Komentari

zenagaza.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • luki 2

    Uh teško...:((((( Ne znam što bih rekla - život uvijek projuri nekako prevelikom brzinom, i koliko god mi brzo trčali - nikako ga stići....Ljubim, L+B+G

    avatar

    06.11.2013. (13:08)    -   -   -   -  

  • B-612

    Rekli su mi da će mi blog postati čitan ako budem ostavljao komentare na drugim blogovima... Hmmm... Baš me zanima. ;)

    avatar

    06.11.2013. (23:06)    -   -   -   -  

  • Sevenka

    Boze..kako me ovaj tekst rastuzio. Takve sitnice uzimamo zdravo za gotovo, a onda kad bude kasno, ta sitnica postane najbitnija na svijetu.

    Odoh sad nazvati mamu i saznati njenu zelju i brze bolje joj je ispuniti!
    Hvala!

    avatar

    07.11.2013. (10:20)    -   -   -   -  

  • funky mama

    mama ti sigurno zna i vidi koliko ti znači i čuva te. imala sam i ja dida kojeg sam zadnjih dana hranila i masirala ga i pričala mu priče o Argentini, di je proveo nekoliko svojih lipih godina. uvik mislin da san mogla za njega učinit još nešto, ali sama naša prisutnost u njihovim životima im sigurno znači puno jer mi smo ono što ostaje iza njih. nemoj imat grižnju savjesti, nemaš zašto. tvoja mama bi bila puno sritnija da zna da si i ti sritna jer si je uopće imala u svom životu. drži se

    avatar

    07.11.2013. (10:38)    -   -   -   -  

  • Svijet danas!

    Vaši komentari i mišljenja su dobrodošla!Hvala

    avatar

    11.11.2013. (23:06)    -   -   -   -  

  • primakka

    rekli su mi da ni mojoj majci neće trebati papuče. ne znam bi li joj ih ipak kupila ili je čuvala da mi ne ode prebrzo...

    (bila izmišljena ili stvarna...ti tako znaš dirnut s pričama)

    avatar

    26.11.2013. (08:21)    -   -   -   -  

  • Zena gaza

    Primakka, čuvaj je koliko god možeš, ovo su ti dragocjeni trenuci, da se ne kaješ, ne vraćaš jednom unazad s mišlju - kad bih još samo malo bila uz nju......mene na tu pomisao, tako duboka tuga, plač lovi, mogla bih biti patetična do neba, i ovim osjećajima samo patetika paše....

    avatar

    26.11.2013. (15:50)    -   -   -   -  

  • Ama Gi

    Odlična priča, bolno uvjerljiva!

    avatar

    08.12.2013. (10:23)    -   -   -   -  

  • primakka

    kaže mi jučer (a nakon što sam joj izmasirala ruku i nakon par dana negovorenja i nakon što sam je upitala je li sad dobro): znači mi. puno, puno....
    mislim se, meni barem toliko...

    nemoj se preispitivati, ponajmanje kajati. učinila si koliko i kako si mogla za taj trenutak. oprosti sebi za ono što te i ako te muči, ona te sigurno ne želi vidjeti tužnu.

    avatar

    12.12.2013. (12:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...