Komentari

panonija.blog.hr

Dodaj komentar (42)

Marketing


  • Neverin

    prosuđuješ različitim mjerama. Ako kaniš iznositi svoje mišljenje budi se spreman suprotstaviti s time da netko neće pasati. I ja sam u pozitivnoj nuli kao ti :) a mi smo još i sretni jer ne dugujemo bankama ništa.

    jedini koji nema pravo na komentiranje po mom usudu je Mirche :) njega s guštom brišem i ponadam se da se dobrano pomučio pišući komentar :)

    Smatram da si u krivu kad vidiš mržnju ljudi prema hetero braku. Dovoljni su muškarac i žena koji si zagorčavaju život iz unutra da taj hetero brak propadne tako da ne treba pomoć izvana. Nije ovo bijelosvjetska urota u Tuđmanovom stilu :)

    ne volim riječ mržnja, ima destruktivnu moć, a ljudi ju olako koriste, kao i riječ ljubav uostalom.

    eto, to je moje mišljenje. Pisanjem bloga prihvatio si i mogućnost da se ljudi neće složiti s tobom, Inače isključi opciju komenitranja i bok.

    avatar

    27.11.2013. (17:10)    -   -   -   -  

  • lion queen

    neverin, šta se ti javljaš?! ti odmah druge ljude proglašavaš nacistima, ako koriste svoje demokratsko pravo odlučivanja propisanim referendumom. zbilja si bezobrazan da ti nisam tamo ni htjela odgovoriti na nešto takvo. što ti misliš kad bi se tebe etiketiralo četnikom, svaki put kad otvoriš usta?! čovječe, ti s četnicma imaš taman toliko veze koliko prozvani s nacistima, pa ipak se ne suzdržavaš takvog etiketiranja. zbilja je to nečuveno i ja sam iskreno zgrožena što jedan tako mlad čovjek može toliko mrziti. zbilja šteta.

    avatar

    27.11.2013. (17:23)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @LQ, olako koristiš riječ demokracija, to je isti razlog zašto bi ti mogao reći da se nemaš pravo javljati na moje ustavom garantirano mišljenje :)

    žalim ali ovo što radite vi koji idete ZA će na kraju rezultirati nacističkim završetkom. Tako da to ne mogu nazvati drugačije nego što jest. Jebiga, povijest barem ne laže, ako naši političari već da. Ti samo ne vidiš ono što radiš, već napadaš i pritom govoriš da se braniš. Ovo zvuči nelogično jednako kao preventivni napad kojeg je voljeni Bush Jr. nesretno sročio.

    LQ, pitanje svih pitanja je što će nam djeca jest.

    avatar

    27.11.2013. (17:36)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    @neverin
    Hm, jel' ti to mene podjebavas?

    avatar

    27.11.2013. (17:53)    -   -   -   -  

  • Be Witched

    ne mogu rec da me fascinira mržnja...ljudi su ko ovce jedan nešto kaže i hrpa se bez razmišljanja prikloni, ne razmišljajući o posljedicama i o tome o čemu se uopće radi... vidim da te frustrira to što nemaš ništa svoje...nemoj biti pesimist, pokušaj se pokrenut i stvorit to nešto svoje. život ima i svoje lijepe strane. nemoj ga potratiti žaleći ljude oko sebe, njihove postupke i još gore samog sebe....

    avatar

    27.11.2013. (18:18)    -   -   -   -  

  • golden age

    i letimičan pogled po komentarima prethodnog posta dokazuje osnovnu emociju oponenata - mržnju;
    sasvim ljudski, reklo bi se, da nije njihovog prozirnog umatanja u nekoliko brojeva prevelik iluzionistički plašt kvazkozmopolitske intelektualne diareje...

    avatar

    27.11.2013. (18:22)    -   -   -   -  

  • milord55

    Čini mi se, sve je to bilo pomalo nervozno odmjeravanje verbalne moći, dogodila se provjera stanja duha: ova zemlja je postala pljuvačka zemlja. Iskusio si, kad se odmakneš i znat ćeš više, profit je tu. Mislim da vidiš da se potvrđuje ono što si rekao. Zahvalan svima. Mir svima. Budi veseo.

    avatar

    27.11.2013. (22:04)    -   -   -   -  

  • Štrumpf!

