Komentari

nightwishqueen.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • Slytherin Granny

    ummm, hi *awkard*
    nova sam tu (kind of... duga prica)

    but, first of all - otanjoubi omedetou ^^
    sve najbolje, puuuno animea, mangi i svega sto te cini sretnom ^^

    now... uta no prince-sama nisam gledala, but sounds really interesting ^^
    tako da cu ga vrlo vjerojatno pogledat kad nadjem nesto slobodnog vremena ^^

    inace, have to say this - citam tvoj blog jos od davno (prije nego napravih svoj) & it's one of my favourites :3

    pozdrav ^^

    btw, nadam se da se citamo ^^

    avatar

    29.01.2014. (16:40)    -   -   -   -  

  • D.

    Pogledala sam prvu epizodu danas nakon što sam pročitala ovaj post. (tko šiša faks i ispite :,D). Skvičala sam od uzbuđenja kao budala svaki put kada bi se novi lik pojavio. :D
    Sve najbolje ti želim :))

    avatar

    29.01.2014. (17:27)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    Happy Birthday once again! :D :*

    avatar

    29.01.2014. (19:37)    -   -   -   -  

  • XAnimeX

    stavit ću ga na svoju listu pa ću pogledati jednom.
    Sretan rođendan :D

    avatar

    29.01.2014. (21:24)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    SRETAN ROĐENDAN, DRAGAAAA :*
    Želim ti sve najbolje ;)

    * I new kod mene ;)

    avatar

    29.01.2014. (22:09)    -   -   -   -  

  • Evangeline

    Joj, moja sestrična obožava taj anime te stoga i ja moram biti upućena u njega. xD
    Ne znam još hoću li ga pogledati, ali baš bih mogla nakon ispitnih rokova.

    avatar

    30.01.2014. (14:39)    -   -   -   -  

  • Nemezis

    Sretan rođendan :)
    Meni je to sasvim neistraženo područje, što je dobro, volim neistražena područja istraživat :D

    avatar

    30.01.2014. (22:31)    -   -   -   -  

  • Slytherin Granny

    hi (^^)

    well, of course it is :3
    and, thanks for the wishes ^^

    well... najdrazi animei... jedno od tezih pitanja xD
    ima ih puuuno, al' nvm - neki od njih ^^
    vampire knight, trinity blood, hellsing, kuroshitsuji, nana, paradise kiss, death note, kyoukai no kanata...
    stvarno ne mogu izdvojit samo jedan xD

    mange ne citam puno - uglavnom zbog premalo vremena >.<

    what about you? :3

    and to answer your question - yup, citale smo se... samo to nekako nisam bas htjela previse spominjati... s obzirom na new start and everything...
    iako to mozda i nema nekog prevelikog smisla xD

    avatar

    01.02.2014. (20:07)    -   -   -   -  

  • Zvijer

    Eh, unatoč mojim novogodišnjim željama, još ni jedan osvrt na knjigu, mangu ili anime nisam napisala. Ima vremega, godina je duga. xD

    Usput, više ne znam s kojeg bloga odgovaram na koji komentar - težak je život s dvostrukim blog identitetom. :P

    avatar

    03.02.2014. (17:13)    -   -   -   -  

  • Roselina

    Komentiram prekasno, ali ipak evo me i ovdje da ti kažem tanjoubi omedeto to you!!

    Tvoja strast i ljubav prema animi me fascinira skroz. :D

    avatar

    03.02.2014. (18:17)    -   -   -   -  

  • Kouji

    Sretan ti rodendan i sve najbolje od srca. :)

    avatar

    03.02.2014. (22:30)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Sretan ti rođendan želim uz sve naj neka te prati u ovoj tvojoj novoj godini života! :)
    Lijepi pozdrav ti ostavljam i tvojim lijepim postovima :)

    avatar

    04.02.2014. (13:15)    -   -   -   -  

  • Veena

    Gledala sa cak ovaj samo prvu sezonu jer tad jos nije bila druga ili nije bila potpuna, svakako cu je sada pogledati jer mi je anime sladak, ali najvise zbog njihovog ravnatelja...
    On je stvarno zanimljivo bice xD
    I sretan rodendan!

