Komentari

teutinaljubav.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • kika

    danas u poligrafu:
    "želimo zacementirati to da nam gay, lezbejski ili kako već hoćete, parovi nikada ne dobiju iste prilike kao NORMALNI parovi, a to su muškarac i žena, različitih spolova, kako je to i bog htio."

    već sam ti napisala da se bojim. vidiš da imam puno razloga za strah.
    simpa su mi blogeri koji se ograđuju od sektašice markičke, a gdje god se okrenem samo ona zastupa stavove svih koji su "za".

    avatar

    29.11.2013. (16:14)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Kika ... Tako kažu oni koji nas optužuju da se služimo govorom mržnje. Biti će mi posebno zadovoljstvo sutra se u Rijeci pridružiti povorci suprotivu.
    Stravično je gledati sa kojim nevinim izrazom bogomoljka govori o odnosima među ljudima o kojima pojma nema.
    Vjerujem da ti je promakao anagram u naslovu prošloga posta!

    avatar

    29.11.2013. (16:38)    -   -   -   -  

  • Bocaccio

    o čemu vi to pobogu raspravljate? o nečemu što postoji i što je ozakonjeno.

    sve su to trice i kučine kako bi vladajuća komunistička falanga skreula pažnja sa daljnje gospodarske recesije u Hrvatskoj. Zoki se danas (čiam u medijima) čudi kako to da već dvije godine za redom, baš kad su njegovi došli na vlast u Hrvatskoj pada gospodarska aktivnost i BDP.eto, službem objavljeno da je u trećem kvartalu pala za daljnjih 0,5%.

    bilo bi vam svima bolje da se malo otreznite. ;)

    avatar

    29.11.2013. (17:00)    -   -   -   -  

  • blogerica

    da, da, super su mi oni koji nas prozivaju komunjarama, a onda u sljedećem trenutku kažu: TAKO KAŽE VEĆINA. hm, kakva li je to ideologija samo??? pitanje iz povijesti za milijun kuna. ;)

    avatar

    29.11.2013. (17:20)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Bocaccio ... Valjda znaš da ja nisam komunjara i nisam bio nikada u životu. Iskaznicu HDZ-a iz 91 vratio sam proljetos predsjedniku riječkog HDZ-a za vrijeme proljetne kampanje za izbore, nasred korza pred svjedocima uz riječi: Gadim se hadezea koji se na ovaj način liže sa crkvom! Takvu Hrvatsku nisam čitav život sanjao. Upravo HDZ sada ovu situaciju koristi da bi se na novim izborima mogao pozicionirati na način: Valjda ste vidjeli tko je uz narod! Stvarno jadno i nisko.
    Ispada po tvome i po pogledu onih koji razmišljaju kao ti, da smo svi mi koji razmišljamo svojom a ne popovskom glavom komunjare. E moj Bocaccio ...

    avatar

    29.11.2013. (17:49)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Blogerica .. Pa to im je valjda najjači argument. A ta večina ovako izgleda:
    Pitanje je postavljeno na način da se potvrdni odgovor sam nameče. Jasno da je velika večina rekla "pa naravno da smo za" uopče ne razmišljajuči o tome šta se zapravo krije iza toga za. Znam ljude koji su kasno shvatili kako su nasanjkani u svojoj naivnosti.
    Tako prikupljeni potpisi sada se uzimaju kao dokaz da je 750 000 ljudi potpisalo za. Ja to nazivam največom prijevarom u povijesti Hrvata.

