Komentari

parasomnia.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Black_Butterfly

    asti ti da nisi sentimentala pa jooooj!

    avatar

    21.11.2013. (12:48)    -   -   -   -  

  • _A_

    Ahah jesi vidjela kako se mala provlači? Jejeje nekada balans zna drito u glavu ali pametna si curičak i kae najbolje vjerujem da se prva buš snašla kak spada samo za početak počni ;)

    avatar

    21.11.2013. (12:52)    -   -   -   -  

  • Black_Butterfly

    ae jesam jesam xD a bitno da skužiš da ljudi nisu kamenje ou ovo zvuči smišno ali je tak, izronit i hrabro naprid ;-)

    avatar

    21.11.2013. (13:00)    -   -   -   -  

  • mit

    pelin?

    avatar

    21.11.2013. (17:56)    -   -   -   -  

  • Penny Dreadfull

    @ Black - hahahha da jesam sentimentalna, jbg =) mora netko i to =D

    @ _A_ - Ane ne provlačim seee, ma ti balansi će doći na svoje i hvala ti na komplimentu, ne zaslužujem ga baš ali svejedno zahvaljujem =)

    @ Mitjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa =D DAAAAAA! Dođi na blekeriju večeras, taman upoznaš Zuba & Tamaru =D ajdeee, jbl proba i gluposti =D svi voljemo puno, res puno pelin =D

    avatar

    23.11.2013. (14:46)    -   -   -   -  

  • sullivan.

    Morala sam pročitati ovo više puta. Čisto da mi sjedne, jer me je tako... oraspoložio. Sitnice. :)

    avatar

    24.11.2013. (22:26)    -   -   -   -  

  • BellaLuna

    Drago mi je zbog toga :D Ja se, evo, polako pakujem za probu (jedini razlog iz kojeg preskačem trbušni - u kombinaciji s folklorom rezultira 3-dnevnom upalom mišića, s kojom se sad definitivno ne želim natezati) i nadam da se neću pretvorit u pingvina dok dođem u KUD :P

    Ajde, valjda ćemo zajedno u nekom pristojnom roku i doć u formu :D

    avatar

    26.11.2013. (18:33)    -   -   -   -  

  • kadotettu sielu

    kuten sinä ei ole niin tunteellinen tyyppi? ota Olen nähnyt sinut itkemään Uniklubi Huomenna ja se on todella kunnossa? Ihmiset ympäri arvostat sydämesi miten se on ja se on yksi päivä aikaisin, mutta olen poissa kaupungista muutaman päivän niin HAAPPPPY BIRTHDAAAY HUN :) Toivotan teille kaikille parasta RadioRock101 ja koko henkilökunta ja minua eniten, koska rakastan olet kehitysvammainen niin kuin joskus :)))

    avatar

    27.11.2013. (12:18)    -   -   -   -  

  • Vanda

    Otvorenost. Istraživanje. Dopuštanje.

    S vremena na vrijeme ubiti ono automatsko u nama.

    avatar

    28.11.2013. (11:53)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...