Komentari

parasomnia.blog.hr

Dodaj komentar (21)

Marketing


  • mm

    se zgodi ^^

    avatar

    01.12.2013. (12:49)    -   -   -   -  

  • _A_

    A kae pa to je normalno!?Naučiš se na ljude i super je što možeš računati na nekoga i uvijek je super pronaći nove prijatelje osobito kad prestaneš biti ZMAJ! Moram zajebavat, a ti moraš prestat i opustiti se. Ne jebeno analiziraj sve. Kae sad tu je idi jedi krumpiriće. Love you nesrećo /eto JAVNO da se ZNA :*

    avatar

    01.12.2013. (12:53)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ Mitja - hahah zgodi se, zgodi xD preveč je vremena štaš =)
    @ _A_ - pa nije normalno da ne mogu bit normalna i otići na dejt jer radije doma jedem palačinke, šećem Herona i zajebavam se sa Casketom...i imat će 45 i 666 mačaka i šta onda? ti i Mijič ćete otvorit ranč za mene?

    avatar

    01.12.2013. (12:56)    -   -   -   -  

  • _A_

    Daj ziher barem ti nemaš brige oko takve sudbine xD Dobro malo ti ne ide u prilog što si tvrdoglavo đubre ali kad već imaš na raspolaganju 20 sati dnevno umjesto 2 sata landranja sa Heronom ili one smrdljive garaže i jebenih bubnjeva možeš se oprat ko žena i pol i otići na čvenk? To ti nije palo na pamet? I Mitja gubi se sa tim "zgodi se", ja sam protiv tih kerefeka...

    avatar

    01.12.2013. (13:00)    -   -   -   -  

  • mm

    jaz nimam pojma Ana zašto je to bitno? ne trebaju ti takve stvari btw.she smells great and i'm fucking glad she can play that shit correctly jerbo sam vidio i preveč sto su usrali

    avatar

    01.12.2013. (13:04)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    _A_ ja tebe volim ali nema šanse da se odreknem 2h "landranja" sa Heronom po pitanju 2h slušanja ikoga kako melje gluposti, jedva svoje preživim, ok pogledaj mi ovaj post? i sad da tako sjednem pred nekoga i 2 sata meljem o krumpirićima na glavnom ili đn tn tn tn djelu pjesme hahaha eto kako Mitja uči S.T.A.R.S. samnom? hell no ... između ostaloga, sad je kasno...

    avatar

    01.12.2013. (13:10)    -   -   -   -  

  • mm

    aj rest maj kejs preveč išta drugo https://www.youtube.com/watch?v=lH4qGIw9UBs ne znam možda bu i ovaj radio taj iframe je zakurac

    avatar

    01.12.2013. (13:18)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    brutalno zabavno i Amity je pa daj moramo pod obavezno!

    avatar

    01.12.2013. (13:27)    -   -   -   -  

  • mm

    razveselilo me kad sam vidio Northlane i live su (y) nek ti bude zao jer nisi htjela ici snama evo McGuire isto https://www.youtube.com/watch?v=F09ysoP4Tnc

    avatar

    01.12.2013. (13:32)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    da nedavno me netko podsjetio kako su zapravo dobri, a jbg jako puno bandova mi prođe kroz ruke i ne sjetim se baš svega uvijek.....neki dan sam pikirala tvoje sugrađane, live u Močvari su rasturili uz kikače Apex =) https://www.youtube.com/watch?v=DVfDJhLGuZQ

    avatar

    01.12.2013. (13:40)    -   -   -   -  

  • mm

    preveč mi stari bubnjar bio naporan ovo bi moglo i proć, a taj Apex daj riješi nešto da vidim više šta je sa Vintageom? jel ti to radiš ili netko drugi? posvajaš ih ili?