    avatar

    29.11.2013. (17:56)    -   -   -   -  

  • Voyager-nova generacija

    Pa eto u svojoj četverogodišnjoj povijesti pisanja na blogu ovo je drugi put da sam tema jednog posta tj moji komentari, u ovom slučaju moj jedan komentar. Prvi je ako se dobro sjećam bio bloger geomir prije par godina.
    Ali sad da nastavimo dakle raspravu sa prošle teme jer je tamo na ovaj moj odgovor odgovorila anonimna blogerica kika.
    Zanimljivo je kako ljudi drugima stavljaju riječi u usta koja nisu napisana. Još jednom predlažem da svi pokušaju čitati ono što piše.
    Kika ako misliš da ti ljudi nemaju ta neka prava tj da nisu onakva kako sam ja naveo identična onim u izvanbračnoj zajednici, onda zaista treba provesti raspravu da se promijeni zakon. Vidiš samo se u totalitarnim režimima zakoni donose bez rasprave. Ja u takvom društvu ne želim živjeti, ja želim da se o svemu argumentirano raspravlja.
    Uostalom opet se iznose neke laži o tome da se nekome zato jer je homoseksualac oduzimaju neka osnovna ljudska prava, već sam pitao autora ovoga bloga da se izjasni koja su mu to prava oduzeta ali već je tri puta eskivirao odgovor ( pogledati raspravu na mome blogu).
    Za razliku od njega ja na svako pitanje odgovaram pa i na ona koja nemaju veze sa temom i kojim se čak imputira nešto što nisam napisao. Pita kika što učiniti sa onim koji imaju djecu a ne žele ući u brak. Moj odgovor je pa ništa, to su njihova djeca i njihovo je pravo da odluče u kojoj će zajednici živjeti ili neće živjeti u zajednici.
    Ona imputira a to radi i autor ovoga bloga da se ja zalažem za oduzimanje djece roditeljima koji nisu u braku. Ja ih upućujem da još jednom pročitaju komentar i uvide da se moje mišljenje odnosi na usvajanje djece, ne na vlastitu biološku djecu. Dakle da citiram sebe a možete to provjeriti i u postu jer je autor citirao također mene. "Naravno ja sam mišljenja da ni izvanbračna zajednica ne bi imala pravo na usvajanje djece."
    Sad se postavljaju pitanja ovakvih imputiranja. Inače ovo je mali primjer kako se i inače radi na dnevnoj sceni preko medija i na taj način se manipulira masama i širi govor mržnje od strane opcije PROTIV.
    Zašto kika i autor ovoga bloga to isto rade mogu biti 2 razloga, ili zloća pa zbog nedostatka argumenata se pokušava nešto imputirati ili jednostavno neznanje tj površnost, ali onda se postavlja pitanje da li su tako površni u svemu u životu. Ipak se ja nadam da je ovo drugo, ali ostavljam svakome na procjenu

    avatar

    29.11.2013. (18:28)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Vojager ... Kao prvo ja imam punih osam godina bloganja. Dakle trk po cigarete.
    Što se tiče toga da treba provesti javnu raspravu tu si u pravu. Samo što je raspravu trebalo provesti PRIJE ovoga ludila. Znaš kako narod kaže: Prošla baba s kolačima ... ili ona druga, meni draža: Kasno se jebenom kajati.
    Kada je riječ o pravima na koje misliš da ti ne odgovaram stvari stoje ovako: Pred Ustavom smo SVI jednaki. Ovime što vi tražite postajete jednakiji. Dakle, u osnovi i nije bitno koja prava već je bitno pravo na jednakost.
    Kada je o posvajanju riječ: Poznajem par koji godinama živi u vanbračnoj zajednici. Imaju sve osim djece. Bezbrojni su pokušaju umjetne oplodnje propali. Treba li njima koji ŽELE dijete zabraniti posvajanje?
    A pogledaj sve argumente kojima nas se napada. Največa je argumentacija: komunjare!

    Pokušaj razmišljati svojom glavom. Odjebi sviječu barem na par minuta. Da samo znaš kako je lijepo imati slobodu misli.
    Da si bolje pročitao vidjeo bi da kažem: kako je počelo valjda će slijedeči potez biti ono oduzimanje djece. Bolje i pažljivije čitati drugi puta

    avatar

    29.11.2013. (19:53)    -   -   -   -  

  • Voyager-nova generacija

    @ More ljubavi

    opet površno čitaš, možda je zaista riječ o površnosti, a ne zloći. Nisam spominjao tvoje godine bloganja već svoje.
    Raspravu treba otvoriti uvijek kad se mijenja zakon, ako homoseksualci nisu izjednačeni sa pravima zašto ne promijeniti zakon a za zakon je potrebna rasprava. Ovo ludilo o kojem pričaš su incirali vladajući sa gay lobijem koji nastoji svoja uvrnuta stajališta nametnuti svima a ne samo njima. Pozivam te da odgovoriš na konkretno pitanje postavljeno na mome blogu i da izbjegneš demagogiju.
    Taj izvanbračni par da je zakon kako sam ga ja predložio bi se za usvojiti dijete trebao vjenčati.
    Kada sam ja za tebe u ovoj raspravi ovdje i na mome blogu nazvao komunjarom? Molim te da se samo činjenicama koristiš.
    A Kika je imputirala a ti si prihvatio ono što sam napisao a sad koji je motiv, možda zaista površnost...

