Komentari

salicakave.blog.hr

Dodaj komentar (11)

Marketing


  • Annaboni

    Ako su se i naplakali .....zanemari čuđenje , jer , plače samo ona.

    Ali zato dobro pometi sve mervice ne stavljajući ih pod tepih , jer nikad ne znaš ad će ti smetati golim tabanima

    avatar

    06.02.2014. (13:23)    -   -   -   -  

  • magle dolaze

    Jasno da jesu jedno za drugo. Idealan su par.

    avatar

    06.02.2014. (13:33)    -   -   -   -  

  • Seek Another Land

    Neki dan je pričao tiše no ikad...
    (ništa nisam čula)
    vjeruj mi

    avatar

    06.02.2014. (14:35)    -   -   -   -  

  • Valcer

    Uvijek ima mnogo realnih objašnjenja zašto nisu jedno za drugo i isto toliko osjećanja da jesu jedno za drugo...pa što prevagne u nekom periodu. Razum ili srce.

    avatar

    06.02.2014. (15:22)    -   -   -   -  

  • sarahB.

    Cesto je teze onom tko ne place..i jer ce tek plakati.

    avatar

    06.02.2014. (16:18)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    U tvojim tekstovima od svega ipak najviše volim igre fontovima - svih boja, oblika i načina! :)) Tu si mi nekako najsvojija!

    avatar

    06.02.2014. (17:55)    -   -   -   -  

  • Nisa

    S tim mrvicama pod stolom da li se stopio i šapat ?

    avatar

    06.02.2014. (20:36)    -   -   -   -  

  • Vanda

    oh, ta opširna viđenja za vrijeme metenja.

    avatar

    06.02.2014. (21:37)    -   -   -   -  

  • Vanda

    Nemarno poduplah svoj komentar pa ovaj rado pretvaram u pozdrav. :)

    avatar

    06.02.2014. (21:37)    -   -   -   -  

  • primakka

    kako ti samo pleteš te riječi...i jedne i druge.
    a ja kad metem (rekla mi je moja i.), sasvim je očito da sam na nekoj terapiji. pomaže vrlo.:)

    avatar

    07.02.2014. (13:53)    -   -   -   -  

  • Bez šećera. Hvala.

    @annaboni - imaš ti i pravo. osjetljiva su ova stopala...

    @magle - doista ne znam je li to bila ironija ili ne :)

    @seek - ti znaš da ti vjerujem, pa i kad bi netko možda rekao da ne bih trebala

    @valcer - ne znam što je prevagnulo, ali zadnjih dana ne čujem štikle u stubištu :)

    @sarah - hmm... zna to biti istina, često :)

    @ama - mhm, moje se riječi rado fontiraju :)

    @nisa - i šapat... dobro pitanje... moj je često ljepljiv pa se drži za mrvice htjele one to ili ne. misliš da je to ok?

    @vanda - poduplahno je skroz dražesno kad se pretvori u pozdrave :)

    @primakka - možda je do zime i štrikanja? (možda bih i ja trebala na terapiju? zbilja bi to trebalo pomesti... pa na krupni otpad)

    avatar

    07.02.2014. (15:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...