    avatar

    01.12.2013. (13:44)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    Apex joj, e , ne znam ni sama više... Lik koji vodi GV je uzeo Free Ride/Subscale, a iskreno meni lagano pun kuku toga, trebalo bi malce gurati vanka..i sad imam The Day Will Come i odlična su kombinacija i još stiže novi DE koji će ti se svidjet jer je Lelas opet sav lud i inspirativan, a skoro valjda bude i IMC nešto =) radi seeee =D

    avatar

    01.12.2013. (13:51)    -   -   -   -  

  • mm

    vidjeo sam da okupiraju FB page al nisam šteo ništ reći jer znaš dobro moje mišljenje o tome. ako hoćeš male van pa trebali ste ih na vans warped ili ako su već u RH barem demo hard placea i gurati a onda možda dobiješ priliku TDWC me iznenadio meni malo sporo

    avatar

    01.12.2013. (13:56)    -   -   -   -  

  • mm

    a Lelas je dobar ali puno tu za učit ima, mali Sven je dobar zato i trebala si njega umjesto onog bahatog za IMC bolje bi bilo

    avatar

    01.12.2013. (13:58)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    Daj nemoj sad baš tako, ok su =) možeš izaći na kraj sa njima i da znaaaam koja je vaša politika oko toga add ali ne vjerujem da svi imaju skrivene namjere xD pretjerujete xD za vans mi je kasno ali iduće godine definitivno, zato sada skupiti što više svirki i iskustva ovdje =) spori? a ne znam, meni su legli... Lelas je sasvim drugi stil pa možda zato? bahati iz IMC-a hah a jbg tako se posložilo, bit će bolje =) prenjet ću Svenu kompliment =) dolazeći od tebe to je

    avatar

    01.12.2013. (14:06)    -   -   -   -  

  • mm

    mača evo slušaj i nek dođe ta poruka čim prije https://www.youtube.com/watch?v=nEQicVsuhR0 i ajmo svirat :) znaš da mi spirsani splugovani tetovažeri jesmo taman xD nej me ubit xD

    avatar

    01.12.2013. (14:11)    -   -   -   -  

  • x0x0

    kako si me nasmijala ovim postom :)))) trebaš više ovakvih! i ne daj se smesti čak i kad sama ne znaš što točno želiš vjeruj da srce bude odabralo pravi put ;) *with love unto all things, so be it forever* ;)

    avatar

    01.12.2013. (15:00)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    asti ovo se pretvorilo u jubito kontest xD evo moj doprinos je predivni Ed Sheeran, malo si me podsjetila sa onim dečkom Benom dobar izbor moram primjetiti ;-) mača sva si vražja xD daklem da rezimiran :kako su se ovo dvoje porječkali, Apex je dobio blankTV, ti i dalje nisi dobila krumpiriće, Zoki je bez datea i dalje, sa cimericom u 5h odeš na burek, inbox i dalje čeka? xD ahahahahahahha koji vikend, koji pičvajz, ne znam šta je ušlo u tebe ali lipo je vidit malo manje posla, malo više smijeha (rekao mi je Vedran da se smiješ usred snimanja i da sigurno nije novi riff) ae dakle koffi tajm što prije, pusa iz sela ;-) ee evo i ovo Passenger- Let Her go al obrni, drži to sve https://www.youtube.com/watch?v=RBumgq5yVrA

    avatar

    02.12.2013. (14:21)    -   -   -   -  

  • _A_

    Pa njih dvoje uvijek naprave yt kontest od svega :o to smo naučili po svim forumima, statusima, skaypovima, tviterima, jubitoeivima, fejzbukevima.........gdje god ima internetsa ima i drum cama i tih drndanja kaj već svima ide na kurac samo se njih dvoje nedaju i dalje :o dva začuđena imam xD i heštegam # ...Would've been, could've been,
    Should've been......ostala sam očarana na kraju kako je cover dobar :')

    avatar

    05.12.2013. (11:35)    -   -   -   -  

  • sullivan.

    Mene je osvojio na 'voli Formulu 1', meni dosta. :D

    Divim ti se na toliko enegrije i volje, meni ni 8 sati sna ne bude dovoljno. :(

    avatar

    05.12.2013. (21:11)    -   -   -   -  

  • Shad0w Spect0r

    Još uvijek pišeš blog ;) svaka čast!

    avatar

    11.12.2013. (12:30)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...