    avatar

    29.11.2013. (20:11)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    Upravo zato što im se najprije Ustavom žele zabraniti prava, a onda baciti mrvice tipa promijeniti ćemo zakon i to samo onaj dio koji nije ustavom blokiran.
    Neznam koliko godina imaš ali danas ljudi rađe žive u zajednici nego u braku. Zbog čega bi se trebali vjenčati. Da bi prema tvome mogli usvojiti dijete! Šta da ti čovjek kaže ... Ajmeee ludila
    Ne gay, kako ti to kažeš, nego kompletna LGBT zajednica bori se za svoja prava i ja ih u tome podržavam. Mislim da imaju ista prava na život kao ja ili ti. Previše si ograničen da bi i ti to glasno rekao: I oni su ljudi sa svim pravima. Pokušaj to glasno izgovoriti dok klečiš pred svojom svječom.

    avatar

    29.11.2013. (20:42)    -   -   -   -  

  • kika

    @Voyager-nova generacija
    nemoj početi izigravati žrtvu? niš ja tebi ne imputiram pitanjem dali bi oduzeo djecu nevjenčanim parovima. nemoj pretjerivati. moje pitanje je logično poslije tvoje diskriminirajuće izjave. da tvoja izjava što bi ti napravio da se tebe pita, za mene je diskriminirajuća.
    ako nevjenčani parovi imaju vlastitu djecu (iako mi je ta riječ glupava jer djeca nisu vlasništvo), zašto ih i nevjenčani ne bi smjeli usvajati. kakve su to posesivne, radikalne izjave. pa kaj je bolje da su djeca bez roditelja i u nekakvom domu nego sa roditeljima koji nisu vjenčani. jer bi i udomiteljstvo ukinuo? samo pitam, ne imputiram.ok.
    neš ti značja. odeš u oćinu i dobiješ papir.

    ponoviću ti koja prava istospolni parovi nemaju ako nisu u braku:
    pravo na nasljeđivanje, bolovanja, brigu i skrbništvo nad teško oboljelim artnerom, porezne olakšice, mirovinska prava, stjecanje državljanstva........

    ako ti se da pogledaj današnju emisiju sa hrt2 "poligraf" pa poslušaj što i kako je govorila markička.
    za kraj svi ljudi (djeca, stari, mladi, bolesni, potrebiti, sa dugim nogama, sa i bez brada, sa trbusima, sa malim ušima, sa velikim nosevima) su ISTI. IMA DA IMAJU sva ljudska prava ISTA. ne slična već ISTA, JEDNAKA.
    zašto bi neki homoseksualac trebao strepiti hoće li mu markička danas sutra doći na vlast i hoće li on možda završiti u nekom getu. i nemoj mi govoriti da pretjerujem, jer sam uvjerena da ljudi koji traže da se ovakva sramota uvede u ustav spremni su na sve.

    avatar

    29.11.2013. (21:22)    -   -   -   -  

  • Voyager-nova generacija

    @ kika

    ja sam tebi odgovorio na pitanje zar ne?

    A sad zašto ti miješaš kruške i jabuke ja stvarno ne znam, pitanje za tebe jesi li ti pročitala zakon o istospolnim zajednicama. Ako jesi ja te pitam zašto si protiv rasprave koja bi eventualno pomogla da se promijeni zakon koji bi im omogućio da imaju ta prava za koja ti tvrdiš da ih sada nemaju.
    To bi bilo puno bolje i za nevladine udruge i tkz LGBT udruge da rade umjesto da pokušavaju uništiti instituciju braka i nametanja uvrnute ideologije koju preko njih promiče gay lobi.
    Morate se naučiti na poštivanje različitosti, a još mi nisi rekla koje to ljudsko pravo ja branim homoseksualcima. To što bi se par trebao vjenčati za usvojiti dijete je najmanje što može učiniti za dijete, ako nisu spremni ni za tu žrtvu onda se postavlja pitanje da li su spremni išta učiniti za dijete koje navodno žele, možda ga samo žele kupiti. To je dosta sebično od njih pa po meni onda ni ne zaslužuju dijete.
    Znaš kad trebaš izvaditi osobnu moraš donijeti fotografiju ako to odbiješ ne možeš dobiti osobnu, znaš to je formalnost kao poći u općinu za vjenčati se za usvojiti dijete. Nitko ne pravi dramu od toga, a sad ako netko stvarno želi usvojiti dijete ne bi ni on od ove kako ti kažeš formalnosti pravio problem.
    To što je za tebe moja izjava diskriminirajuća samo potvrđuje da smo različiti, nismo isti, nismo jednaki i to je prirodno, svi su ljudi drugačiji, ti možda nisi navikla na drugačije mišljenje od svoga, ali moramo se naučiti poštovati onoga drugoga i drugačijega i ako se ne slažemo sa njegovim mišljenjem.
    Bogatstvo je u različitosti, svi smo drugačiji ali svi imamo ista prava. Ne koristimo svi sva prava, npr svatko ima pravo kandidiranja na izborima a opet ne koristi ga svatko, tako je isto za brak. Svatko radi prema svojim izborima i preferencijama.

