Komentari

salicakave.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • Scirocco

    Od svega što se u tom trenutku treba reći, to "više te ne volim" je najbanalnije i najnepotrebnije.

    avatar

    13.01.2014. (13:27)    -   -   -   -  

  • happywedding

    uh...

    avatar

    13.01.2014. (14:03)    -   -   -   -  

  • Annaboni

    Ne znam @šalice ne znam............Ostala sam u laganom tupilu nakon čitanja

    avatar

    13.01.2014. (15:03)    -   -   -   -  

  • sarahB.

    Ma ljudi se nabacuju s volim te i ne volim te, podjednako... baš nabacuju....
    Osjećaji su krhki, lomljivi, nestalni, srećom imamo postupanje, postupci su rječitiji, trajnije ostaju u sjećanju od bilo kojih riječi.
    Izvrsno napisano, izvrsno... naježilo me više puta.

    avatar

    13.01.2014. (15:53)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    Tanka je granica između ljubavi i neljubavi - jesmo li je svjesni uvijek, je li potrebno da je baš uvijek i budemo svjesni? Jer bezbroj je vrsta ljubavi, i puno vrsta neljubavi. Ne znam je li moguće da nekog koga smo istinski voljeli, tako odjednom prestanemo voljeti (bez nekog ekstremnog razloga)...? Mislim da je više stvar u tome da prestanemo voljeti adekvatnom vrstom ljubavi, i odatle taj ružan i težak osjećaj nevoljenja, koje možda nije to, no nije ni osjećaj kakav trebamo, i/ili kakav onaj drugi treba. P.S. Efektan završetak tekst, baš mi se svidio!

    avatar

    13.01.2014. (17:41)    -   -   -   -  

  • Seek Another Land

    nema strašnijeg osjećaja od prestajati voljeti.
    reći tako nešto je glupo i djetinjasto.
    to se ne govori, od toga se umire.
    ne znaš tko više...

    avatar

    13.01.2014. (17:56)    -   -   -   -  

  • metamorfoza

    Uff..nemam riječi..nemam slova..
    ovo mi je jedno od najboljih ako ne i najbolje tvoje...

    avatar

    13.01.2014. (23:58)    -   -   -   -  

  • Neverin

    hvala na sudjelovanju..

    avatar

    14.01.2014. (08:03)    -   -   -   -  

  • Sjedokosi

    kako izreći više te ne volim
    riječi to mogu one i tako ubijaju
    a ljubav nije više te ne volim
    konstatacija zbog neke druge ljubavi
    ma čemu onda volim te
    ako se to ne izrekne
    ne možeš reći ne volim te...

    avatar

    14.01.2014. (09:37)    -   -   -   -  

  • Odsutnost matične ploče

    Nekad jest tako i dovoljno za prekid, no mislim da je najčešće izgovor. Izvrstan tekst!

    avatar

    14.01.2014. (11:22)    -   -   -   -  

  • Lou Salome

    A možda jednostavno prešutjeti i otići?

    avatar

    14.01.2014. (11:59)    -   -   -   -  

  • valentino

    izvrsno !

    avatar

    14.01.2014. (13:42)    -   -   -   -  

  • somnus_

    ipak, voljenjem ostavljamo dio sebe koji ne mozemo povratiti vise i kad prestanemo voljeti. je li uopce moguce prestati voljeti?

    avatar

    14.01.2014. (15:42)    -   -   -   -  

  • križar

    I volim te i ne volim te treba potkrijepiti djelima( ili nedjelima)

    avatar

    14.01.2014. (18:36)    -   -   -   -  

  • Trakon Gasve

    Prvo, otvorim blog.hr, na naslovnici ugledam post koji je napisala Šalica kave. Pomislim, ovo je predivno. Kliknem, a ono ime bloga: bez šećera. hvala. Prvo što sam rekla je "Isuse, ja nju volim". Tih 5 efektnih riječi su moj cijeli život.

    A post... Ja to nikome nisam rekla, nikad. Jer, ne govorim ni "volim te" ako to stvarno ne osjećam. A "volim te" je po meni nešto što ostaje cijeloga života. Jače ili slabije, ali ostaje.

    avatar

    14.01.2014. (19:09)    -   -   -   -  

  • twirl-dječak sa šibicama

    bez suza.
    čak i bez treptaja
    bivša ljubav je lanjski snijeg

    avatar

    14.01.2014. (21:32)    -   -   -   -  

  • Livia Less

    To se kaže nikako. To više te ne volim ne postoji. I to se svi pitamo kako se to kaže da utvrdimo nemoguće gradivo. Postoji više ne boli i nije isto s više te ne volim, iako se čini jednakim. Tako ja to vidim.
    I taj put do više te ne volim je pun problema i uzalud se prelazi. Sve kao da bi nešto rekli sad mi je svejedno, a nije i nikad neće biti.
    Slično onom: Baš te briga šta drugi misle! Naravno da me briga, naravno da mi je stalo. Možemo se tješiti tim baš me briga i vikati na sav glas baš me briga, ali to ne mijenja osjećaj važnosti tuđeg mišljenja. I tuđih emocija. Ne znam šta o tome roboti imaju za reći: Oni mogu jedini znati kako se to kaže: Više te ne volim. Mada sam i u to počela sumnjati. Ma i plastika, i drvo, i porculan, i stijena, i čelik... sve to voli zatreperit.... I oni veliki brodovi što se njišu. I oni isto. A to nije pjesma tek. Ili rečenica u nizu.

    avatar

    16.01.2014. (12:18)    -   -   -   -  

  • metamorfoza

    ponekad ljubav jednostavno umre..kod mene nikada..
    ali dovoljno mi je bilo samo jednom to čuti, od onoga koga sam voljela najviše..
    dovoljno..za cijeli život..
    i ostane rez...

    avatar

    16.01.2014. (22:47)    -   -   -   -  

  • magle dolaze

    ... kad' se vraćam nisi budna...

    avatar

    17.01.2014. (23:37)    -   -   -   -  

  • frulica

    za tebe

    avatar

    18.01.2014. (14:50)    -   -   -   -  

  • frulica

    jos

    avatar

    18.01.2014. (14:56)    -   -   -   -  

  • eum

    Ljubav se rađa i u vrtiću,
    naročito sa slatišima...

    Nakon par godina vraćam se sa ISTINOM.
    EuM, Lp

    avatar

    19.01.2014. (14:02)    -   -   -   -  

  • nevaljalemisli

    Cula sam jednom te rijeci...eksplozija atomske bombe u grudima...nakon toga tupilo...divim se tvom umjecu pisanja

    avatar

    25.01.2014. (11:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...