Komentari

vjesnik-istine.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Sjećanje i osvrti

    Podržavam!

    avatar

    15.11.2013. (01:18)    -   -   -   -  

  • Lipa moja Hrvatska

    I ja sam za to!

    avatar

    15.11.2013. (17:43)    -   -   -   -  

  • Lipa moja Hrvatska

    Vidim na predzadnjem postu u komentaru javlja se annaboni i šporkariju protiv Crkve a mislila je sigurno na katoličku.Nek se srami!
    Možda za pojam dotičnog je normalno što bi se u njenoj ili njegovoj familiji dva muškarca u guzicu rokala.Sritno im a ja sam kontra homoseksualnosti.

    avatar

    15.11.2013. (17:56)    -   -   -   -  

  • AnaBanana

    (11:7) Ne optužuj prije nego što istražiš, prvo promisli, pa onda ukori.
    i.
    [/I]
    mozda kad krenete citat ovaj moj komentar, bit ce izbrisan ili ignoriran, ali uglavnom.

    Glasala bih PROTIV. Moje objasnjenje slijedi:

    Kao krščanka, rođena u krščanskoj obitelji uvjerena sam, a isto tako i vi, sigurna sam, da Bog voli sve ljude. Bog je oslobođen predrasuda, svakoga prihvača i svakoga voli. To je ono općenito, to znamo.

    Možeš li uistinu suditi čovjeku koji voli drugog čovjeka?
    Želi li to Bog uistinu? Želi li Bog da živimo s predrasudama, stereotipima
    jedni prema drugima? Homoseksualnost?

    Ne kaže li biblija da poštujemo čovjeka, bio on i najveći griješnik?
    Gospod će ga kazniti, i ne kažnjavamo jedni druge.

    Ljude se vole, pa što? Ima li to ikakve veze s nama uopće?

    Ima, jer država očito nema pametnijeg posla negoli raspisati
    referendum radi najobičnije gluposti.

    Ljubav je jača od mržnje. Misli su jače od života.
    Mrziti osobu je grijeh.

    Voljeti osobu nije grijeh, barem koliko sam ja upoznata s biblijom.

    Ljudi se vole-tko smo im mi da sudimo? Mi nismo Bog.
    Ne možemo upravljati njima. Homoseksualnost će postojati.

    avatar

    15.11.2013. (19:58)    -   -   -   -  

  • Sunčicaa

    Kada u razgovoru dotaknem tu temu, a poznajem dubinu problema jer uistinu pratim, ne znam kako bih se izrazila, suprotna strana me pojede sa argumentima posoljenim agresivnošću, nekom negativom.
    Ja sam ZA jer ima dovoljno razloga.
    Ova situacija prikazuje realnu sliku našeg društva, od medija, politike pa do svakog pojedinca, sve izlazi na vidjelo.
    Onda mi dođe da sjednem i plačem, uzmem krunicu i ruke i ustrajno molim....

    Pozdravljam te :)
    BTB!

    avatar

    16.11.2013. (08:17)    -   -   -   -  

  • MiB

    z@ AnaBanana; eh, ana ana... Molim te da prije nego nesto napises, provjeri sto si napisala jer neke stvari si ispravno napisala kontradiktirajuci samu sebe. Sva si se izgubila u ovom komentaru!

    Tvoj citat: "Ne kaže li biblija da poštujemo čovjeka, bio on i najveći griješnik?"

    Da, ali to kazu i svecenici i biskupi, papa, Biblija, Crkva, mnogi vjernici...

    Covjek DA, grijeh NE! Pogresno sami sebi tumacite bibliju i kako se kaze: "skrecete vodu na svoj mlin". Isus nikad nije optuzio covjeka nego GRIJEH, pa stoga cesto puta nalazimo u Bibliji (barem onoj katolickoj koju ja imam, a neznam kojom se ti koristis jer ima ih os sotonistickih pa do jehovnih svjedoka raznih biblija), da Isus kaze; idi I NE GRIJESI VISE!

    LJUBAV NIJE SEX! To su dva razlicita pojma koja ocito mijesas. Kazes da je Isus volio sve ljude,a onda kazes neizravno kazes da je ljubav sex!

    Treca stvar; DRZAVA JE MORALA raspisati referendum jer drzava nisu politicari nego gradjani koji su trazili referendum! To je GRADJANSKI REFERENDUM a NE DRZAVI!

    Kazes da je mrziti osobu grijeh,a ne kazes da sutiti na grijeh je grijeh!

    Pocini citati malo katolicku bibliju, malo se raspitaj, ali nemoj je samo citati nego je meditiraj. Mnoge osobe koje tumace bibliju citaju je na grckom i hebrejskom! Na kojem jeziku je ti citas?

    Znas li razliku izmedju EROS-a i FILIA??

    Bog je unistio Sodomu i Gomoru radi homoseksualizma!

    Nemoj citat bibliju sa Jutarnjeg Lista, nemoj da ti drugi pune glavu svojim glupostima i da ti oni tumace stavri a ni hrvatski jezik neznaju (dovoljno je procitati par clanaka)!

    Eto, tvoj komentar nije obrisan jer je napisan tako da ce upravo zbog njega mnogi glasati ZA i hvala ti na toj kampanji!

    A evo i potrudili smo se da tvoj komnetar ne bude zanemaren!

    avatar

    16.11.2013. (13:58)    -   -   -   -  

  • MiB

    Z@ Suncica: Neki demoni mogu se istjerati samo postom i MOLITVOM, kaze Isus! Kada neznas kako dalje, onda sve prepusti Njemu i nastavi moliti!

    avatar

    16.11.2013. (14:00)    -   -   -   -  

  • MiB

    Z@ AnaBanana: samo jos napomena; nisam pop (jer to je prvo sto me pitaju)!

    avatar

    16.11.2013. (14:00)    -   -   -   -  

  • Sjećanje i osvrti

    @Anabanana, voljeti nije prakticirati istospolni seks, ai to neka im, kad hoće, ali ovaj referendum želi zaštititi djecu od odgoja u zajednicama koji im nisu roditelji niti mogu biti. Jesi li se pitala zaštoi je zakonom zabranjena poligamija i poliandrija, a radi se o ljudima koji "vole" višestruko!?

    avatar

    20.11.2013. (18:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...