    Lijepi pozdrav!

    Pero, ovako, prvo nemoj zbog ove šačice trulih provokatora izbrisati blog. Nisu oni vrijedni toga. Ne mogu te oni uvrijediti, oni bi jedino te mogli uvrijediti da te počmu hvaliti. Druga je stvar što je teško poštenom i čestitom čovjeku kao što si ti, podnositi niske udarce ove bagre koja preko bloga se pretvara u nekakve „velike zvjerke“, koje su spremne sve učiniti kako bi samo „pobedila njihova strana istine“. Iz šugavih gubica im izlazi otrov koji su donijeli iz svojih čudnih familija koje su nastale kao spoj komesarskih, trulih partizanskih-komunjarskih bandita, koji eto nakon što su obavili svojih 77 bežanija koje oni su nazvali „neprijateljskih ofenzivama“( „neprijatelj“ imao samo vojne vježbe ili pak potjeru za šumskim „sabornicima ZAVNOH-a...), poklali razoružani hrvatski narod(samo koliko grad Zagreb ima masovnih grobnica iz drugog Velerata...), odlučili se ženiti pod građanskim pravom(=svetogrđe), te su dobili sada ovu svoju djecu, od kojih neka već imaju svoje unuke, te su ih odgajali na bezvjerskom ateizmu, te borbenim pjesmama(„Po šumama i gorama), te onim pjesmuljcima koji kukaju za palim teroristima(npr. „Na Kordnu grob do groba“...) kontra prve nezavisne hrvatske države....

    ...te sada se oni javljaju kao zombiji iz razloga što se napokon organizirao katolički laikat vođen od strane ljudi koji su ohrabreni duhovnošću i idejama Opusa Dei, upustili se u jedan takav projekt kao što je ovaj referendum. To nije bilo po volji drugovima i komesarima udbaške hobotnice koja je nevidljiva priprostim ljudima u Hrvatskoj, te su preko svojih režimskih medija, napravili cijelu hajku preko EPH-komiteta, partijske Televizije Zagreb i još nekih internet portala kao što je babićev index isprdak. E, sada se tu javljaju ta derišta koja ne mogu prihvatiti istinu, te mrze sve što je katoličko, hrvatsko, lijepo, dobro i nadasve istinito, poput Krista.

    Tim im smetaš, jer se ne želiš spuštati na njihovu razinu, te stoga na mogu dotući sa svojim iskustvom.

    Pero, ja te podržavam, te volim čitati tvoje tekstove ovdje na blogu, ili pak na fanfo.org(čitao bi te još drugdje kada bih znao koji su tvoji tekstovi, a i možda sam ih i čitao, a ne znam da iza njih stoji Pero Panonski, :)...), te ne bih volio da zbog nemoralnih drugova ugasiš blog....

    Cijenim tvoj djelo i trud koji iskazuješ da bi ukazivao iz svog kuta gledanja na neke stvari koje, eto mene između ostalog zanimaju..., te učim o tebe neke stvari koje bolje razumiješ, nego što ih ja kužim.

