Komentari

salicakave.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Trakon Gasve

    Treba vremena da se pojave škrge, ali kad se pojave, dišeš kao nikada u životu.

    avatar

    05.02.2014. (17:21)    -   -   -   -  

  • križar

    Utopit se možeš u koječem, npr. u očima ( ja jesam)

    avatar

    06.02.2014. (00:14)    -   -   -   -  

  • Seek Another Land

    ja ipak vjerujem da mi znamo...
    to s vodom.

    avatar

    06.02.2014. (07:12)    -   -   -   -  

  • magle dolaze

    O.K., to si proživjela (u mašti ili stvarno, svejedno, nema razlike- osim ožiljka, pogledaj dlan, odmah...).

    A sada izmaštaj (ili proživi, svejedno, nema razlike) neko novo disanje -udisanje - izdisanje... sanje... neko.

    Pa pogledaj noge, trbuh, grudi, lice.. sve...dlanove, stopala... ima li ožiljaka.

    Pogledaj ima li škrga, Bella.

    avatar

    06.02.2014. (10:19)    -   -   -   -  

  • sarahB.

    Tek u dubokoj vodi shvatimo da smo ribe, Bella.
    Skrge se drugacije ne aktiviraju.
    U plicini smo neke druge zivotinje...:-)

    avatar

    06.02.2014. (12:49)    -   -   -   -  

  • Bez šećera. Hvala.

    @manon - jest, treba. strpljen spašen. a to kako se onda diše, to ne bih znala ocijeniti...
    @križar - da... ponekad zbilja ima ljepote u utapanju :) i ni disati nije potrebno :)
    @seek- i ja, moja ti, i ja...
    @magle- koja ljepota od komentara! trenutno ne ronim. možda ih zato ne vidim?
    @sarah- neke druge životinje :) neka sasvim druga vrsta...

    avatar

    06.02.2014. (12:54)    -   -   -   -  

  • Vanda

    Muško-ženski odnosi.
    Popravljivo - - - nepopravljivi. :)

    avatar

    06.02.2014. (21:26)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...