    Hvala na dobrodoslici, citamo se :)

    avatar

    07.02.2014. (23:06)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    na prvu sam pomislio...muški harem, jedna cura, ok I see why she digs it. i cover je pravi fangirlovski,hime-chan :)
    ali pjesma zapravo uopće nije loša,što je najbolje od svega. malo su mi bili smiješni ispočetka dok se naviknem na naglasak u engleskom i nadopunjavanje rečenica likova jedni drugima,ali dodaje šarmu :)
    cool.

    pozdrav

    avatar

    08.02.2014. (18:59)    -   -   -   -  

  • ed hunter

    sretan rođendan!!
    znam da se radi o znatnom zakašnjenju, ali valjda i namjera nešto znači.

    avatar

    12.02.2014. (00:51)    -   -   -   -  

  • Slytherin Granny

    hvala na komentaru - stvarno puuuno znaci (won't lie - i started fangirling) & it made my day :3

    ***

    unfortunately, nisam gledala ni blood+ ni blood c >.<
    but i will (^^)
    damn, ljetni praznici i kraj mature moraju sta brze proc >.<
    i onda izgleda da necu cijelo ljeto izic iz sobe (s obzirom na to sto sve planiram pogledat/procitat - anime, mange, serije, knjige...) xD

    ma volim i ja mange i anime jednako... ali osim sto nemam vremena (atm), ne volim bas citat preko interneta....
    tako da sam bila skroz happy kad sam se nedavno pocastila 2. volume-om rozen maidena (although i need to read the first one before it xD ) [don't blame me, bila je doslovno 10 kn u algortima i zapravo su je imali u ducanu, a inace su te na engleskom (od 10 kn) samo za narucit preko interneta] :3

    oh, almost forgot - i don't read/watch yaoi... dunno, nekako mi nisu "sjeli" a inace nisam preveliki fan ni ecchija =/

    oh well, maybe i'm just way too weird xD

    btw, koji su ti favourite zanrovi? (ako ih uopce imas ^^ )

    pozdrav! (^.^)

    avatar

    18.02.2014. (23:25)    -   -   -   -  

  • Does the soul exist in modern society?

    moj najdraži anime bio je Death note i old school klasik Cowboy Bebop :)

    avatar

    19.02.2014. (19:29)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    hime-chan, znam da si ti entuzijastica za japan, pa ti ostavljam ovdje dokumentarac o host klubovima. dosta kontroverzan,meni je bio zanimljiv,mislim da će biti i tebi.

    ako odlučiš pogledati,javi što misliš.

    sincerely

    avatar

    21.02.2014. (23:32)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    idiot,nisam ostavio link xD
    evo ga.

    http://www.youtube.com/watch?v=bL1pA0McgvM

    avatar

    21.02.2014. (23:32)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Lijepo te pozdravljam. Ostaj u dobru! :)

    avatar

    25.02.2014. (18:41)    -   -   -   -  

  • Christie.

    Ajme, već je mjesec dana skoro prošlo od posta,
    a ja ti nisam ni rođendan čestitala,
    gomenasai >.<
    (still, sretan rođendan...?)

    Ahh...
    Ovak neš tražim ovih dana.
    To i neki shoujo.
    Ne želim pogledat video ak neš spoila.
    Al mislim da ću ga ipak pogledat
    (Trenutno slušam ovo btw.
    http://www.youtube.com/watch?v=XSiq9ALLiGI)

    *pogledala video*
    Ah, ovo je tak slatko. :3

    Al moram ti reć,
    pogledala sam neki dan Antique Bakery (love love love) i K Project (loved it very much as well, ne znam jel si gledala?) i pogledala sam sa sestrom Nogizala Haruka no Himitsu.
    Ostale su nam još OVA-e doduše,
    al i to ćemo još.
    Ak se njoj svidjelo,
    mora bit dobro.

    Thanks for your recommendations,
    as always :DD

    Pozdrav! :D

    avatar

    27.02.2014. (00:52)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Ni tebe često nema...
    Uništio te studentski život? ;)

    avatar

    27.02.2014. (16:43)    -   -   -   -  

  • P. Ramone

    Sretan rođendan sa zakašnjenjem od mjesec dana!
    Ne gledam baš anime, tako da se ne razumjem u ovo ali uvijek volim pročitat tvoj post.

    (Ja sam ona Anne, čitale smo se u 9.mj,ali sam zaboravila kor.ime od bloga, pa evo novi)

    Pozdrav :)

    avatar

    28.02.2014. (21:40)    -   -   -   -  

  • Does the soul exist in modern society?

    hehe ma tko ne bi volio Death note s Ryukom i jabukama :)
    vidim da te dugo nema, mada, nemam pravo reći ništa, s obzirom da sam zbog faksa i sama dugo izbivala od zadnjeg posta!

    avatar

    03.03.2014. (13:08)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    SRETAN ROĐENDAN,ŽELIM TI SVE NAJBOLJE
    I DA POGLEDAŠ JOŠ PUNO PUNO ANIME-A i PROČITAŠ PUNO
    MANGI I DA UŽIVAŠ U FINIM JELIMA!! :D

    *šapće* zanemarimo profulan datum *oprosti*

    hahha,ovo sa glavnom junakinjom :')

    ps. dodano na popis :D

    *veliki hug*

    avatar

    08.03.2014. (14:35)    -   -   -   -  

učitavam...