    Što se tiče zaokruživanja za i kontra na referendumu, hvala Bogu moje izjašnjavanje ide za Krista. Inače dolazim iz radničke obitelji, djedovi i bake su mi bile seljaci,rođaci... svi mačekovci ili hrvatski orijentirani, te su mi većinom(možda tu i tamo koji petokolonaš) bili na našoj strani, domovinske vojske, a ne na onoj izdajničkoj kukavnoj jugoslavenskoj(vlaškoj, bizantskoj, sotonskoj, balkonskoj, komunarskoj....)...te sam im zahvalan što su rušili svaku moguću jugoslaviju(te ću se osobno založiti da se ruši i svaka iduća[drugovi „hiljadu puta“ svoju bludnici-miljenicu jugoslaviju obnovite, milijun puta ću je rušiti... a za veliku srbiju, nemam ideju je ostaviti u granicama stare srbije(kao Ante i njegove ustaše...), bg-pašaluka, nego mislim da bi trebalo jednom za svagda taj čudan narod pacifizirati kao neko afričko pleme-dole svetoslavlje!......]). Inače imam i neke više tehničke škole, ako Gospod da za dve kuke i visoke, a radim kao noćni portir za običnu minimalnu plaću kojih stotinu kuna više od toga prosjeka....volim svoju Majku Crkvu-katoličku sve što je u njoj tradicionalno, mislim da se treba vratiti na zasade prije II. Vat, koncila, Stepinca, Merza, Escrivu, te domovinu i državu Hrvatsku. Nekad sam bio redoviti glas HSP, ali nakon toga sam prešao na HDZ, te sam sada odan njima kao glasač i tako...neredoviti bloger, podržavatelj Zdravekca i njegovog Mamić Uniteda i tako. A što se tiče rasprava i demokracije, dijaloga sa onima što su drugačiji, eh, mislim da je to za mene osobno gubljenje vremena, jer eto kao što se tiče pitanje referenduma, oni koji su kontra su na strani zla, koje želi još više ući u naš pravni sustav kako bi mogli širit svoj muškoložnički utjecaj, te kvarite sve ostale koji još nisu prešli na stranu Nečastivog i stavili Mu glavu na panj, kao bi je isti odsjekao sa velikom paklenom sjekirom,.

    Eto, to je to, od mene. Za sad. Ako se još prije žićBo ne javim, sretan Božić. I neka te ovi komentatori ne diraju previše, jer eto napokon su počeli gubiti, te ako bude Njegova volja, jednom možda Hrvatska opet bude naša.

    avatar

    27.11.2013. (23:31)    -   -   -   -  

  • Bokačo

    većinu onih koji su s tobom raspravljali povezuje mržnja. izuzev za nju, u svojim se propalim životima nemaju za što drugo uhvatiti. osim možda za neistomišljenike koje će orkestrirano pišati. ali kako se to u životu obično događa, uvijek kada pišaš u vjetar popišaš samoga sebe.
    e sad, jesi li dovoljno pametan da to ne činiš ili ti se pamet prosvijetli kada na sebi osjetiš smrad urina ili si pak dovoljno glup da to nikada ne shvatiš pa smrad urina doživljavaš kao miris najfinijeg parfema.
    no bilo kako bilo, ako si pametan, iz svakog osobnog iskustva uvijek nešto naučiš ali se nikad ne možeš pohvaliti da si naučio i apsolvirao sve. uvijek bude nešto novo.
    uglavnom, falangu ovog bloga ne zaslužuje trošenje nikakvih emocija niti dangubljenje vremena jer pametan čovjek uvijek nađe pametnija posla.
    eto tako @pero, bolje ikad nego nikad baš kao što to Buba San u crtiću o najbržoj maloj plavoj zmiji na xvijetu veli: "najbrže putuje onaj tko putuje sam".
    pozdrav sa zelenog otoka

    avatar

    28.11.2013. (02:31)    -   -   -   -  

  • Ema

    Drugi ljudi su nam ispit nas samih. Ako na tudje uvrede odgovorim uvredama, tudje psovke psovkama, tudju mrznju mrznjom, gdje je razlika? To je jedino vazno, taj ispit koji je moguc samo kroz susrete s razlicitim od sebe, da vidimo gdje smo i sto nam je mijenjati.

    avatar

    28.11.2013. (08:31)    -   -   -   -  

  • mercies spill

    I vrhunski um poput Ludwiga Wittgesteina zaljubljivao se u muškarce. Gajim veliko poštovanje i najljepše emocije prema njemu. Ali, glasat ću ZA. Glasanje ZA ne znači da sam homofob. Osjećam baš obrnuto. Homoseksualci na poseban način uljepšavaju ovaj svijet. Baš zato što su posebni ne treba ih trpati u isti koš s heteroseksualcima.