    avatar

    29.11.2013. (22:40)    -   -   -   -  

  • Voyager-nova generacija

    @ More ljubavi

    osim demagogije da li možeš išta konkretno napisati, na mome blogu imaš konkretno pitanje sa konkretnim primjerom pa se izjasni, a ovdje pričaš o nekim pravima koji se sad ukidaju, što se sad konkretno ukida. A da nećeš ti to odgovoriti kao što ne odgovaraš na nijedno pitanje ali sipaš neargumentirane uvrede kao što si napisao da koristimo kao argument kojijm napadamo komunjare pa na konkretno pitanje da navedeš kad sam te to i gdje nazvao komunjarom opet ignoriraš. Ignoriraš zato jer je je to čista laž pa suočen sa Istinom nemaš što odgovoriti.

    LP i BB

    avatar

    29.11.2013. (22:48)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Vojager ... Opet ti tvrdoglavo tupiš o zakonu i njegovoj promjeni a želite Ustavom najprije ograničiti prava. Pa stvarno si do beskraja tvrdoglav. Reci ti meni zašto najprije treba izmijeniti ustav i tako betonirati zakon.
    A kod tebe ne dolazim da bi ti imao o čemu razmišljati. Kaže se da se najviše nauči kada čovjek mora vlastitom glavom razmisliti a ne dobiti sve gotovo na tanjuru. Eto, želim da malo upotrijebiš svoju glavu i zaboraviš šta ti tupe Mrakčička i kompanija.

    avatar

    29.11.2013. (22:56)    -   -   -   -  

  • kika

    @Voyager-nova generacija

    između hetero i homo ljudi NE postoji razlika osim u seksualnoj orijentaciji. to nije dovoljan razlog da se u ustav stavi ova sramotna zabrana. i to je to.
    savršeno sam bila jasna vezano za manjkava prava homoseksualaca, a čini mi se da se praviš kao da niš ne razumiješ.
    kakve rasprave o ljudskim pravima? možemo raspravljati o pravima, ali za sve ljude podjednako, a ne za hetero će biti jedan zakon, a za homo drugi. to nemože.

    ps
    bez obzira što će se desiti u nedjelju (bojim se da će proći opcija za) vrijeme će donjeti ono što treba i kako treba biti. svi će u konačnici biti isti. jedino što će to u ovim našim primitivnim sredinama ići malo sporije.
    dovoljno je da se sjetim crnaca, žena, spaljivanja vještica, židova..........

    avatar

    29.11.2013. (23:34)    -   -   -   -  

  • luciferijas

    Svi oni koji danas kod referenduma o braku glasajau protiv su privrženi aktualnoj vladi a aktualna vlada u Hrvatskoj je komunistička,titoistička,zločinačka.Nisam za nasilje pa ni za ono što je uradio Raos ali sam mišljenja da se onim postupkom pravedno bori protiv te prljave vlade.Isti je komentar kod blogera Tignarius ,doduše i tamo se VOJAGER izjasnio kontra bilo kojeg nasilja i to je opravdano ali s druge strane gledajući,pogrešno je dozvoliti komunjarama da se razuzdaju jer u protivnom će nas stići još veće zlo.
    Tebi MORE LJUBAVI poručivam da se ostaviš klevetanja i izvrgavanja ruglu Katoličke Crkve jer time ruglu izvrgavaš samog sebe.Sićaš li se kad sam ja o tebi i o tvojoj Teuti neke stihove objavljivao a ti i ona znadete zašto,odmah je bilo pritužbi uredništvu,zabrana komentiranja i otvaranja blogova i što još ne...
    A ti ovdje tituliraš VOJAGERA,pišeš post o njemu...

