Komentari

mojemislinapapiru.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • shadow-of-soul

    Slavonija, ta žitnica kojoj ne daju da se razvija kako treba...

    (hvala na lijepom komentaru - što se tiče moje knjige, za sad se može nabaviti samo u knjižnici "Bogdan Ogrizović", Preradovićeva 5 u Zagrebu, jer sam donirala sva 3 primjerka knjiga: "Sjena duše", "Predvorje bijele tišine" i "Gola žena")

    avatar

    29.10.2013. (07:14)    -   -   -   -  

  • domoa

    Sa nestrpljenjem čekam četvrtak da odem malo kući u Novu Gradišku.
    Svakome je drago doći na svoje ognjište, pogotovo kad te duže kući nema.
    Žao mi je kada vidim kako Slavonija propada, kako su ljudi tamo nezadovoljni. Bar za blagdane zaboiravi se na sve i prepusti se uživanju kojeg Slavonija pruža

    avatar

    29.10.2013. (13:13)    -   -   -   -  

  • Neobux - The best way to earn money online

    pustam pozdrav :))

    avatar

    29.10.2013. (19:46)    -   -   -   -  

  • jedna dusa a nas dvoje

    e pa eto ja upravo završila posjet Slavoniji a već me uhvatila nostalgijasrdačan pozdrav!

    avatar

    30.10.2013. (17:29)    -   -   -   -  

  • Sunčicaa

    Jasno, sažeto i snažno.:)
    Drago mi je što imaš takvo mišljenje, ali nisam razmišljala o objavljivanju :)
    Natipkala sam novo :)

    Pozdravljam te :)

    avatar

    04.11.2013. (23:49)    -   -   -   -  

  • kolumna jedne superžene

    Predivna sjećanja.

    avatar

    10.11.2013. (12:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...