    avatar

    28.11.2013. (09:23)    -   -   -   -  

  • samohranamajka

    Pa, eto, Pero, imao si barem priliku vidjeti kako se to osjećaju "manjine" u društvu, kad im većina regulira život. I to je svakako vrijedno i dragocjeno iskustvo. Izrekao si svoje mišljenje, imaš svoj stav, pokupio si, kako ono kažeš, mržnju. Pa evo u prilog tome kako zapravo ljudi bivaju dvolični jedan link: http://www.upworthy.com/i-never-thought-id-want-to-high-five-a-teacher-for -yelling-at-a-student-but-i-was-wrong?g=2&c=ufb1. Toliko o kršćanskoj empatiji i lažnom svjedočenju ljubavi prouzročenom upravo manjkom empatije prema svima koji nisu "tradicionalni". I neće to ni koji javno deklarirani i ustavizirani "za" promijeniti. Inače, jedan čovjek, pametan, je rekao također da istinski vjernik (dakle, ne istinski tradicionalist) ne bi strateški nikada trebao osjećati nikakav strah jer sve što je na zemlji je od Boga, pa je tako i zahtjev homoseksualne zajednice o dopuštanju braka isto od Boga i Bog je kroz sina svoga pokazao kako se ne treba imati straha ni pred čime. Ali, to ne vrijedi za tradicionaliste, naravno. Samo za vjernike, one istinske.

    avatar

    28.11.2013. (09:57)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @Pero, napisao sam ti radije mail

    avatar

    28.11.2013. (11:17)    -   -   -   -  

  • turimti

    hmmm...dakle nisam pametna( plavuša), ali nisam mogla odoljeti izazovu da ti odgovorim.
    kažeš:..."Vi ste budale...Bez pardona, vi ste hrpa malicioznih idiota ako mislite da su moji stavovi problematični i da sam ja problematičan. Jer sam cijeli život ostavljao mjesto za drugoga i druge..." kulturan čovjek, demokratski orijentiran, nikada u startu ne bi sugovornika dočekao ovakvim riječima. dovoljno da se dalje s tobom ne razgovara...ipak, i budala koja želi čuti drugu stranu mora znati što se o njemu misli. pero, žalim situaciju u kojoj si, ali nemam opravdanje za ovakav odnos prema nama drugim blogerima koji ne mislimo kao ti. ništa ti i nikomu ti ne ostavljaš mjesto za "drugoga i duge". to što si takav je rezultat "budala" koji su u tvom okruženju i koji su te takvim napravili.ti jednostavno, sereš da proste ostali, na blogu, jer ti je ovdje jeftinije nego kod kuće gdje trebaš potrošiti toalet papir. ne objašnjavaj dalje i ne vadi se. što se budeš više vadio to ćeš dublje propadati u govna...pero, pero...

    avatar

    28.11.2013. (13:07)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    @mercies spill
    ovakvu glupost već dugo nisam pročitao, ti ćeš glasati za jer voliš homoseksualce i misliš da oni uljepšavaju svijet!?

    PObogu, pa valjda treba ljude pitati šta oni žele, a koliko ja znam homoseksualci žele pravo na obitelj dok im heteroseksualci (neki) to osporavaju!?

    Pero, nitko tebe ne mrzi, ja bih ti rado čak i pomogao, žao mi je da ne možeš naći posao, ali me smeta da u svojoj zasljepljujućoj mržnji prema SDP-u i MIlanoviću (koji su btw. bezveznjaci) ne vidiš pravog krivca za ovo što nam se dešava.

    avatar

    28.11.2013. (14:15)    -   -   -   -  

  • Toni M

    Drago mi je što sam navratio iz dva razloga. Prvi, da mogu pružiti ruku podrške za stav i određenje u vrijeme ovako brutalnog zagađivanja medijskog i svakog drugog prostora. Drugi se nadovezuje na prvi, jer mi je drago nalaziti jasno artikulirane glasove zdravog razuma u nadglasavanju pseudointelektualaca, salonskih ljevičara i aktivistički impotentnih "boraca za ljudska prava".
    Zauzeti se za istinu ne može i ne smije biti pogrešan odabir. Optužbe što sadrže etikete kao "fašist", "katoliban", "zadrt", "zaostao" i slične samo govore o vrlo srodnim svojstvima samih svojih izgovaratelja.
    Pozdrav!

