Komentari

nightwishqueen.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • crossroadsoflife

    Lijepo jako i zanimljivo :)
    Srdačan ti pozdrav ostavljam! :)

    avatar

    29.11.2013. (19:21)    -   -   -   -  

  • Totoro

    Odličan blog, i čini mi se da dijelimo istu strast prema animama i mangama : D

    avatar

    01.12.2013. (13:51)    -   -   -   -  

  • Roselina

    Ostala sam paf. Jer ne samo da nikad nisam čula za vocaloide, već nisam
    mogla ni zamisliti da anime likovi imaju toliko razrađene osobnosti, da "održavaju
    koncerte". Ajme! :))

    To je zbilja cijeli jedan svijet, kreiran u detalje, do savršenstva.

    Reci mi, što je anima, a što je manga? Znam da su mange stripovi, ali onda
    su anime? Likovi iz tih stripova?

    :))))))

    avatar

    01.12.2013. (19:30)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    omg, ovo je zbilja izvrsno napravljen nastup digitalne pjevačice, svaka čast japanci! kako super! i to što se kosa i odjeća kreću prema gravitaciji mi je super. i fora zvuči.
    duke mi je koma s druge strane. ne mogu si pomoći. ako je njegov glas manje obrađen, strah me i zamislit kakvi su ostali. i cijeli taj fatalni tip deal mi nije sjeo. i onda još samurajski štih...nnoooou. znam da je to japancima furka i kul, ali ja kao dugogodišnji ljubitelj njihovih borilačkih vještina ne mogu mirno gledati neozbiljno modno izražavanje prema njihovim slavnim ratnicima.
    anyway zanimljiv post jer pojma nisam imao da je digitalna glazbena scena toliko razvijena u japanu. zbilja zanimljivo.
    pozdrav od mene

    avatar

    02.12.2013. (12:08)    -   -   -   -  

  • Christie.

    Žao mi je što ti nisam komentirala na prošli post,
    jer sam htjela izraziti svoju ljubav prema curi
    koja je cosplayala Fukawu iz Dangan Ronpe.
    Ah.

    Ugl, jako zanimljiv post, kao i uvijek.
    Dosad sam samo znala za Hatsune Miku,
    al pjesma od ovog Kamuia je odlična.

    Mislim, nisam to dosad baš ni poslušala,
    ali ova pjesma od Hatsune Miku je preslatka xD
    I mislim da sam ovu pjesmu sa live nastupa zapravo i čula.

    Ništa.
    Idem sad.

    Sayonara! :D

    avatar

    02.12.2013. (22:42)    -   -   -   -  

  • Roselina

    Ja sam gledala jednu anime seriju, negdje krajem '90tih, i silno sam ju voljela,
    jer bila je različita od svih drugih "crtića", zvala se 'Candy, Candy' a sad znam
    i da je iz žanra shojo, za djevojčice. Nezaboravna, :))))

    avatar

    03.12.2013. (13:21)    -   -   -   -  

  • Roselina

    Čekam novi post, :) sviđa mi se kod tebe i dodala sam te u linkove. :)

    P.S. hvala na prihvaćanju FB prijateljstva, ja sam Lin Lavander. :)

    avatar

    05.12.2013. (10:20)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    Pa baš zanimljivo, nikad nisam čula za takvo nešto.
    Možda i jesam, al nisam obraćala pažnju. :/

    avatar

    06.12.2013. (22:57)    -   -   -   -  

  • Karla.

    Nisam nikad cula za to, lijepo je nauciti nesto novo, hvala ti na tome :)

    avatar

    07.12.2013. (13:08)    -   -   -   -  

  • Crafting Princess

    Imam toliko toga na wish to watch listi da nikako ne stignem. Zaglavila sam na Nodame Cantabile (Finale) i ni makac. Ne stignem kraj svega što radim... :( a baš mi fali mojih pola sata animea prije spavanja.

    avatar

    07.12.2013. (14:03)    -   -   -   -  

  • nepostojana

    zanimljivo je, čula sam bila za to ali nikada in fact nisam čula to... zanimljivo, that's all i can say, potpuno drugačije od svega ostalog što sam IKADA čula :D

    uživaj!

    avatar

    10.12.2013. (17:46)    -   -   -   -  

  • my heart

    hej, dobrodošla na moj blog. volim kada mi ljudi ostavljaju iskrene komentare . svidio mi se tvoj komentar !

    Svidio mi se spot od pjesme Hatsuke Miku, vrlo je veseo i pjesma iako ne razumijem o čemu pjeva, možda i totalno suprotno,

    Nisam znala što sve postoji vezano za japan i likove te crtiće. ovo je vrlo zanimljivo.
    Imam par frendova i poznanika koji vole japansku kulturu i sve vezano za japan , i crtiće, ma sve ! što je super !

    book

    avatar

    12.12.2013. (16:32)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    working on it right now and you shall be the first to know, hime-chan.

    sincerely

    avatar

    13.12.2013. (12:51)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Ma da ... još malo, pa praznici ... pa ću nešto "manje" obveza imati ;)

    avatar

    14.12.2013. (16:00)    -   -   -   -  

  • Dreamer.

    Kako si ti? :)

    avatar

    14.12.2013. (16:00)    -   -   -   -  

  • ed hunter

    zanimljiv koncept

    avatar

    17.12.2013. (22:05)    -   -   -   -  

  • crossroadsoflife

    Lijepi ti pozdrav ostavljam :))

    avatar

    18.12.2013. (10:11)    -   -   -   -  

  • Raven Doth

    Nedavno sam saznala za to, malo "pronjuškala" i ostala iskreno začuđena i hmmm zadivljena, rekla bih :D

    avatar

    18.12.2013. (16:06)    -   -   -   -  

  • Damian S.

    imam post, i as promised, tebi javljam prvoj. :)
    sincerely

    avatar

    21.12.2013. (00:05)    -   -   -   -  

  • +

    hihihi. :*

    može, slijedeći put kada dopalim do Zagreba we will arrange something like that! :D :D :D

    - - - - - - -

    Hatsune Miku!!!! :D :D
    Simply the best! :D

    avatar

    23.12.2013. (15:30)    -   -   -   -  

  • Kornelia

    Vocaloidi su mi obilježili ovo ljeto! :D
    Prva reakcija mi je bila wtf? al na kraju sam zaključila da nije loše.
    I onda sam se prebacila na utaite i onda sam ostala paf.
    :D

    Sretan Božić! ^^

    avatar

    25.12.2013. (14:40)    -   -   -   -  

  • Mrs. Morrison Joplin

    Zanimljivo...zvuči kao nešto na što bih se trebala priviknuti...ali znam da ću to poslati prijatelju...zvuči poput njegovog ukusa u glazbi hehe :)

    Sretan Božić i Nova godina, ugodni blagdani :)

    novo

    avatar

    26.12.2013. (19:04)    -   -   -   -  

  • Kouji

    Do sada nisam ni znala da tako nesto postoji.

    Jako mi se svida.

    Zelim ti sretan Bozic (ako slavis)

    i sve najbolje u nadolazecoj novoj godini.

    I od tebe ocekujem puno super postova. :)

    avatar

    31.12.2013. (21:07)    -   -   -   -  

  • D.

    Moram reći da ih ne slušam. Ne paše mi. Ali voljam! Jako.
    Naravno, Gakupo is totally cool! Pa mora biti kada mu Gackt daje glas. :D
    I Miku-chan mi se sviđa jako. Mhm. ^^

    avatar

    02.01.2014. (17:15)    -   -   -   -  

  • written in the scars.

    Sretno! :)

    avatar

    02.01.2014. (22:09)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...