Komentari

mojemislinapapiru.blog.hr

Dodaj komentar (15)

Marketing


  • modrinaneba

    preljepo napisano ....i Hvala Tebi...Želim Ugodan dan dalje...

    avatar

    31.01.2014. (15:24)    -   -   -   -  

  • sewen

    Palčevi gore!

    avatar

    31.01.2014. (15:42)    -   -   -   -  

  • shadow-of-soul

    ''u tvojim očima da se vidim...''

    kako dobro... pjesma je cijela prelijepa, hvala na ovako lijepoj poeziji...

    i, hvala na lijepom komentaru kod mene... da, nedostaje mi moja najbolja prijateljica Slavica, moja mama :)

    avatar

    31.01.2014. (16:12)    -   -   -   -  

  • bellarte

    ..zar i kod tebe bezimena?

    avatar

    31.01.2014. (18:26)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Tužno.....

    avatar

    31.01.2014. (20:05)    -   -   -   -  

  • Vanda

    Traženje spasa izvan sebe... priznanje kako čovjek ne može sve sam.

    avatar

    01.02.2014. (14:18)    -   -   -   -  

  • Fancy

    Ljubav daje smisao i ljepotu našim životima.

    Hvala ti na posjeti i komentaru!

    avatar

    01.02.2014. (17:17)    -   -   -   -  

  • eum

    Iskrena i lijepa pjesma i
    po svom sadržaju i naziranju cilja
    koji nije samo ljubavni negi i sadržajni,
    vječni u težnji ka jedinstvu,
    u ljudskom strahu od gubitka
    odiše iskrenpošću i toplinom...
    lp

    avatar

    02.02.2014. (13:46)    -   -   -   -  

  • eum

    "postoji Nada, pružena prema obalama,
    i novo nestrpljenje da bi smo otkrili još,
    postoji svijest, život, ljubav, vjera, rast,
    postoji uvijek ono bolje, čemu težimo"
    NoVi PoSt

    avatar

    02.02.2014. (13:47)    -   -   -   -  

  • proza o nevjerojatnom

    Dok god postoje pjesničke duše poput mene nikada nećeš biti sam! Mi ćemo uvijek razmjenjivati naše pozitivne pjesničke i filozofske misli! Hvala ti na velikom ohrabrenju za moje pisanje, isto to ohrabrenje želim i ja tebi kroz boddichitu, bodhi=plemeniti um, chitta=plemenito srce jer svu sreću i sve blagodate koje želim sebi želim tebi i svim bićima, a mi smo si osobito bliske duše!

    avatar

    03.02.2014. (14:55)    -   -   -   -  

  • proza o nevjerojatnom

    Ustvari piše se bodhichitta
    , dakle bodhi=plemeniti um i chitta=plemenito srce, premda nemoj se čuditi ako sam pobrkala jer po mom osjećaju um i srce su duboko utkani jedno u drugo kao i duša i tijelo.

    avatar

    03.02.2014. (15:24)    -   -   -   -  

  • andriano1

    pozdrav

    avatar

    03.02.2014. (19:01)    -   -   -   -  

  • proza o nevjerojatnom

    Imam opet nešto novo i pozivam te da dođeš...:)

    avatar

    04.02.2014. (14:54)    -   -   -   -  

  • domoa

    Pozdrav :)

    Mi smo društvena stvorenja i nikako ne možemo sami da živimo. Tako i naša duša pati ako se odvojimo i mislimo samo na sebe.

    Posebno mi se dopala zadnja kitica :)

    Lijep pozdrav iz Rijeke

    avatar

    04.02.2014. (19:43)    -   -   -   -  

  • eum

    "Umjerenost u svemu, preduvjet je zdravlju,
    zato svaki čovjek vlastitom savješću mora
    dati sebi pravu mjeru u svim stvarima"
    ZDRAVLJE - novi post

    (komentar vašeg psta, slijedi poslije, ili kada prijavite novi)

    avatar

    06.02.2014. (13:27)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...