    avatar

    30.11.2013. (07:00)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Emojcvite ... Tebi puno toga nije jasno i nikada ti neće biti jasno.
    U pokušaju da se sruši sadašnja vlada najlakše joj je prišiti da ona organizira ovo protivljenje. Moraš priznati da bi samo največa luda na ovaj način radila sama protiv sebe. No nitko ne spominje da je ovo zapravo idealna prilika za rušenje današnje vlade i da je to jedan od glavnih razloga lizanja HDZE-a i ostalih stranaka sa pokretom "ZA". Zato i takvo davanje podrške. Takav posao samo slijepac nevidi.
    Ja jesam protiv ove vlade. Protiv komunjara sam puno puta pisao i to na ružniji način nego što to ti radiš. No čovjek mora biti iskren i pošteno gledati na svijet oko sebe.
    LGBT zajednica već jako dugo traži svoja prava građanstva. Nekako mi se čini da si i ti bio među onima koji su se na njihove povorke kamenjem nabacivali. Vjerujem i da sa omalovažavanjem gledaš na svakoga za koga znaš da pripada toj zajednici. Siguran sam da neznaš sa kojim se sve problemima pripadnici LGBT zajednice susreču u svakodnevnom životu.
    Pa svejedno i usprkos svim problemima LGBT nisu tražili da se u Ustavu riješe njihovi problemi. Oni u Ustavu spadaju u onaj dio: Pred Ustavom SVI su jednaki i imaju ista prava. Nisu ONI tražili promjene u Ustavu već su tu temu pokrenuli svi oni koji iz dna duše mrze sve koji su različiti. Pokrenuli su oni koji misle da je njima bogom dano da kroje život svih nas umjesto da misle da imaju pravo uređivati samo svoj život a nemaju pravo mješati se u tuđe živote.
    U ovom ludilu ja stojim na strani "Potlačenih" kao što im tu podršku daju svi oni koji razmišljaju svojom glavom i koji znaju da smo pred Ustavom i pred Bogom svi jednaki.
    Što se pak tiče ovoga da napadam crkvu, moje je pravo reči da ne vjerujem i da se ne slažem sa onime što čini i načinom na koji to čini.
    Isto tako, moje je pravo da nekome tko je napisao nešto na Mome blogu, na mome blogu i odgovorim, kao što sam i tebi odgovarao. Ovaj puta tim više što sam na taj način pokazao način razmišljanja onih koji se zalažu za zabranu nečijih prava. I sam znaš kako si ti po svim blogovima štancao sprdnju prema svima nama i zbog toga su te ljudi prijavljivali. Tu moje krivnje nema. Da si to pisao na svome blogu, kao što to ja radim, nitko pojma nebi imao niti bi te prijavljivao.

    avatar

    30.11.2013. (08:55)    -   -   -   -  

  • MiB

    Cuj dat cu Vam jedan prijateljski savjet; drzite se vi fotografije, to Vam bolje ide.
    Nekima nije dosta ni to sto 80 svjetskih organizacija za ljudska prava PODRZAVA ovaj referendum i poziva da se zaokruzi ZA na njemu. Ne, to YU lisu nije dovoljno, vaznije im je sto misli Severina koja ima "velika" iskustva u svom kratkom braku.

    avatar

    30.11.2013. (10:23)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Crnilo ... Valjda ja imam pravo razmišljati svojom glavom. Jadno je to kada morate tražiti nekoga da vas podržava. Meni ničija podrška nije potrebna, dovoljna mi je moja sloboda misli. Te uvozne organizacije za mene su iste kao uvozni krumpiri: Izgleda kao krumpir no mi znamo da to nije onaj naš domači lički krumpir. Tek nekakav surogat.
    I kao što vi meni kažete, da vam odgovorim na isti način: Bolje se držite svojih sviječa. Možda negdije primjetite kakvo svjetlo. Možda vas i prosvijetli.

    avatar

    30.11.2013. (15:02)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Lucifer ... Rekao sam ti da na svoja vrata ne dozvoljavam ljepljenje tuđih plakata. Tko ga želi pročitati sigurno če ga nači na gomili drugih blogova, a mjesto mu je na tvome blogu. Vidiš da sam već prije tvoj komentar ostavio a stih obrisao.

    avatar

    30.11.2013. (17:32)    -   -   -   -  

  • Voyager-nova generacija

    @ More ljubavi

    bez obzira koliko puta ti ponovio laž ona neće postati istina, Nikakva se prava nikome ne oduzimaju a suprotno ti ne možeš ni argumentirati pa zato ne dolaziš. Toliko sam ja dokučio, i nakon što sam odgovorio na svako vaše pitanje a vi na nijedno moje ostaje da zaključimo raspravu do nove teme i vidimo što će reći građani ove zemlje.