    avatar

    28.11.2013. (14:16)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    @Anonimno @golden age @milord @Bokačo
    Ono sto je meni osobno uvredilo je to da sam pred tjedan, dva pijan objasnjavao svojim prijateljima da koncept da netko mrzi Hrvatsku i nest hrvatsko ne postoji i da su u krivu i da ljevica vise nije komunisticka ljevica.

    Onda me ovo zadesi. Jer sam sebi ispao budala, da sam 10setak dana prije branio stav da 2013. nema takvih pojava.
    Vrijeme za ozbiljno preispitivanje zivotnih postulata.

    @Štrumpf!
    Ja se fakat s Opusom ne slazem. Ali nek ljudi postoje i djeluje, zivio pluralizam. Ali opet, ako sam ja problem, onda su neki ispizdili na mozak.

    Cuj, ovo nema veze sa Srbima, jer ono sto mozda opet naivno vjerujem, da Srbi u Hrvatskoj, ne racunajuci Istocnu Slavoniju i Baranju su lojalni gradjani. Ako neki Srbin ne voli Hrvatsku, njegovo povijesno sjecanje mu daje potpuno pravo za to (Jasenovac&Oluja su stvarno temeljne tocke sjecanja hrvatskih Srba).

    Svako dobro za blagdane!

    @Ema
    Dobro je ako se nesto sitno promijeni :)

    @mercies spill
    Sto se tice odnosa prema homoseksualizmu, ocito su mnogi previdjeli jednu recenicu u mojem donjem tekstu. Samo cu to rec.

    Wittgenstein je zakon. Jedan od najdivnijih satova u gimnaziji :D

    @samohranamajka
    Ja jesam manjina. Cijeli zivot sam po necemu bio manjina i uvijek sam bio u oporbi. Ali da je netko posebniji jer se sexa drugacije od vecine, bome nije. Slicno kao mercies spill, za mene je homoosoba ista kao i svak druga.

    A sto se tice npr. transrodnih osoba i transrodnosti, ja sam o tome pisao na blog.hr-u medju prvima u Hrvatskoj.

    Tako da, kriva adresa.

    @Neverin
    Vidjeh!

    @turimti
    Mogu i hocu. Kao sto napisah, vrijeme za promjenu zivotnih pogleda i postulata.

    Kako ja nisam nikoga osobno adresirao tu, pa dobro sto se onda prepoznajes u tome?

    avatar

    28.11.2013. (14:25)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    @DOBAR, LOŠ, ZAO
    Kad je copy-paste komentar, pa dobijes i copy-paste odgovor.

    Mislim, ovo je sad vec hardcore uvreda. Ako je tko u zadnjih 9 godina derao po HDZ-u, onda sam to ja. Cisto zato jer je HDZ bio na vlasti i jer je HDZ kvaran. Jedina osoba u HDZ-u za koju ima razumijevanja je Jadranka Kosor, a nju je izbacio Karamarko.

    A to da je HDZ kriv jer je Milanovic sotonin debilni sin i SDP hrpa iskvarenih lopova je idiotarija.

    @Toni
    Srdacan pozdrav takodjer!

    avatar

    28.11.2013. (14:27)    -   -   -   -  

  • DOBAR, LOŠ, ŠTRACA

    Ne razumijem tvoj odgovor!?

    avatar

    28.11.2013. (15:23)    -   -   -   -  

  • Neverin

    @Toni, daj se barem sjeti da ekipa koja misli da je s desna voli koristiti riječi kao komunjara, komunist, crveni kmeri ecc.. tako da se toleranciji štuca koliko puta ju ne poštujemo. I dalje smo strpani što tuđom što našom voljom u binarnom sistemu. Možda je to naš prvotni problem kojeg političari obilato koriste?

    avatar

    28.11.2013. (15:24)    -   -   -   -  

  • geomir

    "Bez pardona, vi ste hrpa malicioznih idiota ako mislite da su moji stavovi problematični i da sam ja problematičan."

