    10.03.2014. (19:45)    -   -   -   -  

  • uskrsli pklatovi

    mada nije ovo mjesto da se raspravlja o transcendentalnom utjecaju frizura na globalizaciju, pa ni necu.

    avatar

    11.03.2014. (01:25)    -   -   -   -  

  • escape attempt

    Kad smo već kod razglednica, jesi li dobila onu moju iz Oxforda koju sam ti poslao u kolovozu? (Tu razglednicu sam ti zapravo trebao poslati iz Londona, ali stjecajem povijesnih okolnosti, o čemu sam te izvijestio u razglednici, poslao sam ti je iz svoje baze, iz Oxforda, grada u kojemu se redovito zbivaju neočekivano intenzivne komunikacije od kojih drhti svaka kapljica krvi, a metafizika je daleko kao film Daleko je sunce. (Btw, sorry kaj sam te optužio da si uklonila sa svojeg bloga to što nisi uklonila! To se zbilo upravo zbog tih oksfordskih fascinacija, jer nisam zbog tih kapljica krvi i suza mogao normalno pratiti radnju na kompjutoru.) Tu razlednicu poslao sam ti na adresu Društva hrvatskih književnih prevodilaca, jer ne znam tvoju kućnu adresu. Imam čak jak feeling da sam ti u rujnu poslao razglednicu iz Dubrovnika, ali teško mi je pratiti sve te izvedbene turbulencije usred moj pčelinje usredotočenosti u prostoru Europe. Uskoro se vraćam nakratko u Zagreb zbog dva događaja krajem listopada i početkom studenog te jednog događaja sredinom siječnja 2015. Nakon toga možda se opet skrasim u Oxfordu ili ću kampirati u blizini Stonehengea. Volim tvoju spremnost na moguće. Usput ti ljubim mrlju u oku. Pretpostavljam da si jako zauzeta, pa te molim da mi samo nabrojiš gradove ljubavi iz kojih si primila moje razglednice. Ljubim!

    avatar

    21.10.2014. (07:11)    -   -   -   -  

  • whiteflesh

    Naša prepiska pripada nekom drugom vremenu, i davno smo je zaključili.

    avatar

    03.11.2014. (23:42)    -   -   -   -  

  • escape attempt

    U pravu si. Doista, ta prepiska pripada nekom drugom vremenu, vremenu u kojemu smo još bili čak i biološki mladi. Da, zaključili smo tu preppisku, i to odlično, tj. onako kako dolikuje suvremenoj stvarnosnoj prozi. Naime, završili smo je nezavršivši je. Živjela!

    avatar

    04.11.2014. (18:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...