    @ kika

    ti se praviš mutava, a ne ja, tema referenduma je brak i ugroza braka, pokušaj zaštite braka od napada gay lobija, a nije tema ukidanje prava osoba homoseksualnih sklonosti. Druga je tema borba za prava svih ljudi i zaštita prava onih koji se osjećaju homoseksualci. Ti sebično razmišljaš samo o zaštiti jednih a ne drugih, vidiš ja sam ti ukazao načine kako zakonski pomoći osobama sa homoseskualnim preferencijama koje žive kako si rekla u domaćinstvu, ako je istina ovo što si ti rekla da zakon nije dobar, onda zakon treba mijenjati, tu se ja slažem s tobom, samo si ti rekla da bi ti to učinila bez rasprave, a tako se radi u totalitarnim režimima.
    Očito je da tebi nije do dogovora i pomoći tim ljudima već se njima koristiš kao Milošević Srbima u Hrvatskoj 1991 godine. Samo je pitanje da li to radiš svjesno, ali činjenica je da mnogi to rade svjesno i da ih uopće nije briga za osobe za čija se prava navodno bore.
    Nažalost u konačnici bi se moglo dogoditi da takve osobe najviše i stradaju zbog te "vaše" pomoći. Vidim da npr neki blogeri hvale Raosov performans, a to nije put ka društvu razumijevanja i uvažavanja. Prije nego sijete mržnju treba razmisliti što će te požnjeti. Ja sam pokušao iskreno na svaki Vaš komentar odgovoriti sa svojim stavom i rukom prema onim problemima na koje ukazujete ali uglavnom ignorancija sa vaše strane i niti pokušaj odgovora na moja pitanja. Stoga podsjećajući se Mateja 10,14 završavam ovu raspravu na ovoj temi, do nekog novog posta

    LP i BB

    avatar

    30.11.2013. (21:26)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Voyager ... Da ti kažem i milion puta da smo SVI pred ustavom jednaki, tebi to opet neče biti jasno. Mijenjanjem Ustava Želite uzurpirati pravo na jednakost. Zar je to tako teško razumjeti ili ne razumiješ način na koj je ta podvala učinjena pažljivim odabirom pitanja?

    avatar

    30.11.2013. (23:01)    -   -   -   -  

  • luciferijas

    More ljubavi,to što si izbrisao one stihove mene zabrinjava i ponižava.
    Zašto ponižava?
    Zato što sam mišljenja da kod ono brišeš još uvik misliš na onaj prokleti titoizam i najsritniji bi bija kad bi ti se vratija.
    Ne virujem da su ti stihovi bili teški bez razloga jer oni nisu brime koje se na leđa prti.

    avatar

    01.12.2013. (07:45)    -   -   -   -  

  • luciferijas

    Voyager-nova generacija,nisam ni ja za ono izjašnjavanje anonimnog KIKA ali nisam ni za ono tvoje kad se prnjiš na blogere koij su po tvom hvalili postupak književnika Raosa.Moj komentar kod blogera TIGNARIUS valja razumiti.Raos nije upotribija nikakvu silu već onim upozorio pristaše aktualne vlasti da neće ići kako oni misle jer je to naopako.Isto si postupila i ti u svom postu gdje spominješ HOS i Dobroslava Paragu i ja sam ti komentirao onim stihovima.Pozdrav!

    avatar

    01.12.2013. (07:54)    -   -   -   -  

  • More ljubavi

    @ Lucifer ... Sadržaj stiha me uopće nije zanimao. Već sam ti rekao da svoje uratke objavljuješ na svom blogu i da ja ne dozvoljavam plakatiranje. To je jedini razlog što sam ih maknuo. Isto bih učinio i da je netko stavio stih o oblacima ili bilo čem drugom.

    avatar

    01.12.2013. (10:34)    -   -   -   -  

učitavam...