    "Ako vas nije sram, mene je sram za vas."

    @Pero, na prošli tvoj post ostavio sam komentar, kojeg vjerojatno nisi pročitao,
    jer da jesi ne bi i mene strpao u ovaj post sa ovakvim kvalifikacijama.

    Po aktualnom pitanju dijametralno se razlikujem od tebe, a po nekim tvojim navedenim stavovima mogu se složiti.

    Tamo sam jasno iznio (svoje) dileme, trileme kao argumente
    koji govore u korist glasa PROTIV, i pozvao ZA-ovce da mi razjasne postavljena pitanja,
    tj. da svojim kontra argumentima učine moje bezpredmetnim.

    Umjesto toga dobio sam ono što sam gore citirao i čitav post u tom smislu.
    Generaliziranje u većini slučajeva nije dobro, i to ne bi trebalo da koristiš!!

    Po tvojem opisu svojeg životnog statusa ja sam bogat čovik,
    S tim da sve što imam, sam săm zaradio u 42 godine rada.
    Osim kuće koju je sagradio moj nono prije 100 godina
    i koja je još uvik ista, s malim unutarnjim uređenjem.
    Uvedena voda i struja i internet, što nono nije imao!
    Iako sam nagnut livo, prošli sistem mi nije ništa dao,
    osim zaposlenja, što mi je jednom i oduzeto, napravdiboga,
    da ni štrajkom glađu ispred SK komiteta nisam ništa dobio,
    osim malo elegantnije linije! :-)

    Meni je žao da nemaš sve što si nabrojio
    i želim ti da sve stekneš u nastavku života.

    Što sam tebi u komentar stavio to sam pretočio u svoj post,
    pa molim, pošto si ZA-ovac razjasni mi argumentima moje dileme, trileme,……
    Možda prihvatim tvoje kontra argumente i u nediju zaokružin ZA !!

    avatar

    28.11.2013. (15:54)    -   -   -   -  

  • Pero Panonski

    @DOBAR, LOŠ, ZAO
    Jeb'ga, sto cu kad sam neuk.

    @geomir
    Kako nisam odgovorio.
    c-p.
    Tup sam i glup sam i zato sam, za, jes happy?

    Totalno si promasio bit onoga sto ja pisem.
    Ja ne zelim nikoga uvjeriti da glasa ZA. To je moja pocetna premisa. Ja sam ZA i pustite na miru da budem ZA. To sto vecina vas sto ste PROTIV automatski krecete u krizarski rata za konverziju "ZA" u "PROTIV", to mene smeta.

    Ja sam "ZA" i nemam namjeru ikoga preobracati da budem istoga misljenja kao ja. I to nikako nitko ne zeli shvatiti.

    avatar

    28.11.2013. (16:32)    -   -   -   -  

  • Pesto

    nije dobro nikoga mrziti.

    avatar

    28.11.2013. (21:04)    -   -   -   -  

  • geomir

    Eto, i ja priznajem da sam tup i glup, pa ti budi happy!! :-))

    A ja nisan happy, jer si izbjegao odgovoriti na postavljena pitanja!!

    avatar

    28.11.2013. (21:30)    -   -   -   -  

  • Bokačo

    @pero, nisi ispao budala. pametan i iskren čovjek nikada ne može ispasti budala. budale su ispale on drugi, iz falange. i to je njihovo trajno svojstvo. ti si samo jasno rekao što je što i tko je tko. oni koji su se našli time povrijeđeni jer su se prepoznali krenuli su u falangu. a falanga, falanga je čopor (krdo, stado, ...). zato je pojedinac uvijek i pametniji i jači od čopora. ;)

    pozdrav

    avatar

    28.11.2013. (21:46)    -   -   -   -  

učitavam...